Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jadzka1233 TOYOTA DRIVER Toyota Carina włocławek | 2010-01-20 23:35:17 Zgadzam sie z przedmowca. Ten rodzaj silnikow bardzo nie lubi gazu. |
syd Tychy | 2010-01-22 23:48:31 a dla mnie wóz jak znalazł ,ale nie jestem zwykły bo potrafię sobie zrobić wszystko sam,no prawie wszystko,przynajmniej to co wali się w gazowniku najczęściej czyli regulacja zaworów, a nawet jak się skończą regulacje to patrze na allegro i kupuję jakąś głowicę PEWNĄ PO MOIM SPRAWDZENIU czy nie była jeżdżona na gazie i uszczelkę pod głowicę,uszczelniacze i jestem w stanie w ciągu 8 godz. wyjechać dobrym wozem.jeśli mam ryzykować porzucenie kasy za UŻYWKĘ diesla i wymieniać poczynając od wtrysków po turbinę i dodając koło dwu masowe czyli kpl.sprzęgło co nie wiem jak ktoś wcześniej użytkował i jeszcze kłopoty zimowe z ropą, wolę sobie wymienić głowicę-wiadomo zawsze może wyskoczyć COŚ JESZCZE ale to wszędzie tak jest nawet z suszarką do włosów,ale podkreślam ja sobie zrobię SAM a właśnie robota dużo kosztuje!!! |
syd Tychy | 2010-01-23 00:01:46 zadzwoń do aso i spytaj się ile kosztuje regulacja zaworów i niech ci powiedzą ile kosztuje 1"płytka-szklanka"(różnie ludzie to nazywają)regulacyjna, na wydechach wymieniasz prawie wszystkie czyli 8, a w gazie robi się ją co 30tyś km a co 100tyś głowica do naprawy czyli około 2500zł. nie twoje chyba że oszczędnie jeździsz to może więcej .dodam że na benzynie nie ma co zaglądać do zaworów przed 200tyś,sprawdza się je co 90tyś ale pawie nie zużywają się.pozdro. |