[ MK 6 ] Pytanie o wydech sportowy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie do posiadaczy sportowych tłumików. Wczoraj założyłem ( 30 sierpnia ) sportowy wydech Montiego. Od 1 tyś do 2 tyś pięknie buczy zaś potem już prawie nie ma żadnego efektu. Nie wiem, może to wina tego, ze tłumik się jeszcze nie przepalił [?]. A może efekt będzie inny kiedy założe stożek pod maske? chodzi mi o to żeby na wyższych obrotach też buuuuczal ) A i dodam jeszcze, ze nie mam katalizatora, wymontowałem go a w jego miejscu jest rura.
  
 
Prosiłbym o szybką odpowiedź od osób które coś wiedzą na ten temat
  
 
tanie tłumiki sportowe można na szybko podzielić na przelotowe oraz komorowe (chyba się tak nazywają).
Przelotowe to tak jak środkowy w escorcie - poprostu przelot, potem zależy od grubości rury oraz wielkości puszki to taki dzwięk uzyskamy.
komorowe to tak jak końcowy w escorcie - taka pucha.
Tanie tlumiki sportowe które są rezonansowe poprostu mają w środku brak wytłumienia i tak jakby przygiętą rure, niczym w maluchu, dzięki czemu na niskich obrotach buczy a potem przestaje. tak mi kiedyś znajomy tłumaczył, który montuje tłumiki. mówił ze budowa tych tanich tłumików sportowych jest bardzo prosta, ale ZAWSZE odbywa się to kosztem mocy - jego zdaniem cud musialby się stać jak nie spadnie, a już napewno nie wzrośnie.
U ciebie myśle, ze się wypali i będzie ciutke glośniej - zresztą przejedz z 20km i wysiądz z auta - zobaczysz ze juz chodzi głośniej bo się nagrzał. Za 1000km juz bedzie fajniej chodził, miałem podobny w Fieście 1.3 i ok, miły dla ucha, ale na wysokich obrotach "wuuuu" mieć napewno nie będziesz (ja właśnie nie chciałem tego wuuuu)
Kacper
  
 
A u mnie za to wyje w pełnym zakresie obrotów,ale nie wiem jakiej firmy mam tłumik.Prędkości autostradowe kończą się bulem głowy.
  
 
Hmm, mysle ze ten tłumik jest jakościowo dobry. Brat mojej dziewczyny ma taki w Astrze Cabrio i bas jest od początku obrotów aż do końca. Chciałbym żeby mój "wył" chociaz do tych 3 tyś. obrotów
  
 
KLIK polecam

-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
  
 
Niech wsiadzie Ci jeszcze ze 3-4 osoby, upalny dzien, i jakas srednia gora, rozpedzaj sobie go, wtedy bedzie wielkie wuuuu, nie do wytrzymania, ja taki wydech własnie z tego powodu wywaliłem, na trase sie nie nadaje.
  
 
nie wszystkie"sportowe"tłumiki buczą jak opetane.kolega ma cichszy model,albo wkładka wyciszająca moze nie wyjeta?
zeby lepiej buczało mozna wywalic srodkowy tłumik-efekt murowany

ja bym sie nie martwił-w trasie mozna oszalec,auto pierdzi a wcale szybciej nie jedzie.
jak sie juz meczyc to zrobic cały wydech to przy okazji escort skorzysta
  
 
Jakbym wyciął środkowy tłumik to przy przeglądzie koleś chyba by sie załamał, brak katalizatora, brak środkowego tłumika - same rury a na końcu buczący tłumik hehe
  
 
tez mialem kiedys "zajawke" na sportowy tlumik, zrobilem taki pod escorta sama puszka zakonczona 2 końcówkami, do tego brak kata i srodkowego, chodzil bardzooo rasowo ale uwierz mi na trase calkowicie niepraktyczne wiecej niz 120 to sie nie dalo jechac, plus byl taki ze ess w trasie do warszawy i spowrotem do krakowa spalil troszke wiecej niz 6 litrow teraz mam kata, mam srodkowy a koncowy ulterek z atestem, przyjemny dla ucha ale nie uciązliwy w trasie, szczerze polecam
  
 
sim_on ale Twój ulterek przypuszczalnie buczy w pełnym zakresie obrtów, a moj do 2 tyś. i to mnie martwi ( póki co ).
  
 
Mam ponownie pytanie do posiadaczy sportowych tłumików i strumienic. Czy auto buczy Wam w pełnym zakresie obrotów? Ja nie mam katalizatora, zamiast niego wsadziłem zwyklą rure, być moze przez to ze spaliny za szybko uciekają i nie mam tego efetku ktory bym chcial mieć czyli.... buczenie chociaz do tych 4 tyś obrotów
  
 
jak zalozysz strumienice mysle ze bedzie lepiej mi buczy w calym zakresie jak sie wkreca na obr. to oczywiscie piekniejszy dzwiek na wolnych tak buczy delikatnie
  
 
Ja mam dwie strumienice + końcowy przelotowy mugen i im wyższe obroty tym głośniej jest...

prawda jest taka, że mimo iż w essim jest przelot na środkowym, to lepiej, jak go nie ma ( tlumika oczywiście nie przelotu )...
  
 
Wolałbym nie wycinać srodkowego tłumika bo na przeglądzie diagnosta by sie załamał - same rury hehe w takim bądz razie bede musiał kupic i wspawac strumienice. Lepsza bedzie jakas konkretna czy wystarczy tania standardowa?