MK7 disel problem z odpaleniem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam , jestem posiadaczem Forda Escorta Mk7 98" silniczek 1.8 TD. Otóż Mam problem przy zapalaniu samochodu. Musze przynajmniej 2 razy przekręcić stacyjką aby samochód odpalił i nieważne czy jest ciepły czy zimny. Wymieniłem świecę żarowe ale to nie to-podejrzewam pompkę paliwa. Koło wlewu widziałem jakąś pompkę ale to chyba jakaś pompka pomocnicza czy co?
Proszę o pomoc. Z góry dziękuje
  
 
Cytat:
2008-09-09 21:57:14, Radkon pisze:
Witam , jestem posiadaczem Forda Escorta Mk7 98" silniczek 1.8 TD. Otóż Mam problem przy zapalaniu samochodu. Musze przynajmniej 2 razy przekręcić stacyjką aby samochód odpalił i nieważne czy jest ciepły czy zimny. Wymieniłem świecę żarowe ale to nie to-podejrzewam pompkę paliwa. Koło wlewu widziałem jakąś pompkę ale to chyba jakaś pompka pomocnicza czy co? Proszę o pomoc. Z góry dziękuje



może masz walnięty zaworek zwrotny i paliwo z pompy się cofa ?? z tego co wiem to diesel ma tylko jedna pompę, wstaw bezbarwny wężyk od filtra paliwa do pompy i zobacz czy będzie w nim powietrze, jeżeli tak to masz nieszczelną obudowę filtra
  
 
Ok ale myślałem ze zawsze pompka jest umieszczana w baku a ja widzę pompkę w sumie niezbyt duzą ale na wlewie z boku przy nadkolu??
  
 
To nie jest pompka. Przy silniku masz ręczną wraz z filtrem i ta ci się rozszczelniła. Albo oringi na wkładzie albo membranka w pompce.
Pomijając to ile kręcisz tą stacyjką.
  
 
A możesz mi powiedzieć gdzie ja znajdę przy silniku bo szczerze to zawsze miałem do czynienia z silnikami na etylinke i za bardzo nie orientuje się w diselku. Moze masz albo wiesz gdzie znajde foto to mi mi ułatwiło niesamowicie życie. Bardzo ci dziękuje za ewentualną pomoc Kris75
  
 
Pomiędzy filtrem powietrza a silnikiem, z prawej strony, jest pompka z czarnym "przyciskiem", pod nią wkład filtra paliwa wkręcony od spodu z czterema oringami z których co najmniej dwa lubią się rozszczelnić. Inną bolączką jest membrana w rzeczonej pompce, wtedy szrot, allegro i wymiana całości. Inna sprawa że należy się przyjrzeć dokładnie całości złączy przewodu paliwowego pomiędzy pompą wtryskową a filtrem.
  
 
jesteś wielki dzięki, jak posprawdzam dam ci znać