[OGÓLNE] Swap z 1.4i na 1.6 16v

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Szukam kogos kto napisalby mi jakich problemow i niespodzianek moge sie spodziewac w trakcie zmiany. kogos kto robil juz tu taka zmiane jednostki napedowej.Czego moge sie spodziewac ?

[ wiadomość edytowana przez: Miro dnia 2009-11-19 22:53:35 ]
[ powód edycji: dostosowanie tytułu do nowego regulaminu ]
  
 
swap na 1.6
chlopie, minimum 1.8
  
 
nie kazdy musi od razu robic na 2.0 albo "chociaz" 1.8. wiem ze na forum panuje ogolna opinia ze swap na silnik inny niz na 2.0 to nie swap ,ale ja o to nie dbam i interesuje mnie wlasnie silnik 1.6 16v . biore twoja wypowiedz poprostu jako zart

[ wiadomość edytowana przez: norm dnia 2007-05-17 21:43:33 ]
  
 
bo ja taki smieszny szlowiek jestem
to podaj argumenty dlaczego 1.6???
  
 
dlatego ze mam okazje kupic samochod z takim silnikiem dosc tanio jak rowniez dlatego ze wazna dla mnie jest ekonomia.

[ wiadomość edytowana przez: norm dnia 2007-05-17 22:07:23 ]
  
 
tylko wlasnie widzisz, czesto wlasnie sie zdarza ze 1.8 pala nawet mniej niz 1.6, wiec ekonomie sobie daruj........
no chyba ze masz okazje, ale przemysl to dokladnie
  
 
To kup silnik TD.

A tak na serio to zastanów się nad tym 1.8 bo porównywalne spalanie co 1.6 - przynajmniej ja odniosłem takie wrażenie czytając posty o SWAP'ach u nas na forum

Pozdrawiam i życzę miłego SWAP'owania
  
 
dostałes mojego priva???????
  
 
ale jak pisalem moge kupic caly samochod tanio. a ze trafil sie w nim wlasnie silnik 1.6 dlatego chce zrobic swap wlasnie na niego. nie chce innego silnika i chce sie dowiedziec rzeczy na temat tego akurat swapu. czy lapy silnika beda pasowac ?itd...

[ wiadomość edytowana przez: norm dnia 2007-05-17 22:06:48 ]
  
 
tak remik dostalem i chce zrobic tak jak pisales
  
 
ja robilem wlasnie taki swap. nie widze w tym nic smiesznego zwlasza ze silnik z osprzetem i skrzynia mialem za 400zl

poza zmiana silnika musisz zminiec:
skrzynke bezpiecznikow
wiazke kabli od skrzynki idace na komore silnika
uklad wydechowy
chlodnica (plus jej mocowanie od dolu)
weze
obrotomierz z oznaczeniem E na 2E

reszta zostaje taka sama
  
 
dzieki za odpowiedz
  
 
Cytat:
2007-05-17 23:14:02, liked pisze:
ja robilem wlasnie taki swap. nie widze w tym nic smiesznego zwlasza ze silnik z osprzetem i skrzynia mialem za 400zl poza zmiana silnika musisz zminiec: skrzynke bezpiecznikow wiazke kabli od skrzynki idace na komore silnika uklad wydechowy chlodnica (plus jej mocowanie od dolu) weze obrotomierz z oznaczeniem E na 2E reszta zostaje taka sama



a ja dorzuce jeszcze sprawdzenie przednich piast bo sa przypadki ze 1.4 ma mniejsza srednice przegubow i pol osi, mniejsze tarcze zarowno jak i tylnie bebny sa tez mniejsze! w stosunku do 1.6 16V

pytanie czy w 1.6 masz wspomaganie jesli tak to wymiana maglownicy
cala reszta jak powyzej (silnik recz jasna wymieniasz ze skrzynia? )
  
 
myslalem wlasnie zeby silnik wlozyc bez skrzyni bo to sa podobno te same w obydwu silnikach.
  
 
Cytat:
2007-05-18 10:51:38, norm pisze:
myslalem wlasnie zeby silnik wlozyc bez skrzyni bo to sa podobno te same w obydwu silnikach.



Przełożeniami się różnią.
  
 
no to tak. ale mi chodzilo o sam typ skrzyni. a same przelozenia chyba nie beda tak mocno odczuwalne,nie ?
  
 
Kwestia gustu.
  
 
szalony
  
 
ja zostawilem skrzynie 1 ,4
zastanawiam sie czy nie bylo to bledem. wkreca sie na obroty jak szalony, ale Vmax to granice 170 i spalanie troszke duze
jakbym mial polecic, wymien tez skrzynie. ja sie napalilem na krotsze przelozenia i teraz mam co chcialem
  
 
Tia...