Maglownica Prosze o wyrozumiałosc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam (escort 95 1,6 16V Zetec ze wspomaganiem )
Na początku prosze o wyrozumiałosc bo temat byl klepany i duzo przeczytalem.

W moim WOZIE coś stuka i puka po przegladach wymianach innych elementów zawieszenia ja zaznaczam że JA stwierdziłem ze to na przekładni kierowniczej po przeczytaniu postów drogą dedukcji wywnioskowałem że to tzw maglownica Pytania do Was Klubowicze.
1. W tym modelu występowały ponoc dwa rodzaje przekladni TRW i jakaś inna jak to rozpoznac?
2. Nowa przekladnia w sklepie 750zł na allegro 550 czy można w jakiś sposob jeszcze zredukować koszta jakaś regeneracja?
3. Mieszkam w krakowie gdzie znajde dobrego rozsadnego cenowo mechanika ktory a) stwierdzi dokładnie co stuka b)ewentulanie naprawi usterke")
4. Znalazłem Fotorelacje z podobnej operacji tylko MKVI jak bardzo rożnica sie ta operacja od czekajacej mnie a może ktoś ma taka fotorelacje

Bardzo prosze o pomoc z góry dziekujac
Pzdr JM
  
 
Jeżeli masz stuki w przednim zawieszeniu to niekoniecznie musi być to maglownica radziłbym ci na początek jeszcze raz sprawdzić przednie zawieszenie z przodu w celu uniknięcia niepotrzebnych kosztów związanych z wymiana maglownicy, sprawdź , tuleje gumowo metalowe wahaczy, wahacze, gumy na drążku stabilizatora, łączniki stabilizatorów, końcówki drążków kierowniczych, drążki kierownicze
 
 
reszta jest ok zaraz po kupnie pojechalem na szarpak i wymieniłem wszystko co mialo luzy standardowe czyli koncówki drążkow tuleje na wahaczach itp zostal stuk w przekładni
  
 
ja mam maglownice z tego modelu i roku kupilem ostatnio w niemczech i sam ja wyciagalem ale forda sprzedam chyba i nie bede tego wymienial moge oddac za normalna kase
  
 
drążki kierownicze sprawdz bo mogą mieć luz i będą hałasować
 
 
a jeszcze mam takie pytanie bo szukam teraz po necie i nie mogę znaleść w archiwum odkopałem wypowiedz iz istnieja zestawy naprawcze w ktorych skład wchodza uszczelniacze i lozysko czy lozyska ktore sie wymienia w TRW gdzie moge cos takiego kupic ?? i ile to kosztule czy bede wymienial magiel czy nie ten zestaw bedzie mi potrzebny a po sklepach tego nie widze zabardzo
  
 
Cytat:
2008-11-03 12:38:23, jmatrejek pisze:
a jeszcze mam takie pytanie bo szukam teraz po necie i nie mogę znaleść w archiwum odkopałem wypowiedz iz istnieja zestawy naprawcze w ktorych skład wchodza uszczelniacze i lozysko czy lozyska ktore sie wymienia w TRW gdzie moge cos takiego kupic ?? i ile to kosztule czy bede wymienial magiel czy nie ten zestaw bedzie mi potrzebny a po sklepach tego nie widze zabardzo


sprawdz tez czy maglownica ci sie nie poluzowała. To nie zart, moj zaczął jakiś czas temu myszkować po ulicy i stukać. Pełen obaw dzisiaj sprawdzam, drążki OK a maglownica fruwa tak po 5mm na boki, Klucz 15 i po problemie.
  
 
Cytat:
2008-11-03 09:32:12, jmatrejek pisze:
... W moim WOZIE coś stuka i puka ...



Ale stuka Ci na wybojach czy przy kręceniu kierownicą - jak to drugie to raczej luz w przekladni...
  
 
Stuki są własnie na wybojach i przy kreceniu kierownica nie tak przy dziurach tylko jak autem na boki zabuja to wtedy najbardziej słychac
Jak to jest z tymi lożyskami na maglu? co do dokrecenia to w czwartek bede zagladał bo jade do domu bede mial kanal dzieki czekam jeszcze na odpowiedz co do tego zestawu naprawczego zaznaczam ze nie ma najmniejszego wycieku
  
 
Cytat:
2008-11-04 10:56:17, jmatrejek pisze:
Stuki są własnie na wybojach i przy kreceniu kierownica nie tak przy dziurach tylko jak autem na boki zabuja to wtedy najbardziej słychac Jak to jest z tymi lożyskami na maglu? co do dokrecenia to w czwartek bede zagladał bo jade do domu bede mial kanal dzieki czekam jeszcze na odpowiedz co do tego zestawu naprawczego zaznaczam ze nie ma najmniejszego wycieku



Jak Ci nie cieknie to raczej zestaw naprawczy nie wiele Ci pomoze. Moze faktycznie sprawdz sruby mocujece przekladnie.
  
 
Sprawdze napewno choc nie wydaje mi sie aby to bylo To bo sprawy zewnetrzne to raczej posprawdzałem ale dla pewnosci zajrzę jeszcze. Wszystko bylo spoko gdyby nie cena przekładni która jest stosunkowo wysoka jak na cene auta, A jakie lożysko tam występuje może ktoś wie jak wezme sie za rozebranie tego to moze i bym wymienil je nie wiadomo w jakim stanie jest a czasu malo wiec kupilbym i profilaktycznie je wymienil
  
 
Cytat:
2008-11-04 11:30:54, jmatrejek pisze:
Sprawdze napewno choc nie wydaje mi sie aby to bylo To bo sprawy zewnetrzne to raczej posprawdzałem ale dla pewnosci zajrzę jeszcze. Wszystko bylo spoko gdyby nie cena przekładni która jest stosunkowo wysoka jak na cene auta, A jakie lożysko tam występuje może ktoś wie jak wezme sie za rozebranie tego to moze i bym wymienil je nie wiadomo w jakim stanie jest a czasu malo wiec kupilbym i profilaktycznie je wymienil



Za grzebanie w samej przekladni (wymiana lozyska - o ile wogole tam jakies sie znajduje bo watpie) to samemu bym sie nie zabieral - no chyba ze naprawde wiesz co robisz.
  
 
Jeden z Kolegów forumowiczów wysłal mi fotorelacje z regeneracji Swojego magla coprawda z MKVI ale z tego co patrzyłem to chyba jest indentyczna jak u mnie i tam w opisie jest łozysko rolkowe.
  
 
Upierasz się kolego przy maglu, OK, ale tuleje wahacza i drążka stabilizatora wymieniałeś na oryginały, czy zamienniki? Bo to akurat ma bardzo duże znaczenie. Jeśli zamienniki, to sprawdź najpierw na szarpakach czy nie masz luzu.
Co do magla, to nie polecam zabierania się za niego jeśli nie cieknie. Masz 99% pewności że po regeneracji będzie cieknąć. Komplet uszczelniaczy to koszt 50 albo 150zł. Można je dostać np we Wrocku na małopanewskiej. No i oczywiście w sklepie u Slawasa1

[ wiadomość edytowana przez: przemkowal dnia 2008-11-05 09:00:05 ]
  
 
Troche sie zgadzam z ze zacznie cieknac upieram się poniewaz bylem na szarpaku ale pojade jeszcze raz no nic od piatku biore sie ostro za działanie jak coś wyjdzie to napisz
Serdeczne dzieki
  
 
witam
przekładnie mozna rozebrac przy odrobinie wiedzy i rozsądku.
do przekładni trw mozna bez problemu kupic zestaw naprawczy,jednak odradzam rozbieranie całego zespołu wspomagajacego.
jak jest luz na slimaku trzeba dociągnąc delikatnie listwe.jesli elementy nie są wyklepane od długiej jazdy bez regulacji to luz powinien zniknac,chyba ze łozyska do wymiany.
jesli jest na obudowie od prawej strony to problem bo do trw juz nie produkuja tego elementu.
Sprawdzenie:
1.zdjac gumy z drazków
2,szybkie ruchy kierownicą i wszystko jasne

w celu dokładnej diagnozy zapraszam do siebie jak cos.
  
 
Cytat:
2008-11-05 18:27:08, Lachu8v pisze:
witam przekładnie mozna rozebrac przy odrobinie wiedzy i rozsądku. do przekładni trw mozna bez problemu kupic zestaw naprawczy,jednak odradzam rozbieranie całego zespołu wspomagajacego. jak jest luz na slimaku trzeba dociągnąc delikatnie listwe.jesli elementy nie są wyklepane od długiej jazdy bez regulacji to luz powinien zniknac,chyba ze łozyska do wymiany. jesli jest na obudowie od prawej strony to problem bo do trw juz nie produkuja tego elementu. Sprawdzenie: 1.zdjac gumy z drazków 2,szybkie ruchy kierownicą i wszystko jasne w celu dokładnej diagnozy zapraszam do siebie jak cos.



Spoko Tylko tak szukam tego zestawu naprawczego i nie bardzo moge go znalesc co w takim naprawczym jest? i które łozyska do wymiany?? z tego co wiem ale w mkVI jest jakies rolkowe na maglu szczerze to co zrobiłem w swoim aucie to wiem teczgo czego jeszcze nie to nie mam o tym pojecia stad te pytania
  
 
I nadal pytanie gdzie kupic na podaniej stronie ponizej przez Forumowicza albo nie moge znaleść albo nie ma
  
 
Kontaktuj się na e maila albo dzwoń. Nie ma wszystkiego wystawionego do sklepu. Tylko musisz wiedzieć jaką przekladnie posiadasz. Różnią się tym że jedna ma rurkę między gumami - ten zestaw jest bodajże tańszy.
Ale najlepiej zadzwoń w godzinach pracy sklepu, to uzyskasz od razu pełne wyjaśnienie.

Ale w zestawie, to chyba są same uszczelniacze.
klik

[ wiadomość edytowana przez: przemkowal dnia 2008-11-05 20:57:45 ]
  
 
jak przekładnia dobrze wspomaga to lepiej nic w srodku nie ruszac bo potem trzeba to umiec dobrze złozyc.
w sprawie luzów mozna tylko dociagnac listwe,wymienic łozyska i ewentualnie z prawej wymienic plastikowe prowadzenie
jak sie nie leje gumowymi osłonami to simering od góry i dwa oringi pod przewody.
dwa razy juz to robiłem i do tej pory przekładnie jezdza i są suche

zycze powodzenia
wszelkie czesci posiada sławas u siebie
-komplet zamienny do trw cos 70-80zł(uszczelki)
-łożyska po kilkadziesiąt złotych(ale najpierw trzeba sprawdzic stare)