Katalizator w RS to podstawa! hamownia-wyniki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam RS 2 lata kupilem z zamontowanym katem, poźniej byly problemy myślalem że kat zapchany wyrzucilem wsadzilem przelot. okazalo sie ze problemem byly cewki. zostawilem z przelotem jeżdziłem tak rok, niedawno zamontowalem spowrotem kata i ku mojemu zdziwieniu silnik odzyskal swoj zaje...cie mruczący dzwięk, swist przy przyspieszaniu nawet na zimnym silniku a i przyspieszenie jest porównywalne jak nie leepsze(za niedlugo wybieram sie na hamke i porównam z katem i bez - moc. Ale jeśli chodzi o to jak silnik gada to jest różnica niewyobrazalna!
Pewnie ktoś przyzna jaki na przelocie jest metaliczny odgłos szczególnie na zimnym silniku i od 2tys rpm do 4tys rpm. poprostu pierdzial Z katem jest to o co mi chodzilo
P.S. oczywiście wszystko gra ze stozkiem i reszta wydechu seria.
Także moim zdaniem KAT to podstawa. Po hamce wrzuce wyniki


[ wiadomość edytowana przez: everlast dnia 2009-02-11 13:04:16 ]

[ wiadomość edytowana przez: everlast dnia 2009-02-12 13:01:40 ]
  
 
wrzuć wrzuć, bo mi się coś kijowo wkręca z katem... jak był źle zamontowany (do gory nogami) to tak jakby chodził lepiej a teraz jak go dobrze założyłem to tak jakby się gorzej wkręcał na obroty. i myślę go wywalić wogóle.
  
 
Seba potwierdzi Cie zapewne w 100%
  
 
abstrahując od dźwięku - osiągi z katem a bez są różne?
  
 
Co racja to racja, moje V6 na katach mruczało, teraz na strumienicach pieje jak polonez... Różnica w mocy nieodczuwalna.
  
 
Cytat:
2009-01-21 13:05:44, yezXR3i pisze:
wrzuć wrzuć, bo mi się coś kijowo wkręca z katem... jak był źle zamontowany (do gory nogami) to tak jakby chodził lepiej a teraz jak go dobrze założyłem to tak jakby się gorzej wkręcał na obroty. i myślę go wywalić wogóle.


może masz troche przypchany ze sie gorzej wkreca ale chyba przyznasz że odgłos jest nieporównywalnie lepszy
Ważny jest kierunek zalozenia a czy góra dół robi różnice to szczerze4 ci powiem ze nie wiem ale pewnei zawsze cos tam jest inaczej

Bede jechal na mtm w bielsku na hamke i wrzuce pomiary bez i z katem. ale dopiero jak wymienie sprzeglo bo juz mam komplecik sachs/luk nowke


[ wiadomość edytowana przez: everlast dnia 2009-01-21 13:12:05 ]
  
 
wiesz co dla mnie dźwięku z katem nie ma wcale... stożka nie mam, wydech seria kompletna to się wsłuchać trzeba głośniej słychać koła jak tracą trakcję zimówki na mokrym niż silnik ryk był na stożku z tłumikiem przelotowym.. piękny. ale chyba gorzej szedł. ja myślę nad jakimś dedykowanym porządnym dolotem albo wydechem czy coś bo ta cisza też trochę dobija. Jednakże wolę moc niż wrażenia akustyczne
  
 
Cytat:
2009-01-21 13:17:41, yezXR3i pisze:
Jednakże wolę moc niż wrażenia akustyczne


to wiadome. Przez stożek na pewno traci kilka dobrych KM. Mam go zalożonego tylko ze względu na blosa i przy okazji dzwięk jest lepszy Dolot seria leży w pokoju i źle wspólgra z blosem, "lepiej" na stozku i z katem dlatego tak zostawilem
P.S. i zauważyłem że nie kopci tak z katem jak bez niego, szczegolnie jak wilgotno i stalem na swiatłach to wydawalo mi sie że wokół mojego auta było najbardziej szaro ale chyba te RS tak mają
  
 
No ja nie moge się wypowiedziec bo kata nie mam,od kolektora mam układ supersprinta, do tego dedykowana wkładka K&N ,i na moje dzwięk jak i osiągi są super tym bardziej ze z moca jest lepiej niz dobrze ale to za jakiś czas, in [progress po prostu, ciekawe jakie beda dzis odczucia jak odbiore DEVILA z założona sekwencją
a z tym katem to moga byc odczucia subiektywne warto sprawdzic na rolkach
  
 
ja pamietam u siebie po swoim 1,6 ze jak wywalilem kata to byl tylko fajny dzwiek z pustego wydechu a jak kata zalozylo sie znowu to i moc odzyskal i tak nie dymil, ale zwlaszcza w dolnym zakresie obrotow roznica kolosalna!! ale nie bylo juz tego dzwieku z wydechu
  
 
Cytat:
2009-01-21 13:29:36, everlast pisze:
to wiadome. Przez stożek na pewno traci kilka dobrych KM. Mam go zalożonego tylko ze względu na blosa i przy okazji dzwięk jest lepszy Dolot seria leży w pokoju i źle wspólgra z blosem, "lepiej" na stozku i z katem dlatego tak zostawilem P.S. i zauważyłem że nie kopci tak z katem jak bez niego, szczegolnie jak wilgotno i stalem na swiatłach to wydawalo mi sie że wokół mojego auta było najbardziej szaro ale chyba te RS tak mają



Prosze ,zasuwaj na hamownie

Moja dupna hamownia wskazuje ,ze z katem escorty ida lepiej 2 byly bez i szly,bo szly ,a 3 z katami zasowaly RS czerwony z uniwersalnym katem i stozkiem z biedronki wyplul 142KM takze jak na 17 letnie auto chyba ok
  
 
Cytat:
2009-01-21 12:47:06, everlast pisze:
nawet na zimnym silniku



to ja moze zostawie to bez komentarza, jak katujesz auto na zimnym silniku, nie chce nikogo obrazac
 
 
Seba, więcej szczegółów proszę Bo nie wiem czy wywalać tego kata czy nie, a spawać osiem razy to mi się nie uśmiecha
  
 
Cytat:
2009-01-21 16:55:38, yezXR3i pisze:
Seba, więcej szczegółów proszę Bo nie wiem czy wywalać tego kata czy nie, a spawać osiem razy to mi się nie uśmiecha



No wlasnie trzeba poczekac na wynik z hamowni kolegi Everlast
  
 
Bo w sumie seba RS RSowi nie równy, twoje mogły być różne. Trzeba by na jednym konkretnym sprawdzić... Jak zmieniłem ustawienie kata to coś był przymulony (był do gory nogami) ale przejechałem paredziesiąt KM i tak jakby się przepalił kat i coś lepiej Zioma przewiozłem to powiedział że tak szybkim rsem chyba nie jechał, no ale wiecie - subiektywne odczucia to tylko odczucia :] Kiedy bedzie kolega na tej hamowni?
bo też sie musze wybrać ale weź zrob pomiar bez LPG.... Zeby to bylo miarodajne.
  
 
Cytat:
2009-01-21 16:17:47, Adus20 pisze:
to ja moze zostawie to bez komentarza, jak katujesz auto na zimnym silniku, nie chce nikogo obrazac


hehe dobre,dopoki nie wyjdzie ponad białe pole to nie wchodze powyżej 3tys rpm wiec raczej mnie sie to nie tyczy a mówilem tylko jak gada na zimnym a nie jak jeździ.

Cytat:
Seba pisze:
No wlasnie trzeba poczekac na wynik z hamowni kolegi Everlast


Pojade zaraz po zalożeniu nowego sprzęgła, komplecik sachs/luk już leży w pokoju i postaram sie zrobic kilka prób z katem/bez na PB i np z tym co więcej wypluje( czyt z katem ) na LPG.

Cytat:
yezXR3i pisze:
Seba, więcej szczegółów proszę Bo nie wiem czy wywalać tego kata czy nie, a spawać osiem razy to mi się nie uśmiecha


Ja sie zabezpieczylem i żeby tyle nie spawac mam gotowe mocowania z katem i sam przelot a więc odkręcam 4śrubki wkładam przelot i skręcam i już zmiana, tylko wydaje mi sie ze komp cos może wariowac po takiej zmianie i przydalo by sie miedzy hamowaniem zrobic jakies 50km żeby się przyzwyczail..

P.S. Remik widze że jednak zagazowales wir w baku wygral

  
 
sprzeglo nowka załozone i jutro hamka MTM Bielsko ul. Cmentarna ileś. godz 10. kto chętny niech przyjeżdza ok120-150pln za 3 próby.
p.s. przy tej skrzyni to myslalem ze juz odpadne od 10 rano do 4 rano robilismy z kumplem... auto skonczone byloby o 21 ale niestety sie okazalo że łożysko przekzywilo sie jak zakladalismy skrzynie i biegi nie wchodzily a juz wszystko bylo poskladane jeszcze chyba nigdy taki zly nie bylem haha
licze na 130-135KM a na gazie 120
wykres wrzuce jak bedzie taki w miare bo poźniej w razie czego cieżko auto sprzedac
  
 
Tylko koniecznie prosze o probe z katem i bez na benzynce - zrobisz duzo dla maniakow RS

Juz z gory - dzieki
  
 
Cytat:
2009-02-11 14:09:32, Seba pisze:
Tylko koniecznie prosze o probe z katem i bez na benzynce - zrobisz duzo dla maniakow RS Juz z gory - dzieki



to napewno zrobie jeszcze by sie przydal dolot seria i stozek ale na to juz nie bede mial $
  
 
strasznie droga ta hamownia u was.. chociaż jeśli jedziesz sam to czego się spodziewać. u mnie jak ustawisz się w weekend w 3 auta to już po 50zł można się shamować dwukrotnie