Carina e (3s-fe) nie odpala ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Wczoraj odpalilem samochod po kilku dniach postoju i przejechalem jakies 70 km zostawilem na chwile auto pozniej znow odpalilem i przejchalem kilka km. za jakies 2 godziny probowalem odpalic auto zagadalo na chwile i zgaslo. od tamtej pory nie moge odpalic samochodu; pompa paliwa dziala, iskra jest, swiece tez ok. paliwo dochodzi do silnika. przy ostatniej probie odpalenia rozrusznik juz przestal krecic (akumulator ma 2 miesiace, raczej niemozliwe zeby sie juz rozladowal). i przyznam szczerze ze juz calkiem zglupialem i nie wiem co to moze byc. moze ktos cos podpowiedziec ??
pozdrawiam.
  
 
Ja bym wsadzil kluczyk i przekrecał powoli w prawo powinno być takie cyk,
a tak wogole sprawdz klemy moze nie stykaja dobrze, zciagnij je i wyczysc poloczenie klem z akumulatorem jakims papierkiem sciernym.
  
 
Masz jakies odciecie immobilizer na jacka lub alarm?
sprawdz wezyk z mapsensora czy nie spadl.


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2009-11-21 16:38:20 ]
  
 
Cytat:
2009-11-21 10:26:54, Cromm pisze:
Ja bym wsadzil kluczyk i przekrecał powoli w prawo powinno być takie cyk, a tak wogole sprawdz klemy moze nie stykaja dobrze, zciagnij je i wyczysc poloczenie klem z akumulatorem jakims papierkiem sciernym.


podlaczenie klem jest na pewno czyste zadbalem o to przy zmianie aku. a przy przekrecaniu kluczyka jest cyk.


Cytat:
Masz jakies odciecie immobilizer na jacka lub alarm?
sprawdz wezyk z mapsensora czy nie spadl.



mam i alarm i immobilizer podlaczany pod deska rozdzielcza "grzebien" wszystko wydawo sie ok z mapsensorem ( nie bylo nic luznego)
  
 
aha z dodatkowych ciekawostek spalil sie rozrusznik :/ wiec jest jeszcze lepiej.
  
 
Cytat:
2009-11-22 09:57:12, hater-87 pisze:
aha z dodatkowych ciekawostek spalil sie rozrusznik :/ wiec jest jeszcze lepiej.


Rozbierz centralke immobilizera i zamostkuj 3 odciecia
  
 
Cytat:
2009-11-22 11:40:35, Bigelektron pisze:
Rozbierz centralke immobilizera i zamostkuj 3 odciecia




a mala podpowiedz gdzie znajde ta centralke ?? bo niezbyt sie orientuje niestety w takich rzeczach.
  
 
Cytat:
2009-11-22 15:53:48, hater-87 pisze:
a mala podpowiedz gdzie znajde ta centralke ?? bo niezbyt sie orientuje niestety w takich rzeczach.


Masz takie gniazdo na jacka,to idziesz po tasmie z kablami az do centralki.Moze byc za zegarami lub pod kierownica lub pod popielniczka najczesciej tam ja wpychaja montazysci.
  
 
a wiec temat toczy sie dalej po sprawdzeniu wszystkiego wyszlo na to ze moduł zapłonu sie wysral (potwierdzeniem byl e tech w ktorym opsiane sa objawy czyli odcecie przez ECU paliwa i slaba iskra-aparat sprawdzony). szukam teraz takiego modułu w rozsadnych pieniadzach, bo po telefonie do ASO poprostu sie rozesmialem 1600zł.
jakies podpowiedzi gdzie mozna w miare tanio nabyc taki dzialajacy denso 89621-16020 najlepiej wrocław-walbrzych-Świdnica
pozdrawiam
  
 
Powinieneś kupić taki za psie pieniądze, bo to się nie psuje.
Prędzej bym postawił na kondensator albo cewkę, ew. czujniki w aparacie zapłonowym, ale nie moduł zapłonowy.
Pozdro.
  
 
tez tak myslalem ale elektryk sprawdzil dokladnie (mam drugi aparat) i z aparatem i wszystkimi czujnikami jest ok cewka tez. a w e-tech jest dokladnie napisane tak jak sie dzieje, suche swiece brak wtrysku i slaba iskra ale poprawnie rozdzielana. i jest napisane ze to na bank modul, bo jak jest padniety to ecu nie daje paliwa.

[ wiadomość edytowana przez: hater-87 dnia 2009-11-27 22:09:35 ]
  
 
Cytat:
2009-11-27 18:13:00, hater-87 pisze:
a wiec temat toczy sie dalej po sprawdzeniu wszystkiego wyszlo na to ze moduł zapłonu sie wysral (potwierdzeniem byl e tech w ktorym opsiane sa objawy czyli odcecie przez ECU paliwa i slaba iskra-aparat sprawdzony). szukam teraz takiego modułu w rozsadnych pieniadzach, bo po telefonie do ASO poprostu sie rozesmialem 1600zł. jakies podpowiedzi gdzie mozna w miare tanio nabyc taki dzialajacy denso 89621-16020 najlepiej wrocław-walbrzych-Świdnica pozdrawiam


Noo to bylby to pierwszy w historii Toyoty padniety modol
Ten co to diagnozowal to spec od Audi co to tez japonce robi????
Widzialem juz wiele dziwnych rzeczy padnieta cewke,chlopa z Rudy Slaskiej,co w Prewii mostkowal wszystko z wszystkim i podawal napiecie na krotko na co popadnie,a modolu mu sie nie udalo wykopcic.
Takze szukajcie dalej.
  
 
jako ze auto juz na chodzie moge napisac co bylo nie tak. otorz pasek rozrzadu byl luzny co spowodowalo przeszkoczenie o kilka zabkow (wadliwy napinacz). no i skopany byl aparat zaplonowy jednak. dzis auto odpalilo i jezdzi tylko jeszcze bede musial opoznic troche zaplon bo stuka. o duzo trzeba go przestawic ?? (nigdy tego nie robilem ale chyba nie wypaga to jakiejs poteznej wiedzy ??)
dzieki za wszystkie podpowiedzi i porady.
  
 
Pasek był za luźny bo (prawdopodobnie) nie był okresowo napinany.

Jaką wadę mógł mieć napinacz ? Rozleciał się ?

[ wiadomość edytowana przez: piasek101 dnia 2009-12-11 21:24:02 ]
  
 
tak niestety napinacz sie rozpadl rozrzad byl robiony 30 tys. km temu.
a co z tym zaplonem o duzo musze przesunac aparat ??
  
 
Cytat:
2009-12-11 21:22:51, piasek101 pisze:
Pasek był za luźny bo (prawdopodobnie) nie był okresowo napinany. Jaką wadę mógł mieć napinacz ? Rozleciał się ? [ wiadomość edytowana przez: piasek101 dnia 2009-12-11 21:24:02 ]


OKRESOWO NAPINANY
to mi sie raczej kojarzy z napieciem przedokresowym
ale wyjasnij prosze co jaki okres nalezy napinac pasek
Ja napinam tylko po jedzeniu.


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2009-12-11 21:38:16 ]
  
 
Cytat:
2009-12-11 21:37:10, Bigelektron pisze:
OKRESOWO NAPINANY to mi sie raczej kojarzy z napieciem przedokresowym ale wyjasnij prosze co jaki okres nalezy napinac pasek Ja napinam tylko po jedzeniu. [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2009-12-11 21:38:16 ]


Najpierw poczytaj o 3s-fe (może zapomniałeś co tam jest) zanim zaczniesz wklejać zęby.

Co ok 15kkm.
http://forum.toyotaklub.org.pl/index.php?topic=18039.0

[ wiadomość edytowana przez: piasek101 dnia 2009-12-11 21:43:15 ]

[ wiadomość edytowana przez: piasek101 dnia 2009-12-11 21:45:18 ]
  
 
Nie tak drastycznie, bo by można kota dostać. Gdzieś w którejś serwisówce wyczytałem, że pasek się napina co 50tys. km w 3S-FE. Czyli raz za jego żywota
A tak przy okazji, to nie podawaj linków do miejsc, gdzie trzeba się zalogować.

Hater-87, przyznaj się, składałeś na podróbach ?
Dlatego właśnie ja rozrząd kupuję w całości w ASO.
Skoro kopałeś po aparacie to:
1. Upewnij się na 200% że masz rozrząd dobrze ustawiony.
2. Lampa stroboskopowa, spinacz biurowy i ustaw zapłon na 10^BTDC
3.Jeździć.
Pozdro.
  
 
Cytat:
2009-12-11 23:11:24, Perzan pisze:
Nie tak drastycznie, bo by można kota dostać. Gdzieś w którejś serwisówce wyczytałem, że pasek się napina co 50tys. km w 3S-FE. Czyli raz za jego żywota A tak przy okazji, to nie podawaj linków do miejsc, gdzie trzeba się zalogować. Hater-87, przyznaj się, składałeś na podróbach ? Dlatego właśnie ja rozrząd kupuję w całości w ASO. Skoro kopałeś po aparacie to: 1. Upewnij się na 200% że masz rozrząd dobrze ustawiony. 2. Lampa stroboskopowa, spinacz biurowy i ustaw zapłon na 10^BTDC 3.Jeździć. Pozdro.


Czy w 7 A-FE też trzeba napinać?
  
 
Cytat:
Hater-87, przyznaj się, składałeś na podróbach ?
Dlatego właśnie ja rozrząd kupuję w całości w ASO.



dlatego ten juz jest z ASO