Dziwne wibracje na kierownicy mk7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tak jak w opisie mam dziwne wibracje po przekroczeniu 100km/h i a po przekroczeniu 150km/h znikają, opony mam wszystkie 4 nowe i nadal są wibracje(kierownic drży) nie wiem za co mam się zabrać. Za wszelką pomoc z góry dzięki.
  
 
ja mam to samo, tyle że powyżej 140 km/h przestaje drżeć.
  
 
Wyważenie kół się kłania.
Ja po zimie zgubiłem odważnik na przednim kole i też drgała kierownica w zakresie jakoś 100-120. Po wyważeniu mam spokój.
  
 
ja wyważałem, ustawiałem zbieżność, wymieniłem opony i nic...
  
 
dziś wymieniałem opony i pojechałem na DTŚ i jest to samo nie wiem ale coś mi mówi ze to może być pompa wspomagania ale reki sobie nie dam obciąć.
  
 
co słyszeliście o doważaniu kół na aucie ponoć nie zawsze stacjonarna wyważarka pomaga i to powoduje wibracje powyżej 100km/h
  
 
Doważanie kół na aucie robią nieliczne firmy wulkanizacyjne.
Ale jeśli masz problem z biciem a koła masz wyważone to może być sposób na pozbycie się bicia. Musisz tylko później pamiętać jakbyś ściągał koło - który otwór był na której śrubie.

Kumpel jeździł Xsarą na wyważanie od razu przez doważenie i przestało bić - nie wiem jakie są efekty po dłuższej trasie bo pojechał do Włoch.

[ wiadomość edytowana przez: przemkowal dnia 2009-06-17 19:40:12 ]
  
 
Witam

temat po pierwsze opisywany parę razy ... warto poszukać ...
proponuje jeszcze jeśli opony nie są kierunkowe zamienić prawe na lewe albo zamienić przód z tyłem ...

wtedy zobaczyć czy nadal wibracje są ...

jeśli znikną to znaczy wyważyć koła - jak nie to może rzeczywiście coś w zawieszeniu niedomaga ...

  
 
a sprawdzales sworzen i koncowke drazka??
  
 
Cytat:
a sprawdzales sworzen i koncowke drazka??



Polecam wykonać tą czynność ;] Ja myślałem że felgi pokrzywiłem,w międzyczasie zaczęło coś stukać, z odruchu kupiłem kolejny zestaw łączników stabilizatora ... ale okazało się ze końcówki drążków jak i same drążki kierownicze są d wymiany (chwyciły luz)
  
 
szarpi cały czas w tym zakresie prędkości czy tylko podczas dodawania gazu???
  
 
Witam. Mam podobny objaw, tylko u mnie ok. 80-tki. Nie zależy od tego czy bieg 4 czy 5 więc od obrotów silnika nie zależy. Było tak na letnich oponach, zimowych i obecnie na nowych alusach (i nowych oponach). Siła wibracji zależy natomiast od tego jak ostro przyspieszam, im mocniej w gaz tym bardziej trzęsie. Po przekroczeniu bariery 80km/h "turbulencje" ustają i pojawiają się ponownie słabsze ok. 130km/h. Może te informacje naprowadzą kogoś na rozwiązanie tego jak się okazuje nieodosobnionego problemu.
  
 
tuleje wachaczy sprawdź na szarpaku i całą reszte zawiechy
  
 
Cytat:
2009-06-24 17:53:33, essi1616v pisze:
tuleje wachaczy sprawdź na szarpaku i całą reszte zawiechy



Cały komplet silentblock-ów został wymieniony na nowe (Febi-ego) jakieś pół roku temu i nadal to samo - bez zmian.