[MKVII] 1.6 kontrolka ładowania i temp. ponad skalę.Co jest?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie problem,wrocilem dzis z zakupow postawilem fure pod blokiem po godzine wychodze odpala a kontrolka od ladowania sie pali i temperatura silnika wyszla ponad skale do smiutkiego konca a silnik zimny.Co sie dzieje?Podczas jazdy nic sie nie dzialo ale sie troche ucieszylem bo zawsze temp. mi pokazywala okolo 3/4 (troche za wysoka) ale dzis mi pokazywalo ponizej polowy, czyli tak jak byc powinno.Ale co jest teraz?Moze ktos ma pomysl

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-10-19 09:04:36 ]
[ powód edycji: Dostosowanie tematu do nowego regulaminu ]
  
 
moze czuujniki padł od wskazań na deske i weź miernik i sprawdź ładowanie
  
 
a gdzie jest ten czujnik?
  
 
z boku termostatu, pod kątem ,od strony kierowcy.
  
 
Bylem teraz go pomierzyc, brak ładowania -----12,7 V itp.A rano do roboty 5:20.Ale cos jest nie tak skoro dwie rzeczy naraz w jednym momencie.
  
 
A sprawdz ,pasek czy przypadkiem nie pękł ,skoro temp Ci szybko urosła i brak ładowania ...
  
 
Cytat:
2009-10-11 19:29:30, maniek0012 pisze:
Bylem teraz go pomierzyc, brak ładowania -----12,7 V itp.A rano do roboty 5:20.Ale cos jest nie tak skoro dwie rzeczy naraz w jednym momencie.


no to w końcu masz to ładowanie czy nie,bo podajesz że nie ma i jednocześnie podajesz wartość
pasek cały
  
 
Kamil76 to jest bledne wskazanie temperatury na deske bo na zimnym silniku tuz po zaplonie wskazowka leci na maxa w gore i poza skale a fura zimna jak lod.
  
 
kolego sprawdź czy pasek klinowy nie pękł... bo jak tak to i ładowania brak i temperatura wysoka bo pompa nie działa
  
 
Essi,nie jestem pewny ale czy w tym silniku pompa nie jest napędzana z rozrządu
  
 
napewno nie wczoraj jeszcze w swoim zetecu 1.6 robiłem kompletny rozrząd mompe pasek klinowy swiece filtry płyny i całą reszte serwisu
  
 
kris2629 czy jezeli podalem napiecie 12,7 to Twoim zdaniem mam ładowanie??Chyba nie.Ide zapale i zerkne na pasek.Dzieki za podpowiedzi bo o pasku to zapomnialem
  
 
nie zapalaj tylko sprawdź z latarką bo jesli pasek to nie masz chłodzenia i silnika szkoda
  
 
może to być jeszcze regulator napięcia
  
 
Tu pasek jest jeden odpowiedzialny tez za krecenie alternatorem. essi1616v o paleniu to ja myslalem ale papierosa.Ale powtarzam raz jeszcze i essi to tez tyczy sie Twojej osoby.Silnik jest zimny jak lod a temperatura zaraz po przekreceniu zaplonu idzie az na koniec skali i jeszcze dalej.A silnik nie odpalony i zimny.Obie rzeczy stały sie w jednym momencie, to dziwne jakos
  
 
oczywiście ze moze ale 2 zeczy się zbiegły odrazu i jest szansa ze tylko pasek...
  
 
no ale to nie pasek, czyli co regulator razem z czujnikiem temperatury?Ale czemu oba na raz?Dzis bylo mokro i jezdzilem troche po kaluzach ale to nie pierwszy raz, moze to od tego
  
 
oj to ja swoim od dziś nie wyjade w deszcz moze tez termostat szlak trafił albo pompe wody... ciezko mi powiedzieć na odległośc... moze być kilka opcji
  
 
i przez termostat nie byloby ładowania i przez pompe??Pytam powaznie.A propo regulatora.To w zetecu 1,6 98 rok jaki jest alternator??Bo patrzylem teraz na allegro to sa rozne wersje.Wie ktos??
  
 
w moim (96) regulator jest z boku ścianki alternatora