Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2010-12-09 20:36:33 dobrze ze dodales to niby.
Ile obrotow kreci rozrusznik i jakie wtedy masz cisnienie na listwie. Jakie sa korekcje wtryskow po nocy. |
rng17 avensis 7a-fe milanówek | 2010-12-10 21:47:11 To pewnie za 30 lat samochody będą spełniały normę euro 15 będą paliły 3 litry na sto ale koła cztero masowe będą do wymiany przy każdym przeglądzie razem z wtryskami i innymi cudami i pierwszy przegląd 30 procent ceny samochodu drugi 50 .
Tak sobie wspominam swojego warybura rocznik 87 tzweitakt oczywiście serwisowany !!! od pierwszego właściciela nigdy nie zawiódł na drodze i co z tego że palił 10 skoro waszka była dwa razy tańsza a do odpalenia w największe mrozy wystarczyły mu minimalne chęci akumulatora i 3 obroty rozrusznika nie ważne z jaką prędkością może nie był za piękny ale to tak jak z kobietami jak ładna to ma fochy jak brzydka to roboty się nie boi a fury są na mój gust do pracy a nie do oglądania |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2010-12-11 10:28:22
Zawsze mnie bawi ten nostalgiczny belkot A co ile tys targales silnik i zmieniales lozyska na wale Mniej sie jezdzilo bo sie wolniej jezdzilo to i mniej usterek bylo. |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2010-12-11 12:51:10
Nie wiem ja w Wartburgu, ale w takim np. Trabancie łożysk się samodzielnie nie wymieniało, tylko oddawałeś stary wał, a brałeś regenerowany ze sklepu A łożyska wystarczały na ok. 50 tys. km, czyli niejednokrotnie więcej niż potrafi przejechać salonowe D4D, TDI, czy inna kopcąca cholera Pozdro. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2010-12-11 23:30:22
No coz czasy sie zmieniaja,inne auta inne rozwiazania i sprzet diagnostyczny. Gdy mialem 20 lat do diagnostyki i naprawy wystarczyl mi komplet ruskich kluczy cdielano w CCCP ,miernik,stroboskop ,analizator spalin z miernikiem kata rozwarcia stykow przerywacza-najdrozszy za 200 funtow. Uklady wtryskowe wkuwalem na pamiec i wyobrazalem sobie jak dzialaja,bo jeszcze nie moglem ich zobaczyc w realu.Czasem jakis golf na starym KJ tronicu sie trafil jako super nowoczesna fura ktora niema gaznika a jednak jezdzi. bo ma czarnoksieski komputer ktory w mistyczny sposob wszystkim zawiaduje... Teraz bez testera za 12 tys ,miernika za 1200 laptopa programatora epromow,stacji lutowniczej i tym podobnych gadzetow nieda sie wogole nic zrobic. Niektorzy coprawda pruboja ale wyglada to jak nieraz w postach -dziwne kody bledu i jeszcze dziwniejsze nie trzymajace sie kupy wydumane diagnozy. [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2010-12-11 23:32:05 ] |
rng17 avensis 7a-fe milanówek | 2010-12-13 05:03:54
To może mała przesada bo 100 bez zaglądania da się zrobić tylko pytanko ile taka wymiana dwumasu czy innego cholerstwa kosztuje to z kilka remontów dwusówa w przeliczeniu oczywiście |
toyuser staszów | 2010-12-13 22:12:13 wracajac do tematu...
juz odpalam mimo mrozów, ale nie mam przekonania naprawionego samochodu, wymieniono tylko zaworki scv, ale czy rzeczywiście one mogły byc przyczyną trudnosci z uruchomieniem a nie dawały objawów podczas jazdy?, jeśli tak to dokładam się z kolejną mozliwą przyczyne problemów z rozruchem |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2010-12-15 23:53:37
Jesli tak to bylby to pierwszy taki przypadek A nie wymieniles przy okazji filtra paliwa? |
toyuser staszów | 2010-12-16 22:05:20 nie , nie teraz, filtra paliwa był wymieniany rok temu - jakieś 20 tys. km |