Brak napiecia na pompie paliwa. HELP!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam. jak w temacie jest wymieniony regulator cisnienia paliwa i przy tym pytanie. czy cos przy tym jeszcze trzeba regulowac? bytam bo strasznie nierowno chodzi na benzynie. pomozcie


[ wiadomość edytowana przez: groobyg2 dnia 2008-11-18 10:18:32 ]

[ wiadomość edytowana przez: groobyg2 dnia 2008-11-21 19:21:34 ]
  
 
a kompa zresetowałeś??
  
 
Cytat:
2008-11-18 13:41:25, przemkowal pisze:
a kompa zresetowałeś??


oczywiscie. bez tego wcale bym nie pisal
  
 
Sprawdź sobie ciśnienie paliwa. Do 1,4 powinno chyba być:

Regulator ciśnienia paliwa

Zastosowano regulator przeponowy umieszczony na końcu kolektora wtryskiwaczy paliwa. Marka: Weber. Ciśnienie regulowane:

- bez podciśnienia (przy wyłączonym silniku): 300±10kPa;

- przy podciśnieniu 6,66 kPa (przy pracującym silniku): 250+10 kPa.
  
 
Cytat:
2008-11-18 21:41:36, przemkowal pisze:
Sprawdź sobie ciśnienie paliwa. Do 1,4 powinno chyba być: Regulator ciśnienia paliwa Zastosowano regulator przeponowy umieszczony na końcu kolektora wtryskiwaczy paliwa. Marka: Weber. Ciśnienie regulowane: - bez podciśnienia (przy wyłączonym silniku): 300±10kPa; - przy podciśnieniu 6,66 kPa (przy pracującym silniku): 250+10 kPa.


a jak moge zmierzyc to cisnienie? nie znam sie na tym az tak.
  
 
nie mierzylem cisnienia ale sprawdzalem czy wogole jest a wiec po wlaczeniu zaplonu paliwo leci ale jakby chcialo a nie moglo. moze to byc filtr paliwa?
  
 
Witam
Po pierwsze to odkręć wąż dochodzący do filtra paliwa od zbiornika , wsadź go do bańki i włącz zapłon (na dobrą sprawę to możesz podłączyć manometr i w tym miejscu sprawdzić ciśnienie- potem podłącz go spowrotem na swoje miejsce i odkręć teraz przy listwie i sprawdź tam czy leci tak samo albo manometrem czy jest to samo ciśnienie. Jeżeli ciśnienia są te same i odpowiadają temu co podaje fabryka to znaczy że uszkodzenia trzeba szukać gdzie indziej a konkretnie w regulatorze ciśnienia paliwa na wtrysk.
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2008-11-21 12:44:04, nowypn pisze:
Witam Po pierwsze to odkręć wąż dochodzący do filtra paliwa od zbiornika , wsadź go do bańki i włącz zapłon (na dobrą sprawę to możesz podłączyć manometr i w tym miejscu sprawdzić ciśnienie- potem podłącz go spowrotem na swoje miejsce i odkręć teraz przy listwie i sprawdź tam czy leci tak samo albo manometrem czy jest to samo ciśnienie. Jeżeli ciśnienia są te same i odpowiadają temu co podaje fabryka to znaczy że uszkodzenia trzeba szukać gdzie indziej a konkretnie w regulatorze ciśnienia paliwa na wtrysk. Pozdrawiam


sorrki nie napisalem. wezyk mialem zdjety przed wtryskiem i cisnienie bylo marne. sprobuje przy filtrze jakie bedzie i napisze. dzis chce kupic i wymienic filtr bo ja jeszcze nie wymienialem.
  
 
a wiec tak. wymienilem filtr paliwa, odpalam a tam to samo co wczesniej, okropnie nie rowno chodzi dalej sprawdzalem wtyczke od pompy a wiec wyglada to tak:
*brazowy gruby *brazowo zielony cienki * czarno czerwony gruby
*brazowy cienki *brazowo czarny
taki jest uklad wtyczki
podejrzewam ze brazowe bruby i cienki to (-)
przejscie bylo tylko pomiedzy (-) i brazowo czarnym i napiecie na wlaczonym zaplonie wynosilo 9.0V na reszcie przewodow napiecia brak.
moje pytanie brzmi:
1) od czego jest kazdy z przewodow.
2) jakie napiecia maja byc.
3) dlaczego na pozostalych przewoodach nie ma napiecia, co moze byc przyczyna? Pomozcie bo zima sie zbliza a na samym gazie nie jest dobrze odpalac
  
 
Spróbuj kolego do pompy doprowadzic plus z akumulatora na przewod czerwono czarny gruby i mase z aku na gruby brązowy, reszta przewodow to do wskażnika zegarów
  
 
Cytat:
2008-11-22 11:02:55, Dany20 pisze:
Spróbuj kolego do pompy doprowadzic plus z akumulatora na przewod czerwono czarny gruby i mase z aku na gruby brązowy, reszta przewodow to do wskażnika zegarów


ale to tylko na sprawdzenie czy na stale?
  
 
na sprawdzenie
  
 
juz wiem czemu nie bylo napiecia. padl bezpiecznik. moj blad ze nie zajrzalem tam najpierw ale dalej nierowno chodzi co to moze jeszcze byc
  
 
Bezpiecznik niekoniecznie padł sam od siebie. Poszukaj jakichś łączeń przewodów od pompy paliwa. Może zaśniedziały styki.
  
 
Cytat:
2008-11-23 12:39:10, przemkowal pisze:
Bezpiecznik niekoniecznie padł sam od siebie. Poszukaj jakichś łączeń przewodów od pompy paliwa. Może zaśniedziały styki.


bespiecznik byl slabszy bo byl 15A a teraz wlozylem 20A. tezraz pompa dziala tylko te nierowne obroty na benzynie powtórze sie teraz: wymienilem regulator cisnienia paliwa. czy trzeba to jakos recznie ustawiac?
  
 
już pisałem ale się znów powtórzę. Sprawdź ciśnienie na regulatorze. Może być za niskie i podaje odpowiedniego ciśnienia.