Instalacja gazowa 1.4 vvti ? jest sens?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, od grudnia mam corrolkę 2002 rok 1.4 vvti. obecnie komputer pokazuje mi spalanie ok. 7 L. robię ok. 400 - 500 km na tydzien, a fura ma przejechane 70.000. pytałem o instalację gazową do takiej toyoty, powiedzieli mi że fura się nadaje pod gaz i nie będize problemów, cena to ok. 2000, jakiego spalania mogę się spodziewać przy taklim silniku? ten silnik wogóle nadaje się pod gaz?

pozdrawiam i dziękuję za opinię
  
 
Jak potrafisz osiagnac takie spalanie to nie kombinuj.Gazior w VVTi to zawsze kleska,pomijajac glowice katalizator ,sondy,i czeste zapalanie sie kontrolki silnika,jak tylko zatankujesz gazu o troche innym skladzie.Jak ktos ma do wyboru na gazie albo wcale,to juz lepiej jakies Daewoo kupic,i go potem wyrzucic.
ODRADZAM
  
 
Zgadzam sie z przedmowca. Ten rodzaj silnikow bardzo nie lubi gazu.
  
 
Cytat:
2010-01-19 11:36:33, Bigelektron pisze:
Jak ktos ma do wyboru na gazie albo wcale,to juz lepiej jakies Daewoo kupic,i go potem wyrzucic. ODRADZAM



Hehehh poczekamy i na hybrydy z LPG
  
 
a dla mnie wóz jak znalazł ,ale nie jestem zwykły bo potrafię sobie zrobić wszystko sam,no prawie wszystko,przynajmniej to co wali się w gazowniku najczęściej czyli regulacja zaworów, a nawet jak się skończą regulacje to patrze na allegro i kupuję jakąś głowicę PEWNĄ PO MOIM SPRAWDZENIU czy nie była jeżdżona na gazie i uszczelkę pod głowicę,uszczelniacze i jestem w stanie w ciągu 8 godz. wyjechać dobrym wozem.jeśli mam ryzykować porzucenie kasy za UŻYWKĘ diesla i wymieniać poczynając od wtrysków po turbinę i dodając koło dwu masowe czyli kpl.sprzęgło co nie wiem jak ktoś wcześniej użytkował i jeszcze kłopoty zimowe z ropą, wolę sobie wymienić głowicę-wiadomo zawsze może wyskoczyć COŚ JESZCZE ale to wszędzie tak jest nawet z suszarką do włosów,ale podkreślam ja sobie zrobię SAM a właśnie robota dużo kosztuje!!!
  
 
zadzwoń do aso i spytaj się ile kosztuje regulacja zaworów i niech ci powiedzą ile kosztuje 1"płytka-szklanka"(różnie ludzie to nazywają)regulacyjna, na wydechach wymieniasz prawie wszystkie czyli 8, a w gazie robi się ją co 30tyś km a co 100tyś głowica do naprawy czyli około 2500zł. nie twoje chyba że oszczędnie jeździsz to może więcej .dodam że na benzynie nie ma co zaglądać do zaworów przed 200tyś,sprawdza się je co 90tyś ale pawie nie zużywają się.pozdro.