Kierownica Ford Puma

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie dotyczące kierownicy do Forda Pumy.
Niestety "przejechałem się" na aukcji na allegro. Kupiłem kierownicę do Forda Pumy. Na zdjęciu wyglądało, że wszystko jest cacy, bo widać było szwy od obszycia kiery skórą. Ale jak do mnie doszła, to się okazało, że, to jest kierownica obszyta tylko we fragmentach, gdzie trzymamy zazwyczaj ręce, czyli "15 po" i za "15". teraz jak patrzę na aukcję, to widzę, że pumy wszystkie mają takie "niby skórzane" kierownice. Czy były w pełni skórzane kierownice do tego samochodu??? Chodzi mi konkretnie o kierownicę, w której te miejsca "za 15" są z perforowanej skóry, a nie takie jak w wiekszości Essów, że łączenie skóry jest tylko w dwóch miejscach w dolnej częsci.
Ma ktoś pume, aby zobaczyc na żywo jak to jest?
  
 
Chyba już sobie odpowiedziałem na pytanie - znalazłem na allegro full wypas Pume ze skórzaną pełną tapicerką, a kierownice miała... PÓŁSKÓRZANĄ No to pieknie - czyli mozna powiedzić, że szukałem czegoś, co nie istnieje! Rewelacja...
  
 
A tak kierownica nie jest przypadkiem cała skórzana KLIK
  
 
Cytat:
kamil76 pisze: A tak kierownica nie jest przypadkiem cała skórzana KLIK



To nie jest kierownica od Pumy. To jest zwykła Fiesta lub Escort i to w starszej budzie np. mk6. Zupełnie inaczej zszywana jest skóra.
Ale tak jak napisałem wczoraj - jestem już praktycznie pewien, że w Pumie nie było w pełni skórzanych kierownic:/
  
 
A może by tak obszyć kierownice skórą ? Będziesz miał cała skórzaną.
  
 
he he he No tak Tylko ,że ja całą skórzaną kierownicę, to juz dwa razy miałem i teraz zwracam uwagę na "detale", np. odpowiednie szycie, lub miejsce szycia, a nie pierwsza lepsza kierownica. Ta od Pumy mi się bardzo podobała, bo wyglądała, że ma skórę łączoną w 4 miejscach orginalnie. A jak jest orginalne łączenie skóry, to nie ma zgrubienia w miejscu łączenia, ponieważ jest specjalnie przygotowany pierścień pod kierownicę - inaczej niż kiera bez skóry. Niby to detale, ale przygotowuję auto i chcę, aby wszystko grało jak trzeba - nie chcę teraz robić auta tylko na efekt, ale na jakość i detale
  
 
Wszystkie kierownice w pumach mają skórę po bokach i plastik na górze i dole.

Ja tam zadowolony jestem bo wcześniej nie zwróciłem na to uwagi, że Snowflake ma skórę na kierownicy dookoła

EDIT:
Paweł, ale skoro kiera, którą kupiłeś ma te cztery łączenia, to to oznacza, że będzie miała te "pierścienie" na ukrycie szwów. Masz kontakty u tapicerów, więc długo bym się nie zastanawiał.

PS. Wg mnie 3 ramienna kierownica do 5d i 4d nie pasuje

Coupe to co innego.

[ wiadomość edytowana przez: DarasBB dnia 2009-02-20 09:05:51 ]
  
 
Darku - ale ja kupiłem własnie kierę od Pumy, która ma tylko "niby" łączenia skóry, bo tak naprawdę, to nie jest łaczenie skóry ze skórą, tylko skóry z plastikiem. Jeśli chciałbym taką kierę obszywać całą, to wyszłyby dwie grubości kierownicy - normalna grubość, gdzie byłby nowa skóra w miejsce starej, a w miejscu, gdzie jets plastik byłaby polożona nowa skóra... Więc w tym miejscu o grubość skóry kierownica miałaby inną grubość!:/ Może to skąplikowane co pisze, ale tak jest!!! Więc jedyna wersja jaka może być, to kupno (już taką mam także) kiery całkowicie obszytej skórą fabrycznie z dwoma łączeniami skóry w dolnej części. Może tapicer coś poradzi na to miejscowe zgrubienie na łączeniu skór i może coś pogrzebie przy pierścieniu przed położeniem skóry:/

PS. Nie znasz się Darku Kiera 3 ramienna jest dobra do wszystkiego

[ wiadomość edytowana przez: Pawel_AMG dnia 2009-02-20 10:11:31 ]
  
 
Cytat:
2009-02-20 10:10:42, Pawel_AMG pisze:
Darku - ale ja kupiłem własnie kierę od Pumy, która ma tylko "niby" łączenia skóry, bo tak naprawdę, to nie jest łaczenie skóry ze skórą, tylko skóry z plastikiem. Jeśli chciałbym taką kierę obszywać całą, to wyszłyby dwie grubości kierownicy - normalna grubość, gdzie byłby nowa skóra w miejsce starej, a w miejscu, gdzie jets plastik byłaby polożona nowa skóra... Więc w tym miejscu o grubość skóry kierownica miałaby inną grubość!:/ Może to skąplikowane co pisze, ale tak jest!!! Więc jedyna wersja jaka może być, to kupno (już taką mam także) kiery całkowicie obszytej skórą fabrycznie z dwoma łączeniami skóry w dolnej części. Może tapicer coś poradzi na to miejscowe zgrubienie na łączeniu skór i może coś pogrzebie przy pierścieniu przed położeniem skóry:/ PS. Nie znasz się Darku Kiera 3 ramienna jest dobra do wszystkiego [ wiadomość edytowana przez: Pawel_AMG dnia 2009-02-20 10:11:31 ]



Wiem o czym piszesz, dlatego ja proponowałbym pobawić się z górną i dolną częścią kierownicy aby zmniejszyć jej przekrój o warstwę skóry, która na to by przychodziła. Wszystko się da jak sie chce

PS. Jak ja się nie znam to po kiego grzyba rozbebeszyłem coś co całkiem dobrze się jeszcze toczyło