Filtr stożkowy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
koledzy czy już ktoś z was zakładał filtr stożkowy do toyoty celicy 1,6 jesli tak prosze o pomoc jakiś schemat
dzieki
  
 
A po co Ci to? Mocy Ci nie przybędzie a momentu ubędzie.
  
 
Cytat:
2009-01-15 15:48:07, premier123 pisze:
A po co Ci to? Mocy Ci nie przybędzie a momentu ubędzie.



a czemu tak myślisz?
  
 
Cytat:
2009-01-15 15:48:07, premier123 pisze:
A po co Ci to? Mocy Ci nie przybędzie a momentu ubędzie.



Ale za to jaki komfort psychiczny
Subiektywnie to pewnie z 5% mocy przyrośnie
Pozdro.
  
 
Sam stożek niewiele daje jak się nie zapewni odpowiedniej długości dolotu ( gdy się go skróci) tragicznie spada moment w dolnych zakresach obrotów a jedyne co wzrasta to trochę moc ale na samej górze do której niewielu kręci. Moim zdaniem jedynym sensownym rozwiązaniem jest tak zwany CAI. Po dalsze informacje odsyłam pod link: http://www.nissanklub.pl/forum/viewforum.php?f=42
Co prawda strona o nissanach ale większość modyfikacji potwierdzona na hamowni a nie na "czuja".

[ wiadomość edytowana przez: Egiptos dnia 2009-01-16 08:44:08 ]
  
 
popieram. sam stozek niewiele da. za to stozek z innymi modyfikacjami juz spelni swoja role...
  
 
Hahaha, mówiłem. Stożki działają wyłącznie w Lanosach i starych BMW
Lepiej zainwestować w dobry oryginalny filtr.
Powietrze w dolocie nie płynie ot tak sobie jak woda w rzece.
Występują zjawiska falowe, rezonanse itp. Chojnacki gdzieś o tym dobrze napisał.
  
 
Cytat:
2009-01-16 12:30:35, premier123 pisze:
Hahaha, mówiłem. Stożki działają wyłącznie w Lanosach i starych BMW



to tak jak loty w maluchach tez notuje se podobno przyrost mocy i docisku do podloza....
  
 
Rycy bucy a nie jedzie tyle w temacie.