MAM MOST i pytania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!

Jako ze znalazlem szeroki most w podobno dobrym stanie bede go niedlugo montowal problem jest jeden

nei wiadomo czy to lucas czy zwykly... rozumiem ze nei ma problemow zadnych z przekladka lucasa do starego systemu?
I jedyny problem to przelotka na gwinty na przewody hamulcowe?

Gdzie mozna kupic taka przelotke i w jakiej jest cenie?
  
 
idz do sklepu i sie zapytaj. temat byl juz walkowany milion razy. boshe co za ludzie
  
 
oj voy, nie zniechcaj ludzi ale sugestia sluszna. w archiwum jest tyle informacji, ze pala mala.
  
 
super dzieki za odpowiedz. Wlasnie przejrzalem forum przed puszczeniem forum ale malo konkretow jest!

Wiem ze potrzebna przelotka ale gdzie to kupic? Dzwonilem do motoryzacyjnego ale nie maja!

Jaki moze byc przyblizony koszt? 1zl? 10zl?

Wyczytalem ze korektor sily hamowania trzeba jakos przyczepic ktos przeczepil na druty... hmmm nie da sie jakos normalnie? Bo na druty to mi sie nei widzi...

Ktos rowniez napisal ze potrzeba kawalek przewody lucasowskiego... ile tego przewodu? Bo gosc do mnie z bydgoszczy jedzie to mu powiem zeby ucial... rozumiem ze chodzi o ten miedziany? i PO co wogole ten przewod?
  
 
A może już idź na całość i całego przerób na lucasa dokupisz tylko przednią zawiechę + pompę z serwo + przewodziki i już, na żeraniu przednia zawiecha (kompletna z amorkami!) chodzi tak ze 200-300 zeta , pompę z serwo kupić 50-100 przewody to grosz ale masz tak jak powinno być a nie jakaś rzeźba w miękkim materiale
  
 
heh brak kasy odpada...

kurcze skad wziasc ta przelotke? dzwonilem do innych sklepow tez nie maja moze tego nei kupuje sie w motoryzacyjnym?
  
 
Zeby było bezpiecznie zrób tak znajdź w łodzi porządny zakład który dorabia przewody elastyczne do hamulców i niech ci zrobią taki przewód elastyczny ten do trójnika na moście. Na jednym końcu gwint wewnętrzny M10X1,25 (standartowy w starym poldku) a na drugim końcu zewnetrzny gwint ten od lucasa który w chodzi w trójnik na moście.
Powodzenia
  
 
Cytat:
2003-08-04 10:53:54, Starfire pisze:
heh brak kasy odpada...

kurcze skad wziasc ta przelotke? dzwonilem do innych sklepow tez nie maja moze tego nei kupuje sie w motoryzacyjnym?



Kilka telefonów:
Motozbyt - Rydzowa 22 (6504954)
P.H. Auto - Przędzalniana (6848961)
Autohurt - Pabianicka 8 (6335451)
Autohurt - Piotra Skargi 8/10 (6849732)
Motozbyt - Kasprzaka (6514606)
Potak - Gdyńska (651061
Potak Daewoo - Niezapominajki (Włókniarzy) (6592387)
Klonowa (6530294)
Rzgowska 152 (6464634)
Wyszyńskiego 25a (6899151)
Rokicińska (Rolmasz) (6753243)
  
 
pojdz do sklepu moto wez przewod elastyczny od lucasa ten co idzie do trojnika w moscie szerokim i sprawdz czy da sie do tego dokrecic przewod elastyczny ze zwyklego ukladu hamulcowego, ktory jest przy trojniku albo miedzy zaciskiem tylnym a przewodem sztywnym - nie pamietam ktory to byl kabel ale ja u siebie mam tak podlaczonego lucasa szerokiego do starego ukladu hamulcowego i wszystko dziala bez problemu, wyszedl troche dluzszy kabel elastyczny ale to kompletnie nie przeszkadza
i co najwazniesze nie cieknie
  
 
a gdzie szukac tzn pod jaka nazwa zakladow dorabiajacych takie przewody? jakei to moga byc koszta?

Hmm trojnik? tzn korektor? czy tam moze jest trojnik i korektor?
Kurcze ksiazki nie mam pod reka i sprawdzic nie moge...

Czyli gdzie lezy problem przy zmianie zwyklych hamulcow na lucasy? nei pasuje przewod elastyczny do bebnow?

Bo szczerze mowiac rknoniew po przeczytaniu Twojego postu nie bardzo wiem jak i co

Schil dzieki za telefony zaraz bede dzwonil...
  
 
SCHIL nio niestety w ldozi raczej sie tego nei kupi.. nikt tego nie ma....

Wiec pytanie do tych co kupili u siebie... jakei to koszta i czy daloby rade przeslac poczta ta redukcje na gwint? Bo z tego co wymyslilem to najprostrza sprawa... niz kombinowanie z przewodami....
  
 
ja kupilem kiedys szeroki most lucasa z bebnami, na nim byl oryginalny uklad przewodow az po trojnik i przewod elastyczny wychodzacy z tego trojnika
dobralem przewod ze starego ukaldu hamulcowego /tradycyjnego/ i dokrecilem go w przewod lucasa /oczywiscie ten elastyczny/ bo pasowal skok gwintu i w ten sposob to polaczylem
to co Tobie wczesniej napisalem to chodzilo mnie o to ze na dzien dzisiejszy nie pamietam juz ktorego dokladnie uzylem przewodu elastycznego jako reduktora - ale byl to jeden z przewodow jakie wystepuja oryginalnie w ukadzie hamulcowym starego typu
  
 
nei ma przelotek ale znalazlem slusarza

Teraz pytanie:

jak wyglada taka "oryginalna " przelotka? z czego to ejst zrobione?
Miedziana rurka? moze to byc kawalek przewodu hamulcowego starego typu?

jakeis nakretki na to sa przyspawane?

Porzyczylem ksiazke od sasiada ale tam nic nei pisza o trojniku
Gdzie on sie znajduje? Znalazlem takze info ze korektor hamowania jest przykrecony do podlogi... a ktos pisal w ktoryms poscie ze przymocowal korektor na druty po wymianie mostu hmmm?

Troche sie w tym gubie
  
 
Witam!!!

sorry ze tak truje ale most mam w sroe wkladac i musze go sprawdzic... most, hamulce czy wsio gra!

Jak juz zapewne wszyscy wiedza wymieniam most na lucasy... i jest problem z przeltoka na gwinty... w lodzi nigdzie tego nie maja!

Sa 3 mozliwosci:
1. dopasowac przewod - bo podobno jakis przewod elastyczny ladnie pasuje!
2. zrobic samemu przelotke
3. kupic ja...

wiec pytanko czy ktos mieszka w krakowie ew w innym miescie gdzie mozna kupic te przelotki i nei wyslalby mi jednej? Of kors jesli to nei kosztuje 50zl... (pokrywam koszty oczywiscie)

ew jakis rysunek lub opis jak to ma wygladac by ladnie pasowalo...
jaka rurka, jaka dluga, jakies nakretki trzeba nadspawac? z czego to ma byc? miedz? to mi slusarz t ozrobi...
  
 
w szczecnie kosztuje taka przelotka 7zl i 50 groszy. wyglada jak dosc dluga (okolo 2cm) mosiezna nakretka wiercona w srodku i gwintowana z jednej strony na lucasowski z grugiej na polski gwint. czyl;i polaczenie tego z ukladem wygladaloby tak- sztywny przewod od korektora , redukcja, miedziany przewod lucasowski i do tego lucasowski przewod elastyczny. Niestety sa te redukcje tylko z gwuintami wewmetrznymi, trzeba wiec dokladac jeden przewod miedziany miedzy redukcje a przewod elastyczny. Mecze sie z podobnym problemem tylko z przodu- bo komus u fiata zachcialo sie po 81 roku zmienic gwuinty na takie jak u lucasa a ja mam nowe zaciski od DFa i musze to jakos polaczyc.
  
 
Cytat:
2003-08-05 00:05:44, kosa131 pisze:
w szczecnie kosztuje taka przelotka 7zl i 50 groszy. wyglada jak dosc dluga (okolo 2cm) mosiezna nakretka wiercona w srodku i gwintowana z jednej strony na lucasowski z grugiej na polski gwint. czyl;i polaczenie tego z ukladem wygladaloby tak- sztywny przewod od korektora , redukcja, miedziany przewod lucasowski i do tego lucasowski przewod elastyczny. Niestety sa te redukcje tylko z gwuintami wewmetrznymi, trzeba wiec dokladac jeden przewod miedziany miedzy redukcje a przewod elastyczny.



Dokladnie. z tym ze w kraku 6 pln i przewodzik polecam stalowy - moje doswiadczenie z miedzia zakonczylo sie po 2 sek. zmasakrowaniem miekkiej rureczki
  
 
ok a powiedzcie mi jeszcze jedna rzecz, dostalem info ze lepiej wywali przy zmianie mostu na lucasa korektor... bo bebny ciezko zablokowac a korektor tylko to utrudnia...

Jak to u Was wyglada?
  
 
Most zdjety ufff ale sie ladnie spiekl z walem...

Ale na szczescie zadna srubka sie nie ukrecila, nic nie peklo i jest ok... ale most mnie zszokowal... pare kg on wazy... zle zlapalem i wyladowalem z nim na dnie kanalu


Jutro przekladka...
  
 
moscik wlozony jezuu jaka to przyjemnosc jazdy jak moscik nie drapie nie zezi i nei ma luzow ehhh piekne.... auto reaguje natymiast na pedal gazu nei ma opoznien i na moje oko baardzo wzrosla moc... czy to mozliwee aby uszkodzony most powodowal przeniesienie mneijszej sily na kola?


Aha okazalo sie ze to nei lucasowski most tylko normalny wiedz jeden problem z lgowy

Wywalac koretkor hamowania? kiedys nikt go nie mial i podobno lepiej sie jezdzilo (nikt nie miale bo przeciekaly a nie mozna bylo kupic)
  
 
moze masz teraz inne przełozenie na moscie i dlatego masz wrazenie wiekszej mocy.


a tak BTW gratuluje nabytku i oby dobrze słuzyl