Maglownica

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.Poszukuje maglownicy bez wspomagania bo moja niestety sie skończyła. Byłbym wdzięczny za inf. czy są jakieś zamienniki np od opla.
  
 
Jeśli dobrze pamiętam, to magiel powinien pasować z Astry F. Dla pewności sprawdzę w InfoTec'u.

Poszukam jeszcze u siebie w Warsztacie, czy przypadkiem nie mam magla z Espero. Na 100% dysponuję połową zawieszenia i ukł. kierowniczego z Passata B3, gdyby ktoś potrzebował.

Ponieważ właśnie jestem na etapie poszukiwań większego lokalu pod warsztat, będzie dobra okazja do remanentu

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
Speeeder masz warsztat mechaniczny czy lakierniczy?
  
 
Tak naprawde to ma sex-shop tylko sie tak z tym kryje
  
 
Cytat:
2006-09-27 14:46:12, Torp12 pisze:
Speeeder masz warsztat mechaniczny czy lakierniczy?



W tej chwili mechaniczny, jednak ze względu na fakt, że jestem zmuszony znaleźć inny, większy obiekt poszukam czegoś z odseparowaną lakiernią. W blacharstwo póki co się nie angażuję ze względu na środki finansowe, których mi brakuje (rama naprawcza i reszta wyposażenia).

Pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2006-09-27 14:52:34, Dominik_Olechnowicz pisze:
Tak naprawde to ma sex-shop tylko sie tak z tym kryje



A żeby to był tylko sex shop

Tak naprawdę to agencja towarzyska dla gejów, pod przykrywką warsztatu

Pozdrawiam
  
 
A gdzież on się mieści ??
  
 
Cytat:
A żeby to był tylko sex shop

Tak naprawdę to agencja towarzyska dla gejów, pod przykrywką warsztatu

Pozdrawiam



Fuck to nawet dla zwyrola Zoltara juz za mocne pewnie na licencji Teresy Orlowski
  
 
Cytat:
2006-09-27 14:54:57, SpeedR pisze:
A żeby to był tylko sex shop Tak naprawdę to agencja towarzyska dla gejów, pod przykrywką warsztatu Pozdrawiam


Trzeba Giertychowi donieśc
  
 
Cytat:
2006-09-28 12:22:28, AsterixGal pisze:
Trzeba Giertychowi donieśc



Giertych to stały bywalec... byle Kacza solidarność się nie dowiedziała

Cytat:
Fuck to nawet dla zwyrola Zoltara juz za mocne ...



  
 
SpeedR powiedz gdzie ten warsztat to moze brac klubowa bedzie miala jakis rabacik no i glownie jakimi autami sie zajmujesz? czy wszystkimi jak pan edek z pod malkini
  
 
Cytat:
2006-09-28 12:59:12, Bartek1112 pisze:
SpeedR powiedz gdzie ten warsztat to moze brac klubowa bedzie miala jakis rabacik no i glownie jakimi autami sie zajmujesz? czy wszystkimi jak pan edek z pod malkini



Właśnie wyprowadzam się z ul. Bliskiej (nieopodal DW Wschodniego).

Brać klubowa zawsze może liczyć na rabaty... "chiba" oczywiste

Generalnie bardzo dużo grzebiemy w autach grupy Opla/ GM i Daewoo.
Trafiło się też kilku desperatów robiących u nas autka made by Volvo.

Ponieważ dopadły nas drobne kłopoty natury lokalowej... za mało miejsca - za dużo "narzędzióff", zmuszeni jesteśmy się przeprowadzić.

Za kilka dni dam znać gdzie

Od razu mówię, że jeśli ktoś odwiedzi mnie "Francuską zarazą" (czyt. Renault, Peugeot, etc.) będę strzelał

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
Fajnie by bylo gdybys przedstawil orientacyjne koszty napraw z czesciami oczywiscie dla klubowiczow . Dodali bysmy twoja firme do polecanych w klubie
  
 
No tak. Miało byc omaglownicy a wyszło....
  
 
Cytat:
2006-09-28 13:47:21, Bartek1112 pisze:
Fajnie by bylo gdybys przedstawil orientacyjne koszty napraw z czesciami oczywiscie dla klubowiczow . Dodali bysmy twoja firme do polecanych w klubie



Przedstawię, przedstawię jak tylko ogarnę sprawę samego obiektu.

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
Speedy, inwestuj w lakiernię, po co ci rama, a zobacz 90% espero z klubu co roku robiła by u ciebie minimum 4 elementy ( przy czym w wiekszości metalic ). Po co rama. Wystarczy pistolet i już wychodzisz na prostą za sprawą braci klubowej

Czekamy na konkrety
  
 
Cytat:
2006-09-28 15:23:37, Krzysiek-Diackon pisze:
Speedy, inwestuj w lakiernię, po co ci rama, a zobacz 90% espero z klubu co roku robiła by u ciebie minimum 4 elementy ( przy czym w wiekszości metalic ). Po co rama. Wystarczy pistolet i już wychodzisz na prostą za sprawą braci klubowej Czekamy na konkrety



Ramy i tak nie nabędę (w najbliższej przyszłości) ze względów finansowych.

Wszelkie elementy niezbędne do wyposażenia lakiernii (kompresory bezolejowe, lakiery, podkłady, osadniki wody, promienniki podczerwieni, stojaki, etc.) posiadam już na chwilę obecną.

Lakiernia stanowi dla mnie swojego rodzaju dodatek.

W chwili obecnej skupiam się na części mechanicznej grupy aut o których pisałem wyżej (Opel/ GM, Daewoo). Niestety niektóre narzędzia specjalistyczne zmuszony jestem zakupić a to pochłania stosunkowo potężne środki finansowe.

Nawet głupi klucz dynamomentryczny SnapOn to wydatek rzędu 1000 - 1200 zł. jednak ma to odbicie w wieczystej gwarancji oraz dokładności wskazań.

Kolejna sprawa to modyfikacje jednostek napędowych, zawieszeń czy układów hamulcowych.
Niestety niektóre z elementów, w celu ograniczenia czasu potrzebnego na wykoanie usługi należy mieć na miejscu. O ile nie tyczy się to np. tłoków wykonywanych pod konkretne zamówienie (wszelkie odkuwane elementy) to dla przykładu śruby korbowodów czy szpilki głowicy firmowane przez ARP potrafią kosztować nawet 10- krotnie więcej aniżele akcesoria fabryczne. Ponieważ zarówno w silnikach Opla jak i Daewoo to niemalże "unisex" warto mieć kilka kompletów w zapasie.

Tak więc obecną przeszkodą są koszta inwestycji, które mam nadzieję uda mi się przezwyciężyć (przy Boskiej pomocy)

Z pewnością w najbliższym czasie dam znać, gdzie się "przetransferujemy".

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
Koniec tematu maglownicy. Kupiłem nową za jedyne 499 PLN i nastała błoga cisza.
  
 
Cytat:
2006-10-04 11:05:59, raby1 pisze:
Koniec tematu maglownicy. Kupiłem nową za jedyne 499 PLN i nastała błoga cisza.


A mozesz mi powiedziec jakie są objawy kończącej sie maglownicy??
  
 
Stukała zajebiście na nierównosciach a wszystkie drgania przenosiły się na kierownicę. Samochód prawie pływał po jezdni.