AVENSIS D4D 2004R. ABS :C0278 "Obwód przekaźnika zaworu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAM, po podlaczeniu pod skaner diagnostyczny toyoty avensis 2004r. diesel 2.0 d4d, wyskakuje blad Abs-u :C0278 "Obwód przekaźnika zaworu - niski sygnał wejściowy" , i po skasowaniu powraca, proszę fachowców o jakieś wskazówki z czym to może być związane, samochód jest kolegi, a błąd pojawił się to po montażu nadkoli... Gdzie szukać przyczyny?? pozdrawiam
  
 
Obwod przekaznika ABSu zdejmij zatem nadkole od strony modulatora ABS i sprawdz czy wiazka nie uszkodzona,a w co byl bity samochod??
Sprawdz bezpiecznik 25A VSC lub ABS w klatce bezpiecznikow pod maska.


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2010-01-15 20:58:06 ]

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2010-01-15 21:16:39 ]
  
 
Cytat:
2010-01-15 20:49:37, Bigelektron pisze:
Obwod przekaznika ABSu zdejmij zatem nadkole od strony modulatora ABS i sprawdz czy wiazka nie uszkodzona,a w co byl bity samochod??



samochód nie był bity... miał wymieniane nadkola bo były popękane od dawna, a bład wyskoczyl po tej akcji tak twierdzi moj kolega... świecą się kontrolki ABS, VSC i Jeszcze od kontroli trakcji jak dobrze rozszyfrowałem ( wybacz bo to moja 2 toyota którą się zajmuję ) , w silniku żadnych błędów i w innych modułach- tylko w tym abs-ie jest ten własnie bład .. a zczytałem go przed pol godziny wiec nic wiecej nie robilem , dopiero jutro sie tym zajme, a napisalem na forum zeby miec jakies wskazówki, za które z góry dziekuje, a moze to jakis przekaznik tylko? albo bezpiecznik?

[ wiadomość edytowana przez: albus dnia 2010-01-15 20:56:05 ]
  
 
Cytat:
2010-01-15 20:55:33, albus pisze:
samochód nie był bity... miał wymieniane nadkola bo były popękane od dawna, a bład wyskoczyl po tej akcji tak twierdzi moj kolega... świecą się kontrolki ABS, VSC i Jeszcze od kontroli trakcji jak dobrze rozszyfrowałem ( wybacz bo to moja 2 toyota którą się zajmuję ) , w silniku żadnych błędów i w innych modułach- tylko w tym abs-ie jest ten własnie bład .. a zczytałem go przed pol godziny wiec nic wiecej nie robilem , dopiero jutro sie tym zajme, a napisalem na forum zeby miec jakies wskazówki, za które z góry dziekuje, a moze to jakis przekaznik tylko? albo bezpiecznik? [ wiadomość edytowana przez: albus dnia 2010-01-15 20:56:05 ]


Wlasnie dopisalem ten bezpiecznik do sprawdzenia,a takze sprawdz masy wiazki ABS na nadkolu od str komory silnika,czy sruba nie skorodowala na gwincie.
  
 
Cytat:
2010-01-15 21:02:03, Bigelektron pisze:
Wlasnie dopisalem ten bezpiecznik do sprawdzenia,a takze sprawdz masy wiazki ABS na nadkolu od str komory silnika,czy sruba nie skorodowala na gwincie.



Dzięki wielkie widzę że jesteś mistrzem w tej marce, jutro bedę szukał usterki i dam znać co było przyczyną. pozdrawiam
  
 
Cytat:
2010-01-15 21:02:03, Bigelektron pisze:
Wlasnie dopisalem ten bezpiecznik do sprawdzenia,a takze sprawdz masy wiazki ABS na nadkolu od str komory silnika,czy sruba nie skorodowala na gwincie.



Usterka zlokalizowana i naprawiona, mianowicie był spalony bezpiecznik 25A, następnie wymieniłem go i kontrolki zgasły , następnie skasowałem błędy i uruchomiłem auto.
Zastanawia mnie dlaczego , po odpaleniu samochodu i "deptaniu" w hamulec zaświecała się kontrolka od ręcznego???, co jakiś czas też VSC ??,
Przypuszczam że to spowodowane tym, iż samochód stał bo podczas jazdy już było wszystk OK, systemy działały bez problemu ...?..
  
 
Cytat:
2010-01-16 10:58:10, albus pisze:
Usterka zlokalizowana i naprawiona, mianowicie był spalony bezpiecznik 25A, następnie wymieniłem go i kontrolki zgasły , następnie skasowałem błędy i uruchomiłem auto. Zastanawia mnie dlaczego , po odpaleniu samochodu i "deptaniu" w hamulec zaświecała się kontrolka od ręcznego???, co jakiś czas też VSC ??, Przypuszczam że to spowodowane tym, iż samochód stał bo podczas jazdy już było wszystk OK, systemy działały bez problemu ...?..


W dieslu Toyoty jak szybko nacisniesz pedal hamulca to za 3-4 nacisnieciem kiedy silnik pracuje na biegu jalowym,zapali sie kontrolka recznego sygnalizujac ze wlasnie wypompowales cale podcisnienie z ukladu wspomagania.Takie niestety wydajne sa vacuum pompy.
Co sie tyczy VSC to po odpieciu akumulatora lub problemow z zasilaniem,nalezaloby zrobic reset pamieci i inicjacje czujnika YAW i polozenia kierownicy zworka i testerem Toyoty.
Pozostaje jeszcze znalezienie przyczyny dlaczego sie spalil,bezpieczniki 25A nie spalaja sie przypadkowo,moze byc wiazka przetarta do masy nalezaloby ja sprawdzic.


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2010-01-16 12:51:19 ]
  
 
Cytat:
2010-01-16 12:47:14, Bigelektron pisze:
W dieslu Toyoty jak szybko nacisniesz pedal hamulca to za 3-4 nacisnieciem kiedy silnik pracuje na biegu jalowym,zapali sie kontrolka recznego sygnalizujac ze wlasnie wypompowales cale podcisnienie z ukladu wspomagania.Takie niestety wydajne sa vacuum pompy. Co sie tyczy VSC to po odpieciu akumulatora lub problemow z zasilaniem,nalezaloby zrobic reset pamieci i inicjacje czujnika YAW i polozenia kierownicy zworka i testerem Toyoty. Pozostaje jeszcze znalezienie przyczyny dlaczego sie spalil,bezpieczniki 25A nie spalaja sie przypadkowo,moze byc wiazka przetarta do masy nalezaloby ja sprawdzic. [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2010-01-16 12:51:19 ]



Cieżko powiedziec jak z tym bezpiecznikiem było, być może tak jak mówisz gdzies wiazka szwankuje, ale skoro póki co jest ok to nie szukalem dalej... jak się sytuacja powtórzy bede dalej drążył sprawe, DZIEKUJE za pomoc . pozdrawiam