Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-03-20 13:25:05 a ile miał Voltów przed dolaniem wody? |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2009-03-20 18:32:24 Jeśli akumulator pod prostownikiem się naładował, a po pracy w samochodzie wykazuje objawy niedoładowania - to jasne, że coś jest nie tak z ładowaniem. |
rene Sympatyk FEFK RS 2000 F1 Komorów | 2009-06-09 12:21:45 Musze ponowic pytanie odnosnie aku bo mam problem gdy naladuje akumulator to napiecie doslownie spada w oczach do 12,80 V i wtedy samochod zapala ale z lekkim trudem a jak postoi z dwa dni to napiecie spada do 12,33 V i rozrusznik tylko terkocze i nie zapali.
Tu moje pytanie jakie napiecie powinien trzymac akumulator ? Drugie pytanie czy to czasem nie jest wina rozrusznika ze nie moze zapalic. Uprzedze moze fakt odnosnie spadania napiecia na aku bez wzgledu na to czy jest podpiety w samochodzie czy tez wyjety dzieje sie to samo |
organo MAZDA Nasielsk | 2009-06-09 13:10:00 12.33V to poprawne napiecie na baterii niestety sciaga ci moc z niego albo sam w sobie juz jest na wykonczeniu lato sprawdzic ladujesz kilka godz z 5np i krecisz rozrusznikiem odlaczajac zaplon jesli nie wytrzyma 1-2min ciaglego krecenia (nie liczac przerw na ostygniecie rozrusznika) to dupa z niego juz
i tez po pelnym na ladowaniu odstawiamy aku na 2-3dni bez podlaczenia do wozu jesli pozniej bedzie mial ciezko zapalic to lipa jesli tak pali w obydwu przypadkach a w aucie jak stoi ze dwa dni nie to du.. daje auto sciaga z niego prad usterka ktora trtzeba usunac ps nie wiem po co dolewales wode jesli plytki byly przykryte to zle zrobiles jak zalales do pelna sterzenie kwasu bedzie nie odpowiednie !!! |
rene Sympatyk FEFK RS 2000 F1 Komorów | 2009-06-09 16:55:57
Zalalem go tylko do wlasciwego poziomu ktory jest na nim zaznaczony i ani kropli wiecej , a jak go odstawie nawet na tydzien to nadal jest napiecie 12,33 V ale przy takiej wartosci rozrusznik nie kreci tylko terkocze . Nie jest to czasem padniety rozrusznik ? |
przemkowal Escort mkVII Kombi Wrocław | 2009-06-10 10:12:35 Sprawdź najpierw kabel masowy do rozrusznika/silnika.
Ewentualnie daj dodatkową masę i sprawdź czy się poprawiło. Terkotanie to z rozrusznika, czy przekaźnika? Możliwe, że jest duży luz na tulejkach i aku pobiera bardzo duży prąd na rozruch. Wtedy będzie terkotać sobie. |
rene Sympatyk FEFK RS 2000 F1 Komorów | 2009-06-10 12:25:58 Terkotanie wydobywa sie z rozrusznika a te kable ktore do niego ida to juz sprawdzalem i czyscilem ale nie pomoglo. Pozostaja jeszcze te nieszczesne tuleje |