BMW E34 czy kazdy od "95 mial immobiliser ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Jak w temacie, mam nadzieje ze ktos z doswiadczenia wie albo slyszal albo wie jak sprawdzic czy BMW E34 2.5 m50 vanos mialy immobiliser ? pytam bo kupilem taki silnik sprzedajacy mowil ze nie bylo immobilisera niedlugo bedzie odpalany silnik i gdyby nie chcial odpalic wiem na co w pierwszej kolejnosci zwrocic uwage, uspokoi mnie jezeliu okaze sie ze owszem e34 95r bywaly bez immobilizera. Ktos pomoze ?
Z gory dziekuje
  
 

Nie wiem czy wszystkie, ale nie spotkałem bez immobilizera.
Wymieniałeś elektronikę, czy tylko silnik?
  
 
wymienilem silnik, elektryki nie wymienialem, gniazdo/wiazka jest przerabiane tak zeby wszystko dzialalo.
Moze jest ktos na forum kto ma E34 np 93, 94r lub 95r bez immobilisera ?? prosze o info
  
 
albo zapytam inaczej moze ktos wie
jezeli byl przekladany tylko silnik wraz z wiazka ( komp - silnik) od e34 w ktorym byl immobiliser a cala instalacja zostala w e30 oryginalna czyli nie bylo immobilisera to czy moge napotkac jakies problemy z uruchomieniem silnika ?
  
 
Widze ze to forum to juz nie to forum co kiedys, siedzialo sporo osob zalogowanych, kazdy post byl rozwiajny a teraz lipa :/ szkoda szkoda...
  
 
Sorki za upierdliwość! Kolego sympatyczny. E34 w połowie 1995 wyginęły śmiercią naturalną za wyjątkiem wersji Kombi. Z tego co wiem każdy z tych pojazdów (1995) posiadał w tzw. standardzie immobilaiser. Nie mam pojęcia jak było w późniejszych modelach - ale to już zupełnie inna bajka. Zastanawia mnie tylko dlaczego w tytule wątku piszesz o 1995 a w treści o sam. lat 1993-1995??? Co rok w wersji "standard" wiele się zmieniało na plus dla klienta więc odpowiedź na Twoje pytanie jest dość trudna. Pozdrawiam.
  
 
Nie rozumiem jak mogłeś wymienić w e30 silnik na m50 bez elektroniki.
Jaki był wcześniej silnik?
Przecież sterowanie silnika jest zupełnie inne, musisz wymienić też elektronikę przedewsystkim sterownik ew. sondę lambda(w mojej e34 z '95 jest 5 voltowa w e30 na bank był 1 voltowe), przedewsystkim sterownik. Masz do wysterowania 6 cylindrów i vanos. Immobilizer jest tu najmniej istotny.
Z czym dokładnie masz problem. Sterowanie dowolnego silnika m50 możesz zrealizować z immobilierem lub bez, zależy jaką włozysz elektronikę.
  
 
no oczywiscie ze komputer musi byc ( i jest ) zmieniony na taki od 2.5 vanos, cala wiazka silnika od silnika do komputera , lambde tez mam od e34 m50 . silnik wczesniej byl 2.0 m20. tylko zastanawia mnie czy jezeli ta e34 miala immobilizer to prawdopodobnie nie odpali. trzeba bedzie chyba dac kompa do rozkodowania immobilisera, ale to sie niedlugo okaze...
  
 
Teraz łapę o co chodzi.
Jak znajdę czas to poszukam jakiegoś schematu. Nie jest czasem, że immobilizer ma osobny moduł?
  
 
zapytam inaczej, moze ktos sie orientuje jak poznac komputer trzymajac go w reku czy ma immo ? moze czyms sie roznia te z immo i te bez? naklejka oznaczeniem itp ?
  
 
witam

panowie mam podobny problemik

mam bmw 525 kombi z 91r więc niema immo, wymieniłem silnik na takze 2.5 tylko z vanosem i od bmki z roku 95,
wiązka pod maska wymieniona komp także ale co z immo???
mam nawet cały komplecik immobilajzera ale niema go zabardzo gdzie podpiać

może ktoś wie kto by to na krutko podłączył ewentualnie rozkodował komuter

autko stoi juz 3 miesiąc

albo jakis inny komp może by paswał bez immo ???

pozdrawiam i za odpowiedz zgóry dziękuje
Bart