Robił ktoś podgrzewane Recaro mk6/7 ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie. Ktoś zrobił coś takiego? A może były seryjne?
Wszelkie sugestie mile widziane.
  
 
recaro z pozniejszych mk6 i mk7 (czyli te na "szerokich" szynach z wajchami z przodu fotela) wychodzily w wersji z podgrzewaniem, ale ciezko bedzie Ci to znalesc. ostatnio ktos na forum mial nawet z elektryczna reg. wysokosci siedzenia kierowcy, a to pierwszy raz dopiero sie spotkalem w escortowych recaro.

przerobic? hmm, rozebrac tak jak DarasBB, wszyc tam mate grzejącą, i bedzie dzialac
  
 
Ogladałem wczoraj escorta z regulowanym , podgrzewanym recaro ale tylko fotel kierowcy.
  
 
Myśle o wszyciu mat. Ze zwykłych foteli by podeszły? Jak z tym czujnikiem nacisku? Nie miałem i grzanych foteli więc nie wiem jak to wygląda w mk7. Mam tunel środkowy od cossa (jeszcze nie założony, trzeba poprzerabiać trochę) i obok ręcznego są miejsca na przyciski od grzania foteli. Przyciski pasują od sierry /scorpio więc myśle nad takim bajerem.
  
 
jaki czujnik nacisku ??

ja (nie escort i nie recaro) kupiłem maty za 150 zł z BMW7, rozebrałem fotele i poukładałem pasku grzejące. Już chyba z pół roku jeżdżę i jest git. Szukaj czegoś co ma 2 biegi grzania
  
 
Na schemacie jest czujnik nacisku, znaczy czy ktoś siedzi czy nie. Jak nie siedzi to nie grzeje.
  
 
fabrycznych schematow nie patrzylem, ale Lukasz mial grzane u siebie (ale nie recaro) to trzeba by sprawdzic, tylko powiedz mi po co Ci to? ja mam recaro nie brandowane dla forda, tzn takie dokupywane + szyny adaptacyjne do eska, ma to grzanie poprostu na guzik i tyle, podlaczylem zeby grzalo na zaplonie i na 1 pozycji stacyjki, czyli nie trzeba zaplonu zeby grzalo i nie grzeje podczas machania rozrusznikiem, a po wyjeciu kluczyka nie rozladuje aku jak sie zapomni wylaczyc.
aha, i przylaczam sie do Asiora - szukaj czegos z dwoma pozycjami grzania, bo o ile moja luba i tak w zimie grzeje ciagle ten fotel, tak ja po kliku minutach juz wylaczam bo za goraco sie robi...
  
 
Cytat:
2009-05-29 13:38:32, mmbu pisze:
Nie wiem czy w escorcie jest coś takiego, ale czujnik nacisku to jest połączony raczej z pasami. Kontrolka niezapiętych pasów świeci się jak ktoś usiądzie i nie zapnie pasów. Jak nie siedzi czujnik nacisku odłącza tą kontrolkę. Nie wydaje mi się żeby miało to coś wspólnego z grzaniem foteli



Ja od tego zestawu z BMW miałem kostki które wpinało się do mocowań pasów, i dopiero jak był pas zapięty to można było włączyć grzanie foteli.

zmostkowałem to i tyle, grzeje kiedy chcę tylko mam zrobione że do grzania musi być stacyjka przekręcona, co by nie rozładowywało przypadkiem akumulatora bo takie 2 maty na max grzaniu trochę prądu biorą..........
  
 
Nie mam takiej kontrolki (jeszcze ) bo mam mk6. Faktycznie, to może być ten sam czujnik, i wydaje mi się, że jest gdzieś w siedzisku. Może obsługuje i to, i to?
  
 
Cytat:
2009-05-29 14:15:33, Venom_4x4 pisze:
Nie mam takiej kontrolki (jeszcze ) bo mam mk6. Faktycznie, to może być ten sam czujnik, i wydaje mi się, że jest gdzieś w siedzisku. Może obsługuje i to, i to?



jak czujnik to w pasach co najwyżej................ jak wepniesz pas to kontrolka gaśnie i tyle
  
 
Cytat:
2009-05-29 14:25:32, mmbu pisze:
Jakbyś miał tylko w pasach ,to pasy pasażera musiałbyś mieć cały czas zapięte. W fotelu kierowcy nie montuje się czujnika naciskowego, bo to by było mało logiczne. W fotelu pasażera przy takiej kontrolce zawsze.



dobra niech będzie jak chcesz, bynajmniej jeżeli chodzi o czujnik do grzanych foteli to w instalce miałem kostki wpinane pod mocowania pasów i dopiero jak był pas zapięty to można było grzać dupę, zarówno pasażer jak i kierowca miał takie kostki.
  
 
Cytat:
2009-05-29 14:34:54, mmbu pisze:
Ja o jednym, Ty o drugim Zgadzam się z tym co napisałeś bo piszesz o grzaniu, a ja odbiegając od tematu wątku o kontrolce niezapiętych pasów



no wiem