Nie odpalił rano

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nowe kable WN, œwiece, benzyny pól baku. Zapalam wyłšcznie na PB i lipa dziœ rano. Rozrusznik kręci - nic. Pożyczanie pršdu kablami - nic. Pych na linkę hol. - nic. A w większe mrozy odpalał. Filtr benzyny wymieniony. HELP!!!! Co to może być? Dodam iż kiedy sšsiad mnie holował i puœciłem sprzeglo na 1. biegu to po przekroczeniu 2500 obr przełšczył na gaz ale z racji niskiej temp. zgasł zaraz po puszczeniu pedału gazu....Co jest grane z tym autem????
  
 
Może być tak naprawdę wszystko ale skoro odpalił na gazie ...to może raczej coś z układem paliwowym (pompa, korek lodowy gdzieś na trasie bak-wtryski, bezpieczniki lub tp. elektryka....ewent. immobilizer

Jeśli masz szansę wstawić auto na parę godzin do ciepłego pomieszczenia , wykluczyć by można chociaż tematy mrozopochodne


P.S. grzechem jest próbować odpalać auto "na zaciąg"...natomiast robić to z 1 biegu to już jest wręcz przestępstwo !
  
 
mam nadzieję że nie zdup...łem niczego


ciepłego pomieszczenia nie mam, nawet nie chce myslec ze musialbym oddac do mechanika

[ wiadomość edytowana przez: archive15 dnia 2009-12-22 09:38:21 ]
  
 
Jesli krecisz rozrusznikiem, a wskazówka obrotomierza ani drgnie, to cewka zapłonowa jest do wymiany. Miałem podobny problem.
  
 
Cytat:
2009-12-22 10:30:22, pochlast pisze:
Jesli krecisz rozrusznikiem, a wskazówka obrotomierza ani drgnie, to cewka zapłonowa jest do wymiany. Miałem podobny problem.


Trop jest słuszny i łatwy do sprawdzenia ...ale myślisz , że jakby padła to na gazie by palił ?
  
 
Cytat:
2009-12-22 09:29:25, bogdan1 pisze:
grzechem jest próbować odpalać auto "na zaciąg"...natomiast robić to z 1 biegu to już jest wręcz przestępstwo !


Pasek ci przeskoczy ( w najlepszym przypadku) i będzie pisał posty:espero mułowate,nie jedzie,kiepsko zapala ( albo i nie zapala) ,ma dziwny dźwięk podczas pracy itp
Ja osobiście to pomału rozkręcam silnik na 3 biegu ( niezależnie od tego jaki to samochód) i dopiero później kombinuję co dalej w zależności od okoliczności.
Szarpnięcie na 1 biegu przy zmrożonym silniku może być ostatnim przy 16V
  
 
ja swojego czasu odpalalem na 5biegu, nieodpalil niestety (padla pompa paliwa) ale poprzednie auto (nie ma duzo porownania, Clio 1,9D) to szarpalem tylko na 4-5
  
 
Zrób jak pisze Bodziu a potem szukaj dalej.
Mi to wygląda na padnięta pompę paliwa lub zapchany filtr paliwa.
Jak stare jest to paliwo co masz w baku może miało wode i coś przymarzło-wtedy jagodzianka czyni cuda

-----------------
Błędy w aucie są zawarte między oparciem fotela a pedałem gazu
  
 
CHYBA NIE PRZESKOCZYŁ - skoro palił na gazie....
ma ktos jakiœ jeszcze pomysł co może być? Bo korek lodu to troche byłoby dziwne - w większe mrozy odpalał a dziœ mróz zelżał i lipa
  
 
Paliwa pół baku, œwieże.
Filtr Pb wymieniony.
Do ciepełka nie mam go gdzie dać.
Może zapowiadana odwilż coœ pomoże.
Może wlac jakiœ œrodek pochłaniajšcy wodę?
  
 
kolega ma rację na hol na 1 biegu to skok auta do trumny!!!!!!! Nigdy więcej tego nie rób!!!!!! Przysłuchaj się czy po przekręceniu kluczyka słychać pompę paliwa.Masz gaz więc problem może być też taki (przerabiałem w swoim vw scirocco) jeśli masz odcięcie pompy po przełączeniu na gaz to spróbuj przewód który ją rozłącza po prostu połączyć na chwilę.W moim przypadku to było to.Wymiana przewodu załatwiła sprawę. Opcji jest dużo do sprawdzenia np: przewody przy pompie,kostka stacyjki,immo,jakość paliwa i filtr.hmmm nie wiem co jeszcze
  
 
immo nie mam, pompa nie ma odcięcia i słychać jš po przekręceniu kluczyka w stacyjce
  
 
Wlej jagodziankę (denaturat).
A immo ma każde espero Ale chyba można je wykluczyć bo pisałeś wyżej że "zagadał" na holu.
Skoro zaskoczył na gazie to coś jest w układzie zasilania paliwem.
To że pompa bzyczy to nie znaczy że daje właściwe ciśnienie o ile wogóle podaje paliwo.

-----------------
Błędy w aucie są zawarte między oparciem fotela a pedałem gazu
  
 
Hmmmm...czyli żadne STP czy Xeramici tylko zwykły sok z gumijagód?
Pompa wymieniana 3 lata temu - może szlag jej nie trafił....
  
 
denaturatu nigdzie nie ma....na swieta wykupili czy co?
  
 
wszelakie stp itp tez moga byc ale kosztuja nawet 20zl a denat 4,5zl. moja pompe ja w zeszlym roku zalatwilem z glupoty, wyjezdzilem pb do 0. jak zgaslo z powodu braku paliwa to juz nie odpalilo, a pompa po przekrecenia stacyjki wyla...ale dawala 1atm a powinna ok 3
  
 
Panowie to ze aku rozładowałem było do przewidzenia.
Ale że pompa padła pomimo takiego poziomu paliwa to troche dziwne, no chyba ze dostala sie tam woda, ktora zamarzla i problem gotowy. Podmieniłem na stara ale dobra i jest OK. Aku sie laduje w domciu i mam nadzieje ze jutro z rana odpali i pojade do arbajtu samochodem. Wlalem profilaktycznie Xeramic do PB.
  
 
Cytat:
2009-12-22 18:53:49, archive15 pisze:
denaturatu nigdzie nie ma....na swieta wykupili czy co?


Czyli można się spodziewać że pieczywa też nie będzie
Jak wlejesz dynksa to od razu zatankuj do pełna. Jedna butelka na bak i do przejeżdżenia na bogato.
  
 
wlalem ale tak ok. polowy na polowe baku wiec chyba budiet OK.
  
 
tak, proporcje stale choc nie wiem czy cos sie stanie jak wlejesz za malo lub za duzo... mozesz odleciec jak Delorian