Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
axe_xa Zbieram na dobrego R ... ostrowiec Św | 2007-11-13 13:28:05 to zalezy do czego auto ma słuzyc....i jaki mamy budzet.Pewnie juz to bylo ale wydaje mi sie ze prostszy byl by swap na N7A.Chcac wydac 2000zl na czesci pod turbo ktore watpie zeby dalo silnikowi przy tak niskich nakladach 150km lepszym rozwiazaniem jest swap |
ZieleTDH Sympatyk FEFK Czerwony Gromiasty SIERADZ | 2007-11-13 18:50:32
Jak by to bylo w miare tanie, zalozlbym to dla samego efektu blow-offa Ze tak powiem "sapanie" sprawia ze dostaje gesiej skorki |
saintadamus Sympatyk FEFK deskowóz hożuf | 2007-11-13 19:01:58
silnik NA nigdy nie będzie miał szans w porównaniu z turbodoładowanym o porównywalnej mocy że o przyjemności z jazdy nie wspomne |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-11-13 19:30:06 Dośc ciekawe ,tylko robic cos dla sztuki???? moim zdaniem jak sie brac to ostro,swego czasu chciałem i dalej mi to po główce chodzi ale na ta chwile finase nie pozwolą (niestety)więc robimy ZETECA ok 145 konnego inną metodą. |
mirasescort Ford Escort MK6 Wrocław | 2007-11-14 21:34:30 Łał bede sledził jednak ten temacik jeszcze bardziej szeroko otwartymi oczmi bo 150 KM z 1,6 czyli moj silnik by został. Ciekawe czy ten gosc to co wymontował z tego essa ma ten cały osprzet do sprzedania? Albo jakies szczegóły co z czego brał i co przerabiał w silniku |
daras84 Sympatyk FEFK Sauber mk7 Gliwice | 2007-11-14 22:52:16 jakos słabo to widze, o,6 na serii i nie odprezonym silnku :| i te niby 15o koni |
POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2007-11-15 12:28:53 zapowiada sie pieknie
bede sledzil ten watek bo uturbianie bardzo mnie interesuje a co ze sterowaniem...w takim sofcie nic nie trzeba robic |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-11-15 13:00:01 to zależy ... jesli robisz opcje z dodatkowym wytryskiem na kolektor to trza bedzie smt6 lub cos na tą modłę uskutecznic. Ale osobiscie odradzalbym to rozwiazanie bo beda jaja zeby dostarczyc rownomierna mieszanke do wszystkich cylindrow... a to juz jest proszenie sie o bum lepiej kupic reg cisnienia paliwa, a seryjna pompa moze nawet wystarczy, skoro do wszystkich silnikow EFI jest taka sama (tzn ze jesli montuja ja i do 2.0 i do 1.6 i 1.8 to w tych drugich ma rezerwe wydajnosciowa) i pokombinowac. przy odrobinie szczescia obejdzie sie bez strojenia .. chociaz mocno w to wątpię, bo jednak nawet przy malym doladowaniu trzeba mieszanke zmodyfikowac.. i zaplon przestawic.
poza tym smt6 to juz jest baaaaaaaardzo fajna zabawka i daje ogromne mozliwosci .. zeby to mialo rece i nogi musi byc. [ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-11-15 13:05:45 ] |
LobsterMan Sympatyk FEFK Focus 2.0 NYSA // MILTON CITY | 2007-11-22 20:11:27 Powracajac do tematu, to widzialem na zdjeciach Zeteca 1.6 turbo, nawet napisalem mejla do goscia. Grabowski to montowal. Ale samemu tez moznaby sprobowac sil. Gdyby nie elektronika to juz bym sie dawno za to zabral. Teraz mowisz ze moze obejsc sie bez elektroniki. Powiedzmy ze regulator cisnienia paliwa zalatwi sprawe na seryjnych wtryskach, okej potrzebny bezie jakis soft zeby sie podlaczyc i zobaczyc jaka mamy mieszanke i regulowac ja w sumie przydal by sie zegar AFR. Kiedys mialem essa na gaz i mialem soft wiec regulowalem sobie to podczas jazdy nie tak jak robia to gazowniki w warsztacie a potem kupa bo gasnie na luzie Mysle ze cos takeigo by sie przydalo zeby sie podlaczyc pod komp i wyregulowac to bo bedziemy dmuchac wiecej i wiecej wtryskiwac paliwa. trzeba proporcje ustawic. a co z tym przesunieciem zaplonu? Moglbys wytlumaczyc jak sie za to zabrac czy zrobic? Jesli si eza to zabiore to zamowie laserowo wycinana uszczelke pod glowice 2mm z metalu, troche odprezy ale bedzie trzymac kompresje, a z Turbo to juz napewno spokojnie nie bede jezdzic. A jeszcze pytanie moje na temat Lambdy, jak wstawimy downpipe to trzebaby tez jakos ja wsadzic tam w odpowiednim miejscu zeby nie sypala bledami bo wejdzie w tryb awaryjny i znowu kupa. albo tak ja ustawic zeby nie czula ze jest cos nie tak. No i przepustnice bankowo z 2.0 ta mala gardziel w 1.6 nie przelknie tego. |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-11-22 21:20:37 no wiec tak dzis juz wiem na 100% ze bez elektroniki sie nie obejdzie. przepustnica zostaje, oszukasz ja za pomoca smt6 podobnie jak lambde. To samo z zaplonem, wpinasz wziazke z smt6 do czujnika halla i zaplonem sterujesz jak Ci sie podoba .. niestety w silnikach z wtryskiem wszystko sie opiera na tej nieszczesnej elektronice:/ ... ja przez swieta bede dlubal, pozdro i powodzenia |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2007-11-22 23:06:19
O ile wiem, to SMT6 nie bardzo sobie radzi ze sterowaniem zaplonem. Poza tym pokaz mi, gdzie w escorcie powyzej mk4 masz czujnik Halla. Proponuje lekture zasady dzialania EDISa, to sie troche wyjasni jak mozna sterowac zaplonem, ale przy soft turbo to nie jest konieczne. |