Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
przemkowal Escort mkVII Kombi Wrocław | 2009-08-27 20:21:20 wg książki to jest 30kOhm |
nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2009-08-27 21:28:29 Witam
Książka od MK4 podaje maksymalną wartośc 17,5 kOhm natomiast ty podałeś w pojedynczych Ohm-ach więc coś tu jest mocno nie tak. Przyznam sie szczerze że swoich nie mierzyłem ale te pojedyncze Ohm-y to przesada. Pozdrawiam |
nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2009-08-28 13:17:00 Witam
W rzeczywistości oporności kabli są w kiloomach bo kiedyś mierzyłem tak dla czystej satysfakcji - tak na dobrą sprawę to nie chce nikogo wprowadzic w błąd ale tak wysoka rezystancja może byc po to aby przez uzwojenie cewki nie popłynął zbyt duży prąd co mogłoby doprowadzić do jej uszkodzenia - takie coś mi do głowy przyszło. Pozdrawiam |
slawcek Sympatyk FEFK Cabz WRoCław | 2009-08-28 21:08:35
No faktycznie jak chcesz oszczędzać na przewodach WN to co dopiero będzie z droższymi częściami |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2009-08-28 21:56:07 to teraz ja.
pierdoly piszecie i tyle. cablesy w.n. moga miec i pojedyncza ohmy i kiloomy zalezy jakie sa. tzw silikonowe w praktyce w zaleznosci od dlugosci 15-20kΩ/mb te z normalna zyla miedziana maja do 1Ω. zawsze warto poogladac stan i czy nie swieca w nocy. |
maradona25 Sympatyk FEFK Kielce | 2009-08-29 09:46:40 Nie było by żadnego problemu jak bym miał 100% pewności że to kable i nawet teraz z miejsca lecę i kupuje motorcrafty ale problem jest w tym że nie chcę znowu wydać kasy w błoto bo się okaże że to nie to, a kabelki są dobre i znowu będzie dołek i podłamka, bo tak to i można wszystkie części zmienić. Najlepsze jest to kiedy podjechałem na komputer do serwisu forda ale akurat był nieczynny komp, mechanior tamtejszy po przejażdżce stwierdził że ten zetec jeździ jak 1,4 i od razu obstawiał źle ustawiony rozrząd ale jak by tak było to by ciężko palił essi, w silniku by stukało i by obroty skakały no nie, a tu nic takiego nie ma, na zimnym silniku pali na dotyk a właśnie po zmianie rozrządu a było to w zeszłym roku to ewidentnie zauważyłem że essi jest bardziej chętny do współpracy.
Acha i tu jeszcze pytanko czy to możliwe że na odpiętej Lambdzie essi może palić tyle samo, bo tak właśnie miałem? |
nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2009-08-30 10:52:05 Witam
Po odpięciu sondy komp wchodzi w tryb awaryjny i jeszcze sie nie spotkałem z takim przypadkiem żeby palił tyle samo z sondą i bez. Jedyne wytłumaczenie jakie przychodzi mi do głowy to uszkodzona sonda lambda - napisz czy komp ci nie wywalał błędu sondy. Pozdrawiam |
maradona25 Sympatyk FEFK Kielce | 2009-08-30 12:13:04 Sonda była sprawdzona i jest ok znajomy mechanik mówił że nie zawsze tak musi być że bez sondy bedzie palił wiecej, bo zazwyczaj pali wiecej własnie przy uszkodzonej sondzie, kiedy wysyla do kompa zle dane. co do spalania to essi mi wogole coś mało pali ale to może winna tego ze jest słaby, w trasie robie stała predkością do 100km/h 5,5ltr na setke a w miescie 7-8 ltr i mu nie raz cisne, także mechanik mi nie wierzył w te osiągi a wiem że wczesniej mi wiecej palił.
jak z tymi wartościami oporu ma ktoś może? |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-08-30 12:38:18 Jezu, kto Ci naopowiadał takich rzeczy ze przy złym ustawieniu rozrzadu ma cos stukac? Ty masz regulacje na wałach rozrzadu, i tam decyduje nawet poł zabka, na całym tez bedzie chodził tyle ze nie dosc rowno.
Kolejnym Twoim kiepskim pomysłem była wymiana zaworu bocznikowego, kto Ci to kazał zmieniac? To samo z sondą. A teraz zalisz sie ze nie chcesz w ciemno wymieniac. A i tak najprawdopodobniej masz do wymiany swiece z kablami, bo nikt nie bedzie myslał czy to swiece czy kable, tak to wyglada, czasem musowo wydac wieksza sume, ale na litość Boska kombinowac z kablami od trabanta, sieny, czy czego tam to według mnie juz sam nie wiem co. Podmien od kogos, na szrocie, takie cos nic nie kosztuje, moze z 10zł, a nie wymyslasz jakies cuda na kiju. [ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-08-30 12:39:14 ] [ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-08-30 12:39:36 ] |
maradona25 Sympatyk FEFK Kielce | 2009-08-30 14:33:02 Magik jak nic nie wiesz to nie sugeruj głupot, najpierw się zapytaj a dopiero "czaruj" mam kable od innych samochodow ale tylko w celu sprawdzenia ich oporności a nie podłanczania ich do auta, zawór bocznikowy wymieniłem bo sie dopiero co spalił, sonda sprawdzana bo też może powodować dławienie auta, i nie jestem taki jak ty, w ciemno to można sobie robić... Świece dopiero co zmieniłem więc czytaj dokładnie. a po zmianie rozrządu właśnie Przybylo mocy, ale tak to jest jak się czyta od końca.. |
Pawol Nubira 1.6 SX kombi ... Wrocław | 2009-08-31 13:23:06 Kable mają w zależności od długości kilka do kilkunastu kilo omów. Taki test co najwyżej odpowie ci czy masz przerwę czy nie. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-08-31 14:02:15
1.oporność kabli sobie zmierzysz, ale czy maja przebicie, to już nie. Ja bym nie kombinował z innytmi, tylko kupił Janmora za 60pln i po herbacie. W jaki sposób stwierdzisz, czy są dobre? 2.zawór bocznikowy się spalił? Można było zmienić tylko samą cewkę za 10-20pln ze szrotu... |
maradona25 Sympatyk FEFK Kielce | 2009-09-01 11:39:53 Ok będę kupował ale juz napewno nie Janmora bo mogą być jeszcze gorsze od tych co mam, tylko motorcraft, 130zł to chyba dobra cena?
A co do cewki w silniku krokowym to żeby ją wyjąć to musiałbym rozcinać metalową obudowe, bo inaczej niema dostępu no nie? |