Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
chalu87 Ford Orion Biadoliny Szlacheckie | 2009-03-24 21:02:02 nie bedzie lepiej jak pojedziesz tam gdzie planuja głowice i ci powiedzia i ewentualnie zeskrobia?? kiedys qmplowi powiedzieli ze juz nie mozna wiecej planowac a była chyba 3 razy i musiał kupic uzywke nie szlifowana.. wiec raczej maja pojecie |
trance Sympatyk FEFK był RS mk5 - teraz - ... Bydgoszcz | 2009-03-24 23:49:34 Ja mam RSa, oddałem do planowania przy okazji wymiany uszczelki i róznica jest naprawdę fajna |
Klawisz-84 Escort MK VII Ghia Wejherowo | 2009-03-25 08:10:56 Dołączę się do tego tematu
Mieszkam w okolicy Gdyni zna może ktoś dobry warsztat który zrobiłby mi generalny przegląd silnika i mniej więcej ile to kosztuje?? Kupiłem autko w dojczach w lipcu i jakoś te 105KM nie czuje w nim ;/ Chodzi mi właśnie o planowanie głowicy, cylindry,tłoki tak dla świętego spokoju i troszkę lepszej kultury pracy autka. Bo czasem czuję jakby spadało mu ciśnienie ;/ Daje gaz do deski a on przy 3000-3500 przerywa i po chwili jakby z nieba dostał kopa w dup.. i pociska jak należy [ wiadomość edytowana przez: Klawisz-84 dnia 2009-03-25 08:12:33 ] |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2009-03-25 08:17:40
sorki nie mogłem sie powstrzymac Róznica pewnie jest bo komprecha wróciła, a poza tym obróbka głowicy o jakiej wspomina pytający jest taka że w takich postach wychodzi wszystko na temat posiadanej wiedzy nawet jak Ci ją max zrobia stukowe nie wystąpi |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-03-25 08:28:17 Remik, rozumiem Cie, w obróbce głowicy akurat nie jestem w temacie, ale troche poczytałem o tym spalaniu stukowym, i własnie o to chodzie ze przy znacznym stopniu splanowania, może dochodzic juz do samozapłonu przy PB95, a tego bym nie chciał dlatego pytam, lać 98 tez mi sie nie opłaci. |
jozwa_maryn Będzin | 2009-03-25 09:54:28
ale chyba nie w seryjnym Zetecu kolego... planowanie glowicy bez zadnych innych modyfikacji w kierunku n/a to totalny bez sens i glupota, roznicy odczuwalnej nie bedzie, mogę Cie zapewnić. Bez wystrojenia i cofnięcia zapłonu może byc wręcz odwrotnie. Wiec dolicz sobie do tego koszt świni i ogarniecia czyli jakies 2000zl. |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2009-03-25 10:13:49 Tak jak Jozwa pisze obróbka głowicy ma sens,tylko i wyłacznie wtedy jesli zrobimy ,porting,polerowanie ze spasowaniem kanałów,skrobanie,swinie,szybkie wałki wzrost mocy na poziomie rzedu 15% max 20%, dodam iz metodami garazowymi bedzie to cięzkie do wykonania
Ponad to wtedy warto podłubac w dolocie i z tego co ja wiem bez hamownii na której to bedzie strojone nic sie nie zrobi, i to nie raz wjazd na rolki tylko kilka krotnie, niestety wedle przysłowia ile pieniedzy tyle radości Czyli wychodzi na jedno teoria ,teoria a praktyka ma się do tego nijak, no ale widac kazdy musi przejśc droge podobna do mojej,tez sam kiedyś kombinowałem z dolotami,wydechami i co i nic, dlatego zamin coś zaczynacie robic warto uzbierać $$$ kupić graty sprawdzonych firm, które gwarantują wzrost mocy, lub od razu oddac do fachowców i wtedy wydacie z 2=-3 koła i cieszycie się z tego ze to jezdzi jak nalezy i tak jak chcecie |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-03-25 14:06:46 Tylko że u mnie cały dolot jest juz zmieniony, wydech moze nie sportowy, ale wiekszy, wałki ostre również, jedynie polerowanie i spasowanie tego. Dlatego pytam czy jest sens to robić.
Kombinuje jak podnieść z deka Nm, z paliwem nie ma co bo jedynie program tu pomorze, wiec z komprecha jedynie. |
Blazey Ford Escort mk VII Oława/IJsselstein | 2009-03-25 17:49:57 Najlepiej po prostu PORZĄDNIE i SOLIDNIE zrobić głowicę. Splanować tyle ile trzeba, wyczyścić, dotrzeć zawory, zapewnić szczelność. Dla chętnych polerowanie kanałów (z tego co wiem, tego też nie robi się na lustro). A silnik zacznie zachowywać się dużo lepiej.
:Magik - jak masz zmieniany ten dolot i wałki? Jakieś pomiary były robione? Jakieś strojenie? Czy po prostu włożyłeś (pewnie) stożek? Co to za wałki? |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-03-25 18:03:23 Stożek??
Ostre wałki z 2.0, przepustnica 60mm, przepływka 60mm, kompletny dolot z RKC, lzejsze koło zamachowe i kpl wydech z wieksza srednicą. Kilku osobom dobrze znana przeróbka, dlatego zastanawiam sie nad głowica |
Blazey Ford Escort mk VII Oława/IJsselstein | 2009-03-25 19:09:41 Przy wymianie uszczelki, liźnij ją minimalnie. Nie baw się w jakiś radykalne "skrobanie". Chyba, że masz drugą na wszelki wypadek.
Jakie tam są komory spalania? Bo możliwe, że można trochę poprawić napełnianie cylindrów. |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-03-25 21:55:32 No właśnie, dziś dzwoniłem do zakładu, cena za planowanie, dotarcie zaworów i wymiana uszczelniaczy 200zł, olej, uszczelki, wychodzi ponad 400.
A znowu dzwoniłem tez do gościa za 2.0 136KM z Mondka, powiedział mi 1 tyś zł, wiec chyba lepiej odczekać i zrobic tylko przekładke na 2.0. |
Blazey Ford Escort mk VII Oława/IJsselstein | 2009-03-25 23:00:52 Dotrzeć zawory można samemu. To nie jest wielka sztuka. Ściągacz można zrobić ze ścisku stolarskiego. Wymiana uszczelniaczy też nie powinna sprawić problemów. Samemu jedynie jej nie zestrugasz. |
trance Sympatyk FEFK był RS mk5 - teraz - ... Bydgoszcz | 2009-03-25 23:46:22
dokładnie jest tak jak mówisz |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-03-26 19:29:27 Dobra, dam se spokój z zabawa z głowicami, trza pozbierać na 2.0. |