Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
szafa deskorolka ;p R.Sl | 2009-05-11 18:54:56 to zalezy czy kupujesz auto an swapa czy do jezdzenia! napewno podluznice, ogolny stan blacharki oraz silnik i podzespoly lepiej daj linka a napewno ktos Ci pomoze na co dokladnie zwrocic uwage |
buzzer11 Escort MK VII Dąbrowa Górnicza | 2009-05-11 19:05:52 trza było przyjechać na spot w sobotę do Lędzin. GrzEE z Wrocławia był właśnie takim, wszystkiego byś się dowiedział i zobaczył |
kris2629 Sympatyk FEFK Fiat Punto Evo Piotrków Trybunalski | 2009-05-11 19:05:54 http://www.auto.pl/kupuje_auto/?gclid=COy34fretJoCFROU7QodA0uObw
ściągnij sobie to,ciekawa lektura,polecam. |
Matess Bielsko-Biała | 2009-05-11 19:28:26 Mysle o tym
http://allegro.pl/item633174411_piekny_escort_rs.html podloga i cala blacharka podobno zrobiona.. chodzi mi glownie jak sprawdzic w jakim stanie jest turbo |
buzzer11 Escort MK VII Dąbrowa Górnicza | 2009-05-11 19:32:07 Wyślij priv do GrzEE, na pewno Ci coś poradzi.
Ale chyba rocznik się nie zgadza. [ wiadomość edytowana przez: buzzer11 dnia 2009-05-11 19:33:33 ] |
deathrider_85 Sympatyk FEFK Renault Launa II ph.2 ~BB | 2009-05-11 19:32:46
To nawet niedaleko od mnie . Jak byś jechał go oglądać daj znać, może przejadę się z Tobą . Co do auta przede wszystkim sprawdź blacharkę. Potem turbinkę, sprawdzasz czy samochód nie kopci i nie traci mocy, zdejmuje się też "największą rurę" dochodzącą do Turbiny, żeby sprawdzić czy nie jest zaolejona (chociaż małe ilości oleju są dopuszczalne). |
boru Sympatyk FEFK cabrio mk4 penelope dabrowa g. | 2009-05-11 19:37:16 szafa ma racje....pytanie po co chesz to rst? czy na swapa czy do jazdy....niemniej jednak i w pierwszym i drugim przypadku najwazniejszy jest silnik....jest z turbo wiec czy nie kopci przy odpalaniu...w sensie czy turbina nie bierze oleju...czy popychacze nie klekocza...czy jest szpera...
ale powiem ci jedno....bardzo ciezko ci bedzie kupic zdrowe rst do jazdy.....te auta podobnie jak inne tego typu sportowe gti nie byly raczej do jazdy na niedzielne msze....licz sie z tym ze bedzie cie czekal remont silnikia....wiekszy badz mniejszy....regeneracje turbiny....i inne elementy eksploatacyjne ktore po 20 latach musialy sie zuzyc.... inna sprawa to mfi czyli mechaniczny wtrsyk paliwa ktory ciezko przy turbo wyregulowac (pare osob na ten temat pisalo i doradzalo duzo bardziej efi z fiesty) dodakowo jesli chcialbys do jezdzenia to wiadomo ze podluznice, nadkola, podszybie, pas przedni przydaloby sie sprawdzic.... czy nie byl bity....bo bardzo czesto z tego co widzialem te auta mialy wieksze badz mniejsze stluczki (stad zazwyczaj nieoryginalne zderzaki, intercoolery, chlodnice, maska badz tez kupa szpachli) warto tez zwrocic uwage na wyposazenie....czesto byly w bogatych wersjach tj recaro, elektryka szyb i lusterek, szyberdach a takze podgrzewana przednia szyba.... powiem tak....mam cabrio i kupilem tez rst...cabrio przy nim jesli chodzi o stan blachy jest jak nowe....w tym rst w ogole podlogi nie ma...masakra...a ten sam rocznik...i suma sumarum juz 2 lata zabieram sie do remontu tego silnika ;] to jest pakowanie sie w skarbonke do ktorej zawsze sie doklada ;] |
boru Sympatyk FEFK cabrio mk4 penelope dabrowa g. | 2009-05-11 19:43:55
po remoncie blacharskim....tylko ciekawe jaka byla przyczyna....bo ma nieoryginalny zderzak (nie z rst tylko ze zwyklej plebskiej wersji ) i zaszpachlowany znaczek forda ;] poza tym straszny golas....jedyne plusy to oryginalne alu [choc jak widze odwazniki na zewnetrznej stronie to mi cisnienie skacze ;] i ospojlerowanie...niestety bez zaslepek a te cholernie ciezko dostac |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2009-05-11 19:54:34
Samym slowem skladak nie ma sie co przejmowac - ot takie czasy byly i tyle. |
Matess Bielsko-Biała | 2009-05-11 21:43:30 znajde czas to podjade i powiem co i jak |
kris2629 Sympatyk FEFK Fiat Punto Evo Piotrków Trybunalski | 2009-05-11 21:47:54 ja na twoim miejscu wziął bym go na hol,nie wiadomo co się może zdarzyć po drodze. |
TomekBury Sympatyk FEFK Opel Vectra B i inne Gdańsk | 2009-05-11 21:56:53
Może po prostu komuś zależało żeby mieć dobrze wyważone koła a odważniki na zewnętrznej stronie mu nie przeszkadzały Ogólnie ciekawy Escort ale mam troche awersje do takich ''okazji'' jak dla mnie takie auto musi miec swoją cene i tle |
buzzer11 Escort MK VII Dąbrowa Górnicza | 2009-05-11 22:15:41 albo wyważanie robił "fachowiec", który nie miał klejonych cieżarków. |
Matess Bielsko-Biała | 2009-05-12 17:45:02 szczerze troche sie wstrzymalem bo gadalem z kilkoma osobami i troche niechce sie pakowac w skarbonke bo na 90% na dzien dobry jest turbo do robienia |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2009-05-12 18:51:48
Sami jasnowidzowie i wrozki w jednej osobie ... Powiedz skad mozesz to wiedziec?? Chyba,ze sprzedajacy Ci powiedzial. Po za tym jesli nie ma sie pieniedzy ciut wiecej niz na zwykle auto to faktycznie odpusc temat - sportowy model,zwlaszcza wiekowy nie nalezy do tanich w eksploatacji i z tym trzeba sie liczyc. |
boru Sympatyk FEFK cabrio mk4 penelope dabrowa g. | 2009-05-12 20:54:31 Seba....tu raczej nawet nie bedzie chodzilo o ekploatacje (choc tak...mechaniczny wtrysk lubi sobie chlapnac ) co koszta remontu....a na bank predzej czy pozniej bedzie do remontu...czy tez do wymiany pare czesci....
i nie ma sie co oszukiwac....nie trzeba byc wrozka zeby wydedukowac ze po 20 latach turbo raczej bedzie do regeneracji....a jesli juz bylo regenerowane to za dlugo nie pociagnie....a nowe kosztuje krocie.... generalnie co sie nie spotkalem z rst to turbo bylo niemal zawsze na wykonczeniu....i z reguly czesto z tego powodu ludzie sprzedaja te auta....bo to poczatek wydatkow jesli by sie chcialo inwestowac w 'odswiezanie' mechaniczne i nie tylko auta....[do tego dochodza problemy z elektronika, rdza, zawieszeniem itp itd] czas robi swoje a to jest auto o charakterze sportowym....i po 20 latach jest poprostu zmeczone bardziej niz inne mk4.... ktory z was nie deptalby w gaz majac taki zapas mocy pod noga?....to nie sa/byly auta do jazdy na ryby...nie ma sie co oszukiwac panowie....moze jeden na 100 bedzie w lepszym w miare przyzwoitym stanie mechanicznym....co nie zmienia faktu ze predzej czy pozniej i tak trzeba bedzie go wyremontowac.... jesli chcesz miec takie autko na dluzej i go dla/pod siebie zrobic to bedzie to skarbonka....jesli sie tego nie boisz i wiesz ze podolasz to znaczy ze jestes jednym z tych ortodoksyjnych zapalencow jesli chcesz go do '[za]katowania' tylko to zastanow sie czy nie szkoda na to kasy....bo na polsrodkach tez dlugo sie nie zajedzie... podsumowujac rst to relatywnie jeden z najtanszych sportowych aut o sporym potencjale lecz niestety pomimo to ten 'sport/hobby' i tak nie jest tani/e...i trzeba liczyc sie mimo wszystko z niemalymi wydatkami....szczegolnie przy starszych autach do ktorych czesci tez nie jest za wiele.... poprostu nie da sie pewnych rzeczy przeskoczyc....kasa kasa kasa....bo wielu buja w oblokach i sobie marzy o gruntownych odbudowach, remontach czy swapach...ale tak naprawde malo ktory w tym wytrwaje...bo niewydala albo z kasa albo czasowo (albo koleje losu plataja figle)....a podkreslam ze polsrodki w tym wypadku i chyba w ogole sa suma sumarum bezsensu i predzej czy pozniej sie zemszcza... geezes ale epopeje tu tworze |