Polonez 1993 - problem z gaźnikiem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć. Mam poldka 1,5 gaźnikowca i jak chyba każdy mam problem z dziurą w obrotach. Próbowałem różnych kombinacji i pomogła jedynie zmiana dyszy paliwowej ze 115 na 140, teraz przyspiesza płynnie jak na wtrysku tylko spalanie wzrosło na trasie z 7,3 na 8,9. Słyszałem że można przy seryjnej dyszy zmienić rurkę emulsyjną na tą z drugiego przelotu czy ktoś sprawdzał jaka różnica w spalaniu będzie i jaką dyszę powietrza do tej rurki dać ??

Z góry dzięki za odpowiedź.
  
 
Najpierw daj dyszę paliwa 120, a dyszę powietrza 200. Jeśli jeszcze będzie źle, daj rurkę f30 i wkręć w nią wspomnianą dyszę powietrza 200. Przy fabrycznej gardzieli I przelotu 24 już powinno grać, w ostateczności daj dyszę gł. paliwa w I przelocie 125 zamiast 120. Przed grzebaniem w gaźniku wyprzedź minimalnie zapłon, tak o 2-3 stopnie i wtedy sprawdź czy jest dziura.
Nie wierzę że nie było tutaj jeszcze takiego tematu.
  
 
Zapłon mam na 8 stopni. Dzięki za odpowiedż.