[OGÓLNE] Szron na szybie czołowej po wew. stronie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

zamarza mi stale szyba od środka i muszę skrobać dwie strony Zna ktos jakis sposob na zlikwidowanie tej niedogodności??
  
 
przeglad filtra kabinowego i jego wymiana, dokladne osuszenie dywaników, i tapicerki pod nogami ;P
  
 
jak będzie słońce to drzwi pootwieraj i wysusz wnętrze bo masz wilgoć w aucie. Mokre buty, śnieg na butach i pod gumowymi wycieraczkami się zbiera woda. Włączasz ciepło i ci śnieg z butów topnieje.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Oki dzieki za pomoc, nigdy w zadnym aucie nie mialem do tej pory z tym problemu
  
 
Cytat:
2010-01-31 21:40:46, tgkone pisze:
przeglad filtra kabinowego i jego wymiana...



jesli ma AC.
  
 
AC czyli air control czyli klimatyzacja. Pewnie nie ma. susz kolego susz

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
AC czyli air condition
  
 
Cytat:
2010-01-31 22:12:56, buzzer11 pisze:
AC czyli air condition



AC z regulacja wilgotnosci powietrza to maja samochody klasy luksusowej. Zwykly "schladzacz" powietrza podczas mrozu nie dziala.
Mysle ze dluzsza trasa z ogrzewaniem na full pomoze
  
 
Cytat:
2010-01-31 22:18:00, luckyboy pisze:
AC z regulacja wilgotnosci powietrza to maja samochody klasy luksusowej...



A esiok to co? popierdolka jakas?


a np. haslo recyrkulacja cos mowi?
  
 
Recyrkulacja to po prostu wewnętrzny obieg powietrza. Jak włączam klimę, to ustawiam na recyrkulację, żeby nie chłodzić gorącego powietrza z zewnątrz.
  
 
Mi pomaga zwykle grzanie szyby
  
 
Nie każdy ma przednią szybę ogrzewaną
  
 
Sorry
  
 
Cytat:
2010-01-31 22:30:06, CKsrv pisze:
A esiok to co? popierdolka jakas? a np. haslo recyrkulacja cos mowi?



Klimatyzacje wykorzystywane powszechnie w autach klasy sredniej to proste "schladzacze" powietrza. Powietrze co prawda troche osusza sie, gdyz w przypadku powietrza wilgotnego dochodzi do kondensacji pary wodnej, w wyniku roznej preznosci pary wodnej w kazdej temperaturze - kaluza wody pod samochodem z AC. Jednak wilgotnosc nie jest w tym przypadku sterowana przez klimatyzacje automatycznie i dowolnie, tylko wynika wprost z roznicy temperatur i wilgotnosci powietrza, wiec nikt nie ma wplywu na wilgotnosc wyjsciowa powietrza.

Nie wiem jak w Escorcie, ale w Astrze H klima nie wlacza sie ponizej 5st C, pomimo ze kontrolka pali sie.
  
 
Cytat:
2010-01-31 22:42:41, luckyboy pisze:
Klimatyzacje wykorzystywane powszechnie w autach klasy sredniej to proste "schladzacze" powietrza. Powietrze co prawda troche osusza sie, gdyz w przypadku powietrza wilgotnego dochodzi do kondensacji pary wodnej, w wyniku roznej preznosci pary wodnej w kazdej temperaturze - kaluza wody pod samochodem z AC. Jednak wilgotnosc nie jest w tym przypadku sterowana przez klimatyzacje automatycznie i dowolnie, tylko wynika wprost z roznicy temperatur i wilgotnosci powietrza, wiec nikt nie ma wplywu na wilgotnosc wyjsciowa powietrza. Nie wiem jak w Escorcie, ale w Astrze H klima nie wlacza sie ponizej 5st C, pomimo ze kontrolka pali sie.



Tak, tak, wiemy, ale temat AC pojawił się przy okazji omawiania filtra kabinowego. Auta bez klimy go nie mają, i wtedy nie ma to nic wspólnego z wilgocią w aucie i parowaniem szyb.
  
 
Cytat:
2010-01-31 22:42:41, luckyboy pisze:
Nie wiem jak w Escorcie, ale w Astrze H klima nie wlacza sie ponizej 5st C, pomimo ze kontrolka pali sie.



nie wiem jaka to astra h ale w esioku progiem jest chyba +4*C
  
 
Cytat:
2010-01-31 23:24:47, CKsrv pisze:
nie wiem jaka to astra h ale w esioku progiem jest chyba +4*C



W praktycznie żadnym samochodzie klimy poniżej +5*C nie odpalisz - kontrolka się świeci, a klima nie chodzi.

Jak masz szron od środka, to znaczy, że masz wilgoć w aucie. Jak latasz na krótkich dystansach, to normalka w zimie.
Żeby go trochę osuszyć, to musisz go wstawić na noc do garażu, albo przejechać dłuższą trasę.
Jak np. ktoś jeździ non-stop z zamkniętym obiegiem powietrza, to w jego samochodzie też jest dużo wilgoci, bo nie jest ona usuwana z wnętrza.
  
 
Spróbuj zrobić tak powinno trochę pomóc:
- nie zostawiaj nagrzanego auta, po zakończeniu jazdy zostaw na jakiś czas opuszczone szyby niech wnętrze auta się wychłodzi, odpadnie ci postem skrobanie
  
 
Cytat:
2010-01-31 22:42:41, luckyboy pisze:
Klimatyzacje wykorzystywane powszechnie w autach klasy sredniej to proste "schladzacze" powietrza. Powietrze co prawda troche osusza sie, gdyz w przypadku powietrza wilgotnego dochodzi do kondensacji pary wodnej, w wyniku roznej preznosci pary wodnej w kazdej temperaturze - kaluza wody pod samochodem z AC. Jednak wilgotnosc nie jest w tym przypadku sterowana przez klimatyzacje automatycznie i dowolnie, tylko wynika wprost z roznicy temperatur i wilgotnosci powietrza, wiec nikt nie ma wplywu na wilgotnosc wyjsciowa powietrza. Nie wiem jak w Escorcie, ale w Astrze H klima nie wlacza sie ponizej 5st C, pomimo ze kontrolka pali sie.



Piszesz skopiowane teksty o klimie, pokazujac ze niby cos wiesz, a zakładasz tematy o szronie na szybie, czy ciezko krecoącym rozruszniku.
Nie zebym sie czepiał, ale pytasz o jakas blacha rzecz, a nagle kłocisz sie z kims o cos o czym nie wiesz.
  
 
Cytat:
2010-02-01 08:05:18, Magik123 pisze:
Piszesz skopiowane teksty o klimie, pokazujac ze niby cos wiesz, a zakładasz tematy o szronie na szybie, czy ciezko krecoącym rozruszniku. Nie zebym sie czepiał, ale pytasz o jakas blacha rzecz, a nagle kłocisz sie z kims o cos o czym nie wiesz.


dokladnie magik to samo stwierdzilem ze szuka jakiegoś z którym może sie wykłócić o swoje...