[OGÓLNE]uszkodzona chlodnica!czy mozna kawalek jechac?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam jak w temacie piatek 13 pechowy dzien... mam pecha przed chwila jadac do domu (nie bede tlumaczyl szczegułów bo nie o tym watek) gdy chcialem zawrócic nie zauwazylem kamienia i... i zahaczylem o niego lekki zgrzyt i mówie ku..a mam po zderzaku... :evilmialem moze 10-30 km/h) wycofalem wychodze patrze cos mi leci patrze pod maske niby ok patrze pod auto wycieka mi plyn z chlodnicy o dziwo uderzylem prawa strona leci z lewej strony... zerklem z prawej strony faktycznie lekko wygieta chlodnica i jej mocowanie i wezyki blisko(dochodzace do) niej powyrywane... akurat ojciec ma auto casco wiec zadzwonilem przyjechali laweta i mnie sciagnal pod dom.... i teraz niewiem co robic czy robic wlasnym kosztem czy wziac z autocasco...(tylko z tym jest maly problem) auto,oc i ac sa na ojca i ma mnie wpisanego ze bede prowadzil a jestem mlodocianym kierowca ojciec mówi ze bedzie mial gnój i znizki zabrane... wedlug ''laweciarza'' pi razy oko poszla chlodnica ale mówi ze cos innego tez moglo oberwac... wklejam kilka fotek moze ocenicie mniejwiecej co sie moglo uszkodzic... i jakie koszty naprawy (zderzaka nie liczac)

[ wiadomość edytowana przez: jocker9003 dnia 2009-11-14 10:47:53 ]

[ wiadomość edytowana przez: jocker9003 dnia 2009-11-17 22:24:44 ]

wymień chłodnice na uzywke za ok 80 zł sprawną i zderzeak za ok 100 + lakiernik ok 130... możliwe ze pas albo coś masz do naciągnięcia delikatnie i po sprawie dolicz jeszcze 50 zł na płyn... w 400 zł się zmieścisz jak będziesz sam składał a niema tam nic trudnego i dalej w droge

a chlodnice pasuja z innych modeli czy musze akurat z konkretnego mam 1.4 95 mk7... czy ze starszego modelu 1.4 podejdzie??

tak czy inaczej zniżki zabiorą (10%) przy kolejnej polisie. Jeśli chcesz brać z AC to umów się z ojcem, że to on prowadził auto. Jeśli w ubezpieczalni zgłosicie, że ty to mogą wam kazać dopłacić zwyżkę za wiek.