Przed podłączaniem czegokolwiek odłącz kable prądowe od aku lub wyciagnij bezpiecznik.
Ciągniesz + od akumulatora do Kondensatora. W odległości jak najbliższej akumulatora dajesz bezpiecznik sumujący dwa wzmaki.
Mase(-) podłaczasz tak samo pod kondensator.
Nastepnie ciągniesz + z kondensatora do rozety prądowej aby rodzielić + na blaupunkta i moncora.Tak samo z masa (-).
Widze ,że kupiłeś kondensator bez elektroniki
![](https://img.motonews.pl/s/23.gif)
trzeba będzie ładować.
W czasie tej operacji wyciągnij bezpiecznik, ten przy akumulatorze
![](https://img.motonews.pl/s/13.gif)
. Między zaciski bezpiecznika wpinasz żarówke- początkowo będzie ona świecić intensywnie a po kilku- kilkunastu sekundach intensywność świecenia zacznie spodać aż do zera.
Wtedy w miejsce żarówki wpinasz bezpiecznik i po sprawie.
Chyba ten model Dietza wymaga kabla remonte tzn. sterującego, ale głowy nie dam uciąć.Najlepiej jakby kondensator był jak najbliżej wzmacniaczy , krótko mówiąc daj małe odległości kabla między kondzio a rozetą i między rozetą a wzmacniaczami.