Zestawy naprawcze parowników

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam taki problem ze parownik juz ledwo zipie a niewidzi mi sie kupowac nowego bo wydatek rzedu 300 zl i poki co nie stac mnie. daje wogole cos taki zestaw naprawczy?? ktos mial doczynienia z takim czyms?? wszystkie uwagi mile widziane

Witam
Co prawda u siebie nie mam gazu ale z doświadczenia znajomych mogę napisac że o ile wymiana elemenów zestawu naprawczego jest zrobiona tak jak trzeba to parownik będzie pracował jak nówka oczywiście jeżeli kwalifikuje sie on do regeneracji za pomocą zestawu naprawczego(bez uszkodzeń mechanicznych itp.)
Pozdrawiam

teorie są różne
przede wszystkim jaką masz instalkę/jakiej firmy?
i co to za zestaw naprawczy?
bo byle czym dobrej instalki nie naprawisz, a cena dobrych zestawów nie różni się znacznie od nowego parownika

tak więc jak widzisz/jak zwykle - to wszystko zależy

no raczej mechanicznie uszkodzony nie jest bo chodzi i da sie normalnie jechac tylko jak dojezdzam do skrzyzowania to auto gasnie i jeszcze jak trzynan rowne obroty i predkosc to czuc takie lekkie szarpanie jak by powietrze zasysal/gazu niedostawal.

to wcale nie oznacza parownika do wymiany

dostajesz gdzieś lewe powietrze najprawdopodobniej - jedź najpierw wyregulować instalke i ewentualnie wymień filtry - wyjdzie Cię to coś koło 50 PLN i będziesz wiedział, czy coś jest dalej nie tak

a spuszczałeś kiedykolwiek olej z parownika?