Zamarzniete paliwo czy pompa??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie wlasnie chcialem odpalic samochod , kreci ale nie odpala i co najgorsze nie slysze pompy Czy mozliwe jest ze zamarzla ?? Czy moze brak odglosu jest jednoznaczny z jej spaleniem? Pomocy bo jutro musze stawic sie w pracy a bez cara bedzie ciezko?
  
 
raczej brak odglosu podawania paliwa moze byc objawem spalenia pompy chociaz jesli zamarsla woda w przewodach to tez nie bedzie odglosu pompy bo nie ma gdzie pompowac
jedyna rada na teraz cieply garaz a jutro wstac wczesniej godzine i sprawdzic jak odpali to bedziesz wczesniej w pracy jak nie to masz czas na dotarcie komunikacja
  
 
nie słychac pompy?????? dziwne hmmm jak masz mozliwosc to sprawdz najpierw styki pompy kajs tam pod zbiornikiem moze zasniedziały od wilgoci i brudu a jak nie to trzeba ją wyciągnąc i sprawdzic (czyli podpiąc do prostownika ) czy wogóle działa jak niy to mosz problemaaa a jak juz wyciągniesz okaze sie ze działa to przy montarzu musisz ją odpowietrzyc czyli odpiąc przewód paliwowy który prowadzi do pompy wtryskowej i przekrec kluczyk (krec kuczykiem dotąd az pocisnie z pompy paliwem) a potem juz podepnij wsycko do kupy i niech pompa zaciagnie paliwo do silnika i w droge
  
 
P.S. a masz paliwo w baku???
  
 
Oki dolalem 10 l paliwa z odmrazaczem czekam co bedzie rano. Plan jest taki jak nie ruszy to najpierw sprawdze kostke do pompy czy jest na niej napiecie. Jak jest to wykrecam badziew ( mam nadzieje ze pompa to jest to cos pod tylnia kanapa ) i biore do domu na prostownik.
Moze ktos mi doradzi na co mam uwazac( niestety opcja szukaj nie dziala przynajmniej u mnie ) ?
Czy pompe da sie naprawic? Jaki jest koszt uzywanej?
  
 
Oki widze ze to tylko wina mojego firewalla ide jutro walczyc juz wiem co i jak.
  
 
No i po wykreceniu to jednak spalona pompa
Na forum wyczytalem ze pompy od Opla nie pasuja , na allegor widzialem pompe od Opla 1.4 wyglada identycznie.
Czy mozecie podac jakies namiary na miejsca w wawie gdzie moga byc pompy. Zaraz zadzwonie na Strazacka moze tam cos maja.
  
 
Hurtownia na ul. Danusi.
  
 
Zoltar zlituj sie daj jakis nr w googlach nic nie ma wiem ze na ul.Danusi jest jakas hurtownia gdzie maja pompy po 250 zl ale nie mam do nich namiaru a poniewaz mieszkam na Sadybie to nie specjalnie widzi mi sie jazda tam bez pewnosci ze pompe maja.
  
 
Firma Handlowa Export – Import „MOTO – KOR” Jan Kwiatkowski
w Warszawie ul Danusi 6
tel. 022 675-76-57 fax.022 675-41-22

Oferta części Espero - 02 2003 (By Krawat)

Napinacz paska rozrządu 1,5 1,6 DOHC 96350550 95,-
Napinacz paska rozrządu 1,8 2,0 SOHC 93202400 105,-
Rolka paska rozrządu 1,5 1,6 DOHC 96350526 41,-
Pasek rozrządu 1,5 1,6 DOHC GTS5419XS 96350526 30,-
Pasek rozrządu 1,5 SOHC GTS5310XS 96352407 30,-
Pasek klonowy DOHC GTS58366 96144934 23,-
Docisk sprzęgła 1,5 DOHC 96181199 95,-
Tarcza sprzęgła 1,5 DOHC 96184036 118,-
Łożysko oporowe sprzęgła 90231210 65,-
Przewody zapłonowe 1,8 92060980 88,-
Tarcza hamulcowa 14’ 96179110 65,-
Świeca zapłonowa SOHC 96110493 4,10-
Świeca zapłonowa 1,8 SOHC 5,10-
Świeca zapłonowa DOHC 96136723 4,50-
Uszczelniacz zaworu DOHC 96353035 3,00-
Pompa paliwa 215,-
Pompa wody 1,8 90220568 104,-
Pompa wody 1,5 DOHC 96352649 85,-
Piórko wycieraczki l,p 96132997 9,-
Automat rozrusznika 110977 100,-

  
 
Dziekuje bardzo jestes wielki
  
 
Proszę bardzo .


Co do wyszukiwania. Bo ostatnio widze po postach, że klubowicze mają problemy. Ważne jest zaznaczenie "przedziału czasowego"


Pozdro.
  
 
Cytat:
Co do wyszukiwania. Bo ostatnio widze po postach, że klubowicze mają problemy. Ważne jest zaznaczenie "przedziału czasowego"


zgadzam sie w calej rozciaglosci
najlepiej zaznaczyc "kiedykolwiek" czy jakos tak wtedy szuka w calym archiwum
  
 
Ok na ul.danusi pompa kosztuje 280 zl Wiec mam pytanie czy do Espero pasuja pompy z Opla okazalo sie ze moge miec znizke w Intercars 25% ale tam sa glownie czesci do Opla.

Edit

Znalazlem za 270 zl w tej firmie
BIURO HANDLOWE: ul.. Redaktorska 5 Warszawa tel./fax (022) 863 72 20, 863 72 30 e-mail: incars@incars.com.pl

Czy naprawde nikt nie wie czy pasowala by pompa od np Astry?

[ wiadomość edytowana przez: polaros dnia 2004-01-07 19:42:15 ]
  
 
Oki kupilem pompe zamontowalem ja i nic.
Silnik kreci pompa warczy ale samochod nie odpala narazie jestem zalamany
Jeszcze wrzucilem na noc akumulator na prostownik ale nikle szanse ze to to bo z kabli tez nie chcial isc
Jakies pomysly?
Zdesperowany i zalamany PoLaRoS
  
 
Szybkie pytanie.
Prawdopodobnie zamarzlo mi gdzies paliwo. Pewne jest ze uklad paliwowy PADL. Pompe slychac jak sie zalacza. Nawet bym powiedzial ze po paru chwilach zaczyna piszczec. Dwie godziny teraz grzalem pod blokiem auto farelka i suszarka , okolice filtra i troche przewodow niestety nie pomoglo. Postaram sie go w pracy moze do ciepla wstawic lub para podgrzac bo mam do niej dostep. Pompe wymienialem rok temu w styczniu (stara sie zatarla, wyjezdzilem paliwo do 0) W baku aktualnie jest okolo 10l paliwa (1/4) Po fakcie dolalem tez jakis wypalacz do wody. Czy jada do pracy (bo mam lpg, silnik jest cieply i nie ma problemu teraz zapalic na gazie) nie zatre pompy jesli jest gdzies cos pozamarzane? Wyciagniecie bezpiecznika "wylaczy" pompe? i na lgp pojade bez problemu. Zaznaczam ze tylko chwilowe. Za 10 min musze do pracy jechac.


[ wiadomość edytowana przez: adamesce dnia 2010-01-25 20:48:07 ]
  
 
ale co niby zamarzło?
benzyna nie zamarza


wyciagnij przekaznik od pompy i problem z głowy
albo bezpiecznik jak wygodnie
  
 
woda w nim zawarta. Bo co innego? Jesli uda mi sie go wstawic na noc do jakiegos garazu, hali (postaram sie w pracy) i dalej to nic nie da to niestety mechanik. aktualnie wykluczam pompe.
  
 
udalo sie. auto aktualnie stoi na hali w pracy gdzie sie grzeje. Pod blokiem auto przez 3h bylo grzne dwoma grzejnikami typu Farel oraz suszarka. okolice filtra paliwa oraz weze
  
 
Ogranicznik czasowy czy co? nie moge edytowac poprezedniego posta. Auto w trakcie drogi do pracy jechalo na PB, troszke szarpalo ale ogolnie dalo sie jechac, pod koniec drogi niestety cos bardziej zaczelo go szarpac i musialem przelaczyc na LPG. Przed sama praca p[rzelaczylem na PB, czuc bylo ze auto nie pracuje idealnie rowno ale jechalo w miare plynnie. Teraz auto stalo na hali gdzie jest dosc cieplo. Postanowilem go odpalic i tu niespodzianka bo na PB nie odpali. Nie chce wogole na PB teraz jezdzic. Co to moze jednak byc? Pompe slychac ale tak jakos dziwnie, troszke jak by piszczy. czy to mozliwe ze pompa szwankuje?