Montaż fabrycznego centralnego[mk7]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

zabrałem sie za organizowanie oryginalnych zamków z siłownikami do montazu z uniwersalnym alarmem a nie sprawdziłem czy auto ma instalacje pod centralny...
jesli nie ma to czy warto ciagnąc kable ,czy moze lepiej szukac wiązki całej..
nie chce montowac uniwersalnych siłowników w fordzie bo to nie jest dobre rozwiazanie..

  
 
Cała oryginalna wiązka to aż 4 przewody od słupka do słupka (dot. 3D), także jak masz blisko na szrot to można zapytać. Z tym, że oryginalnie instalacji biegnie pod tapicerką podłogi, także umieszczenie jej tam będzie dosyć trudne.
  
 
No nie przesadzaj jerico że to jest trudne, moim zdaniem wydaj pare złociszy na oryginalne kabelki a przy robocie nie będziesz się wkurzał i zaoszczędzi Ci dużo czasu i nerwów
  
 
Zgadzam się z przedmówcą Jak miałem Essinke to też napaliłem się na uniwersalny zamek, dorobiłem sobie blaszki i... tylko się niepotrzebnie denerwowałem. Kupiłem potem całą oryginalną wiązkę , odkręciłem fotele... 30 min i po zawodach. Oczywiście siłowniki też założyłem oryginalne, no ale to już troche dłużej zakładałem

[ wiadomość edytowana przez: Lukas_power dnia 2009-08-24 14:14:24 ]
  
 
to jest mk7 5d...
z tego co pamietam to przynajmniej w mk5 moim nie było zadnej centralki fabrycznej do siłowników-tylko dwa kable znalazlem od sygnału i podpiałem pod uniwersalną centralke z pilotem.
tu chyba tez wystarczy zamontowac oryginalne zamki z siłownikami,podpiąc zasilanie,i odpowiednio podlaczyc sygnal od zamków do centralki alarmu i poprawnie alarm do auta..

tak w uproszczeniu-
bede wdzieczny za dalszą pomoc
  
 
ja tam przy uniwersalnym centralnym puszczalem kable przy drzwiach jak leci, nie chcialo mi sie bawic z wymiana wiazki, zeby tylko miec satysfakcje orginalnosci.

w cabrio juz wymienilem wiazki ale dlatego ze dokaldalem orginalny centralny z czujnikami nie domkniecia drzwi, podwujnym ryglowaniem i orginalne silowniki do szyb, to juz latwiej bylo cala wiazke przerzucic.
  
 
Cytat:
2009-08-22 23:58:17, Lukas_power pisze:
Zgadzam się z przedmówcą Jak miałem Essinke to też napaliłem się na uniwersalny zamek, dorobiłem sobie blaszki i... tylko się niepotrzebnie denerwowałem. Kupiłem potem całą oryginalną wiązkę, odkręciłem fotele... 30 min i po zawodach.



ja mam do tej pory w garazu centralny uniwersalny z blaszkami, przejezdzil 3 lata bez ZADNEJ awarii, wyciagnalem przy sprzedarzy auta zeby miec na przekldke do cabrio, bo tak to by pewnie smigal do tej pory. kwestia wykonania.
  
 
Nie mówie, że taki zamek nie będzie śmigał, ale ja wolałem już nie rzeźbić, tym bardziej ze oryginalny centralny wytargałem na szrocie za śmieszne pieniądze. Co do podłączenia to w MK VII w oryginalnej wiązce jest na końcu wtyczka, którą należy wpiąć w skrzynke bezpieczników, a potem to już wystarczy wpiąć się alarmem w istniejącą wiązke.

[ wiadomość edytowana przez: Lukas_power dnia 2009-08-24 14:15:47 ]
  
 
ja przymierzałem uniwersalne siłowniki,ale w 5d troche im jest ciasno..
wolałbym oryginalne.
dzieki wielkie-jak zaczne montowac bewde nudził dalej
generalnie wiazke mozna sobie zrobic..
  
 
Cytat:
generalnie wiązkę można sobie zrobić.

owszem można tylko zauważ , że oryginalny centralny nie ma żadnej centralki sterującej jak uniwersalny. Oryginalny jest wpinany bezpośrednio w skrzynkę bezpieczników więc i tak musisz zaopatrzyć się w oryginalną wtyczkę. Ja uważam że warto poświęcić trochę więcej czasu i $ (jeżeli możesz sobie sam wyciągnąć na szrocie) niż ciąć wtyczkę i potem to wszystko lutować. Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2009-08-22 21:51:41, karol2211 pisze:
No nie przesadzaj jerico że to jest trudne, moim zdaniem wydaj pare złociszy na oryginalne kabelki a przy robocie nie będziesz się wkurzał i zaoszczędzi Ci dużo czasu i nerwów


Widziałeś jak przebiega oryginalna wiązka od CZ ?

Nie mówię że nie da się tego zrobić, ale to naprawdę czasochłonne. Przeciągnięcie 4 przewodów od słupka do słupka nie stanowi żadnego problemu i na pewno zrobię to szybciej (bez nerwów ), niż położenie oryginalnej wiązki - w oryginalnym miejscu !
  
 
Mi samo położenie wiązki od słupka do słupka razem z odkręceniem foteli zajęło z 40min. Nawet nie trzeba było wykładziny ściągać. Kładłem też uniwersalne kable przodem auta, i osobiście wolałem wydłubać oryginalną wiązkę razem z łącznikami między drzwiami, a słupkiem niż potem lutować to wszystko albo wpinać piny do tych okrągłych plastikowych łączników. Także jednym z powodów wybrania tej metody było to iż musiałem pociągnąć kable do tylnych drzwi, także z środka samochodu było bliżej
Pozdrawiam



[ wiadomość edytowana przez: Lukas_power dnia 2009-08-24 23:13:15 ]

[ wiadomość edytowana przez: Lukas_power dnia 2009-08-24 23:14:49 ]
  
 
hmmm, a nawet i czasem się zdarzy że i uniwersalne działają
  
 
U mnie też działało
Tak to mniej więcej wyglądało:


Ale tak jak pisałem za dobre pieniądze trafiły mi sie oryginały z wiązką do centrala i szyb Także grzech było nie brac