[polonez][plus][ch³odzenie] wymiana p³ynu w ch³odnicy

Sortuj wg daty:
rosn±co malej±co
witam
szuka³em na forum, ale nie znalaz³em dok³adnego opisu jak wymieniæ p³yn w ch³odnicy. Mój polonez to caro plus 1,6 gli. Je¶li kto¶ ma ten samochód to prosze o w miarê dok³adny opis jak wymieniæ p³yn. Chciabym wymieniæ ca³kowicie ten p³yn czyli wylaæ i wlaæ 7,5 litra jak jest napisane w instrukcji (bo w ASO powiedzieli mi, ¿e oni tylko wymieniaj± 4,5 litra a reszty "co zostaje w rurkach" nie chce im sie ruszaæ). Nie chcê mieszaæ starego p³ynu z nowym dlatego chcê wymieniaæ ca³o¶æ. Znalaz³em w google jakie¶ ogólne opisy do innych samochodów - ¿e trzeba spu¶ciæ p³yn z ch³odnicy (gdzie by³oby ok 5 litrów), a restzê z bloku silnika, a nastêpnie odpowietrzyæ, ale nie bardzo wiem jak to prze³o¿yæ na poldka. Jakby kto¶ mia³ jakie¶ zdjêcia dok³adne co trzeba odkrêciæ ¿eby wszyskto wylaæ i gdzie wlewaæ to by³oby super - zaznaczam, ¿e jestem raczej laikiem w kwetsiach motoryzacyjnych i dopiero siê uczê obs³ugi samochodu.