Zapchany katalizator??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Siema,
Zeby nie bylo przejzalem archiwum poszukujac watku o tym bo wiem ze byl i chcialem sie tam dopisac ale nie udalo mi sie znalezc...
Takze krotko i na temat:
Czy objawem zatkanego kata jest to ze za wolnych obrotach sie dusi, a przyspieszajac do 3,5 tys obrotow sa szarpniecia? Dodam ze od 3,5do 6 kreci sie bez problemow. Jak dodatkowa informacje podam ze dzieje sie tak na gazie , na PB albo jest o niebo mniejsze szarpanie albo wogole sie nie pojawia.
Bede wdzieczny za konkretne rady.

POzdr.

[ wiadomość edytowana przez: Torp12 dnia 2007-12-31 00:00:35 ]
  
 
Cytat:
2007-12-30 23:59:51, Torp12 pisze:
.."Czy objawem zatkanego kata jest to ze za wolnych obrotach sie dusi, a przyspieszajac do 3,5 tys obrotow sa szarpniecia? ..."



NIE

szukałbym innej przyczyny ...(żeby nie było, że nie odpowiedziałem równie krótki i konkretnie )
  
 
Ok. Dzieki za odpowiedz. Sprawdze jurto kable i swiece mimo ze sa calkiem swieze.
  
 
Cytat:
2007-12-31 00:24:53, Torp12 pisze:
Ok. Dzieki za odpowiedz. Sprawdze jurto kable i swiece mimo ze sa calkiem swieze.


cewka w aparacie zapłonowym ?? (ściągnij kopułkę ..przy okazji też sprawdzisz ..i zajrzyj jak wygląda cewka)...chociaż ta sprawność powyżej 3,5 tys...miesza mi w gowie i też bym nie zakłał na 100% że to to...
  
 
Ja też radzę sprawdzić cewkę - sądzę, że to może być to.
  
 
W zeszłym tygodniu pojawiły się u mnie szrpnięcia silnikiem przy obciążeniach (jazda pod górkę), oraz nierówna praca na wolnych obrotach.
Winowajcą okazał się główny kabel wysokiego napięcia idący od cewki do aparatu zapłonowego.
Miałem zaśniedziany styk przy cewce.
Zmieniłem kable, przeczyściłem styki i jest OKi.


Sprawdż może ten trop.
  
 
Cytat:
2007-12-31 09:55:43, kisztan pisze:
.."Sprawdż może ten trop..."


a może ten Torp ??


  
 
Cytat:
2007-12-31 12:05:20, bogdan1 pisze:
a może ten Torp ??


Dobre dobre Bogdan tez to zwrocilo moja uwage

A co szarpniec to dzis rano odpalilem i sie zachowywal normalnie. Przejechalem 30 km bez problemow. Takze wogole mozna zglupiec. Ale kable sprawdze
  
 
jak uszczelka pod pokrywą przy swiecach przepuszcza olej to tez szarpie-u mnie tez tak było
  
 
Cytat:
2007-12-31 12:05:20, bogdan1 pisze:
a może ten Torp ??





Przypomniało mi się jeszcze coś.
U mnie był praktycznie zerowy stan płynu chłodniczego w zbiorniczku, przez co na LPG zapewne lodziło mi przepustnicę (brak podgrzewania). Uzupełniłem płyn przy wymianie kabli.
  
 
ja mam problema w drugą strone gdy jade na 2 lub 3 biegu i mam 3.5tys obr. i puszczam pedał gazu, autem zaczyna szarpac jak by tego było mało auto zrobiło sie strasznie ciche a mam:

moze to wina wydechu ??
  
 
Cytat:
2007-12-31 16:59:18, markon pisze:
a mam:



A co to?
  
 
Cytat:
2007-12-31 17:03:30, krzychu_ch pisze:
A co to?

przez takie coś wylatują spaliny z silnika w atmosfere
  
 
To końcówka wydechu

Na zdjęciu wcale nie jest to takie oczywiste
  
 
Cytat:
2007-12-31 19:33:59, krzychu_ch pisze:
To końcówka wydechu Na zdjęciu wcale nie jest to takie oczywiste

ale napisz w czym problem moze byc ukryty
  
 
Ja bym przeczyścił przepustnice i silniczek krokowy.
Może przestanie szarpać.

A co do tego ze jest cichy to....... nie mam pojęcia
  
 
Cytat:
2008-01-01 10:05:06, krzychu_ch pisze:
Ja bym przeczyścił przepustnice i silniczek krokowy. Może przestanie szarpać. A co do tego ze jest cichy to....... nie mam pojęcia

przepustnica czysciłem i to samo silniczek krokowy nowy ale problem jest w tym ze jest za cichy
  
 
Cytat:
2008-01-01 14:29:54, markon pisze:
... problem jest w tym ze jest za cichy


Patrząc na fotkę sądzę że to jakieś, chcące przeczekać w ciepełku zimę, zwierzaki
  
 
Dołączę się do tematu i zapytam czy warto wywalić katalizator po 120000km, słyszałem rożne opinie i więcej opinii za tym, aby wywalić i wstawić np to(samochód trochę zamulony) tłumik.
Jakie są wasze opinie?
  
 
Cytat:
2008-01-03 18:58:50, Gathor pisze:
Dołączę się do tematu i zapytam czy warto wywalić katalizator po 120000km, słyszałem rożne opinie i więcej opinii za tym, aby wywalić i wstawić np to(samochód trochę zamulony) tłumik. Jakie są wasze opinie?


kawałek blachy udający coś innego
i do tego do nadwozia kombi nawet jest
jak by było do kabrioletu DU to bym nawet kupił
Tak powaznie to wstaw kawałek rurki(ja mam o srednicy ok 8 cm przyspawaną do tych manszet od katalizatora) nic nie dudni ani chałasu większego nie ma a samochód na pewno nic nie stracił na dynamice