Zdjecie - rozpisak - kabli jakie dochodza do zegarow w mkVII

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hej
potrzebuje fotke (dosyc dobra) podlaczenia od tylu zegarow do mk VII. potrzebuje nalezdz kolory 11 i 12 przewodu z wiazki z biala wtyczka.

na tytm zdjeciu niestety nie widac


dzieki
kuba
  
 
kliknij

wynika ze 11 to kontrolka dlugich
a 12 zasilanie?


Fotki nie mam


Jak ty zrobiles to foto od tylu?
  
 
ok dzieki co i jak juz wiem na ktorym zlaczu, tylko jeszcze jaki kolor kabelka do nich podchodzi.
chce uniknac zdjemowania calego kokpitu, wyjmowania zegarow a kable znalezdz gdzies na dole, o ile tak sie da.
pozdro
kuba

aha zdjecie nie ja robilem z innego watku zapozyczylem
  
 
Po co ci te sygnały?
Bo można je znaleźć niekoniecznie przy zegarach i niekoniecznie w wiązce zegarów.
  
 
bede podpinal czujnik plynu spryskiwacza, paliwa i otwarcia drzwi

podpwoiedz gdize je odszukac
  
 
a jaka masz wersje ghia ?? clx??
  
 
Cytat:
2009-01-29 13:09:42, miecko pisze:
a jaka masz wersje ghia ?? clx??


a to ma jakieś znaczenie?
  
 
inne okablowanie bylo.
  
 
nie iwme jaka to wersja na pewno nie ghia, ale ma duzo roznych rzeczy co nie ma w zwyklych i w niektorych ghia
  
 
z tego co sie orientuje to z tylu licznika po prawej stronie powinienes miec mala kostke na lampki do rezerwy paliwa i do plynu spryskiwaczy a do drzwi nie pamietam
  
 
no w mkvii chyba nie masz na dole fotke jak to od tylu wyglada. chodza dwie wiazki i do tych wiazek chcem sie podpiac.
tylko ze chce to zrobic bez wyjmowania licznika i w ogole. jakbym znal kolory kabli to bym je przy przekaznikcha i bezpiecznikach odnalazl i sobie reszte polaczyl.
  
 
jak znajde kompletny schemat dam znac
  
 
Przecież wyciągnięcie zegarów, to chwila roboty. Dodatkowo można sobie zrobić przegląd wnętrza kokpitu i wyciągnąć paprochy z centralki wentylacji (ja wydłubałem całkiem pokaźnego liścia, który mi trzeszczał jak zmieniałem obieg powietrza z otwartego na wewnętrzny ). bo jeśli chcesz dołożyć dodatkowe sygnały, to i tak bez wyciągania zegarów sie nie obejdzie, bo nie ma do nich przewodów, które trzeba dołożyć we wtyczkach przy samych zegarach (np. kontrolka rezerwy).
I opisz dokładnie tą swoją wersję, co to ponoć trochę dziwna jest. Co ją odróżnia od innych? Jakie dodatkowe wyposażenie ma?
Bo niestety :miecko nie ma racji. W wersji mkVII do licznika ida tylko dwie duże kostki elektryczne: niebieska i biała. I sygnały spryskiwacza i rezerwy paliwa znajdują się na dole białej kostki (drugi i trzeci pin od dołu). Natomiast sygnał otwartych drzwi, to trzeci od góry pin niebieskiej kostki. I z tego, co widzę, to zasilane są one stałym plusem po stacyjce, a załączane sygnałem masy.
Osobiście nie spotkałem się z escortem, który miałby okablowanie do tych obwodów, Tak więc wyciąganie zegarów i dokładanie przewodów raczej cię nie ominie.
I czujniki otwartych drzwi, to zdaje się były dodatkowe wyłączniki w drzwiach, a nie zwykłe krańcówki. Je też trzeba by dołożyć. I okablowanie do nich.




[ wiadomość edytowana przez: Blazey dnia 2009-01-30 00:09:42 ]
  
 

  
 
No ładnie. Świeci się. Tylko ponawiam pytanie z mojego poprzedniego posta. I może oprócz zdjęcia napiszesz, co musiałeś zrobić i jakie elementy dodać.
  
 
a wiec tak
zakupilem:
- czujnik (pływak) za 35 zł
- uszczelka do zbiorniczka - 4,5 zł

dziure pod plywak w zbiorniku wypalasz rozgrzana zapalniczka, samochodowa, potem ladnie uszczelczka i czujniczek.

czujniczek z plywakiem musisz wsadzic do gory nogami czyli tak aby plywak nie opadal a podnosil sie.

kabel chcialem pociagnac nowy, ale nie udalo mi sie przepchac go przez gume jaka przechodza kable z komory silnika do wnetrza do skrzynki przekaznikow. dlatego znalazlem jakas nieuzywana wtyczke przy lewej lampie odvcialem go przy przekaznikach, przedluzylem i poszedlem do zegarow. mase znalazlem w wiazce przy lampie.

w zegarach bez lutowniaa podpialem kabelki od zaroweczek potem przy skrzynce i zaswiecilo
od razu wyoprowadzilem kabelki do otwarcia drzwi i poziomu paliwa. ale to na przyszly weekend.

w sumie cala zabawa zajela mi 4,5 godziny, najdluzej wyciagniecie tego zbiornika (bez zdejmowania zderzaka).

robilem jakies zdjecia podczas montazu, ale telefonem i jeszcze nie patrylem jak to wyszlo. jak beda w miare to wrzuce
  
 
No działa. Ale to jest chyba jedyny sukces. Bo metoda, którą to osiągnąłeś, delikatnie mówiąc, do eleganckich nie należy...
Tu coś obciąłeś, tam coś obciąłeś. Tu coś wypaliłeś, tam przytopiłeś... Nieciekawe metody moim zdaniem....
A może dlatego nie mogłeś się przebić z komory silnika do kabiny, ze żadne przewody bezpośrednio tam nie idą. Całe wiązki przechodzą przez nadkola i po zdjęciu plastików ma się idealny dostęp do przelotek gumowych zarówno w stronę komory silnika, jak i kabiny.
  
 
gdybym Ci nie napisal to bys nawet nie wiedzial jak to zrobione jest. poza 20 cm nieoryginalnego kabla, wszystkie elementy sa fordowskie, moze o to Ci chodzi, bo mi nie bardzo.

oczywiscie mozna by bylo to zlecic najlepiej ASO, zaplacic 1/4 wartosci auta i sie cieszyc dokladnie z teog samego.

zycze powodzenia.