[MKVII] 1.6 16v 90KM Zablokowane hamulce po wymianie pompy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam problem z układem hamulcowym w escorcie 1.6 16v ABS(z tym na przód i korektorem hamowania). Po dłuższym okresie stania w garażu hamulce przestały działać pedał wpadał w podłogę i tylko minimalnie hamował (widać było po tarczach) wymieniłem pompę hamulcową z ATE na nową LPR (równocześnie wymieniając serwo używkę z innego forda który nie miał ABS) przy odpowietrzaniu układu pedał hamulce stał się nie normalnie twardy że nawet serwa nie czuć. Wymieniłem cały płyn hamulcowy na nowy tylne tłoczki również i zero efektu. Przy odpowietrzaniu kolejny raz z tylniego odpowietrznika poszła biała maź ale nic pedał nadal bardzo twardy. Po przeglądzie przewodów elastycznych nic nie pomogło. Teraz nie dość ze pedał hamulca jest bardzo twardy to jeszcze na dodatek blokuje coś hamulce na każdym kole tak jak by pompa dobiła ciśnienia a po zwolnieniu pedału ciśnienie nadal zostawało w układzie. Już nie wiem czy wina tkwi w nowej pompie (badziewie) czy w może coś jest z pompą ABSu lub korektor hamowania sie popsuł. Proszę o rade. co może być przyczyną tak twardego pedału hamulca i blokowania się wszystkich hamulcy. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.

[ wiadomość edytowana przez: aksal01 dnia 2010-04-11 20:09:15 ]

[ wiadomość edytowana przez: aksal01 dnia 2010-04-11 20:10:04 ]
  
 
Pewnie trzpien poruszajacy pompe jest za dlugi i mimo puszczonego hamulca wciska tloczek pompy - sprawdz to - ja tak mialem i mi blokowalo hamulce.
  
 
to serwo może miec różne długości trzpienia ? bo założyłem od innego escorta (bez ABS) optycznie wydawało sie identyczne
  
 
Moje mialo inne