Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
markon Klubowy Weteran Grand Vitara 2 , Vit ... Pajęczno (EPJ) | 2010-01-09 09:56:11 w poniedziałek w AS poradnik Daewoo
|
roland66 Klubowy Weteran Espresso 1.8 CD Wrocław | 2010-01-09 10:02:22 Dziwne, że nie ma Leganzy...
Dzisiaj to chyba bardziej interesująca propozycja niż Espero czy Nexus. Pzdr. |
Esperynek Klubowy Weteran Skoda Octavia 1,4 TSI Częstochowa | 2010-01-09 22:18:11 Ale już kiedys było coś takiego...znowu będzie? |
roland66 Klubowy Weteran Espresso 1.8 CD Wrocław | 2010-01-10 00:12:13 A masz na myśli co...? |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2010-01-10 12:58:22
Można specjalnie kupić, bo jak ktoś regularnie Motoś czy AŚ czyta to zauważy, że te poradniki powstają na zasadzie CTRL+C/CTRL+V z poprzednich nr w/w gazet. Kiedyś czytałem AŚ, potem na Motor się przesiadłem, a od pół roku żadnej z w/w gazet nie kupuję i nie czytam, bo po roku czy dwoch latach ich artykuły na tematy eksploatacyjne są powtórką tych samych artykułów sprzed pół roku, roku czy dwóch, a pytania od czytelników świadczą albo o tym, że czytelnicy są w większości debilami, albo, że redakcja sama te pytania i odpowiedzi wymyśla. |
pawel12356 Daewoo Espero 1.5 16v Czerniak | 2010-01-10 13:13:46 czy pazdziez? moze troche i tak--wielowachaczowe zawieszenie-czyli z duza iloscia elementów zakonczonych tulejami elastycznymi ma zapewnic kontakt opony z nawierzchnia nawet przy duzym ugieciu-czyli na dziurach i duzej dynamice jazdy...jesli w takich warunkach szybko sie psuje to faktycznie gdzies jest bład w konstrukcji-poniewaz na autostradach czy idealnie równych drogach wielowachaczówka jest kompletnie zbedna
|
Tomek-Mydlowski Warszawa | 2010-01-10 17:27:25
Nie, tak nie jest. Zawieszenie to jeden z mocniejszych punktów BMW. Te auta prowadzą się o klase lepiej od swoich konkurentów/rówieśników. Pod względem trwałości również wypadają bardzo dobrze. Jest kilka delikatniejszych punktów - np sworznie wahaczy przednich w e46/e36, tuleje pływające tył e39/e38, poduszki amortyzatorów tył e32/e34 ...i to w zasadzie wszystko. Dowody? W e34 po 333tys km i w e39 po 179tys km, prawie całe zawieszenia są fabryczne.
otóż nie, zawieszenia wielowahaczowe wymyślono z zupełnie innego powodu. To o czym piszesz to tzw dbanie o jak najwyższą wartość siły normalnej w kontakcie koła z nawierzchnią. Realizuje się to odpowiednio dobierając sprężystość i tłumienie zawieszenia. Strzelam z głowy, ale głównym kryterium dla samochodów osobowych jest czestotliwość drań własnych na poziomie 1-1,5Hz dla zawieszenia przedniego, oraz 1,5-1,7Hz dla zawieszenia tylnego.
Nie, właśnie wielowahaczówke wymyślono głównie na szybko pokonywane odcinki. Chodzi o to aby jak najdłużej uzyskać prawidłową geometrię zawieszenia (bez wchodzenia w szczegóły).
Dokladnie tak, a dopasowac do tych opisów można praktycznie każdy samochód. Mimo wszystko ja Aś kupuje dość czesto, raz że jest się z czego pośmiać, dwa można pooglądać kolorowe zdjęcia, trzy mam co przeglądać gdy siedze na tronie |
DeeJay Klubowy Weteran Omega B 2.0 8V + Cal ... Łódź | 2010-01-10 17:40:53
Mam to samo - AŚ i Motor czytam wyłącznie siedząc na dzbanie |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2010-01-10 21:12:32
Ja kiedyś też. 2-3 posiedzenia i po lekturze. |
rudi Espero Wloclawek | 2010-01-10 23:20:52 Nie, tak nie jest. Zawieszenie to jeden z mocniejszych punktów BMW. Te auta prowadzą się o klase lepiej od swoich konkurentów/rówieśników. Pod względem trwałości również wypadają bardzo dobrze. Jest kilka delikatniejszych punktów - np sworznie wahaczy przednich w e46/e36, tuleje pływające tył e39/e38, poduszki amortyzatorów tył e32/e34 ...i to w zasadzie wszystko. Dowody? W e34 po 333tys km i w e39 po 179tys km, prawie całe zawieszenia są fabryczne.
Ja tam znawcą ani fanem boże uchowaj bejewic nie jestem to fakt co najwyżej ale wiem, że 3 czy 5 ale ślepy nie jestem i widzę kto napierdala za przeproszeniem przy zawiasie młotem pod moją budą - ano najczęściej właściciele onych świetnie prowadzących się aut właśnie-może to są jakieś tam drobiazgi ale skoro auto pół dnia na cegłach stoi to chyba nie. |
Tomek-Mydlowski Warszawa | 2010-01-10 23:39:39
i wszystko w tym temacie |
JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2010-01-11 20:49:47 Poczytałem sobie ten AS.Stek bzdur wyssanych palca. Dotyczy zarówno Espero, jak i Nubiry.
Zacytuję dwa zdania: "W podstawowej wersji GLX z początku produkcji brakuje seryjnego wspomagania kierownicy (....).W bogatszej wersji CD znajdziemy JEDNAK światła przeciwmgielne,centralny zamek,elektrycznie sterowane szyby i lusterka,immobiliser oraz ( uwaga!!!) OBROTOMIERZ " To tyczyło się Espero. A co do Nubiry to "W podstawowej wersji można liczyć na wspomaganie,OBROTOMIERZ, dzieloną tylną kanapę (...) a w wersji po modernizacji (Nubira 2) nawet poduszkę powietrzną kierowcy" Najwyraźniej autorom "poradnika" największym wypasem wydaje się być obrotomierz,co jest podkreślone w obydwu modelach. Należy pamiętać,że nie dotyczy te wersji GLX Właśnie się doczytałem,że opinie o espero,to są opinie użytkowników na www.espero.of.pl [ wiadomość edytowana przez: JaRabbit dnia 2010-01-11 20:53:18 ] |
markon Klubowy Weteran Grand Vitara 2 , Vit ... Pajęczno (EPJ) | 2010-01-11 23:29:08 ja nie mogłem kupić tego Poradnika |
Michal7e91 Member Klubu Espero Daewoo Espero Orzysz/Łódź | 2010-01-11 23:40:24
Ten poradnik jest razem z głównym wydaniem "Auto Świata". Nie idzie kupić go jako osobne pismo |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2010-01-12 07:36:32
To świadczy o niczym innym tylko o tym, że poradnik powstał na zasadzie CTRL+C i CTRL+V z artykułów publikowanych w 1996 czy 1997r. Zero redaktorskiej inwencji, ale płaćcie skoro lubicie. Ja jak już napisałem porzuciłem zakupy tych brukowców. |
markon Klubowy Weteran Grand Vitara 2 , Vit ... Pajęczno (EPJ) | 2010-01-12 11:46:22
|
archive15 Lacetti 1.6 LPG Zabrze | 2010-01-12 23:28:53
To akurat prawda. |
archive15 Lacetti 1.6 LPG Zabrze | 2010-01-12 23:33:33
To akurat prawda. |