Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2009-10-06 20:20:04
Kurde rozwala mnie takie coś.Filtr paliwa ma prawie 10 lat, 125 tys km i od niego nie zaczynasz? To podlega wymianie obligatoryjnie zanim zaczniesz kombinowac przy wtryskach. Możesz mieć za niskie ciśnienie paliwa na listwie (zapchany filtr). Ponadto zapchany filtr mógł Ci uszkodzić pompę paliwa (znowu za niskie ciśnienie na listwie). Jeśli wykluczysz filtr i pompę to dopiero bierz się za wtryski. Inaczej to zaczniesz od "dupy strony" |
MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2009-10-16 20:23:59 Resetowałeś komputer? Jeśli chodzi o płyn do wtysków to ja kiedyś stosowałem STP. |
MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2009-10-17 09:38:10 Szczerze? Używałem profilaktycznie, co jakiś czas. Po użyciu było nieco lepiej, ale czy rewelacyjnie? Nie mogę tak powiedzieć. Może musiałbym pojeździć więcej na benzynie, tylko po co wtedy gaz. Napisz jeszcze, czy jak przełączasz na gaz to masz odcięcie pompy paliwa? Jakie ciśnienie daje pompa paliwa (czy mieści się w założeniach producenta)? Nie chciałbym tu wyrokować o pompie, ale jak czytam to forum, to w wielu przypadkach podejrzane było wszystko, a kończyło się na wymianie pompy. U kolegi w Espero pompa odezwała się dopiero gdy temperatura spadła poniżej 5-7 stopni powyżej zera. Po wymianie pompy samochód odzyskał siłę mimo przejechanych ponad 360 tys km, z czego 200 tys na gazie. |