Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Mat1616 Sympatyk FEFK BMW 320i E36 Mława | 2010-02-15 18:12:55 Jeżeli tyka to albo aku nie ma siły albo nie ma przepływu prądu do rozrusznika a jeżeli był by to bendix to było by to takie "bzyczenie" z rozrusznika... oczywiście po przekręceniu kluczyka w stacyjce [ wiadomość edytowana przez: Mat1616 dnia 2010-02-15 18:13:31 ] |
Mat1616 Sympatyk FEFK BMW 320i E36 Mława | 2010-02-15 18:27:13 spróbuj podłączyć aku (w pełni naładowany) "na krótko" jeżeli problem jest ten sam to wymień tulejki, bendix, szczotki i umyj go całego... |
grzesiek127 Sympatyk FEFK focus mk I Świdnica / Wrocław | 2010-02-15 18:36:37
|
rene Sympatyk FEFK RS 2000 F1 Komorów | 2010-02-15 19:11:00
|
pdasiek Sympatyk FEFK Bmw e39 zwoleń / kielce | 2010-02-15 19:23:33 mialem tto samo. aku byl padniety |
grzesiek127 Sympatyk FEFK focus mk I Świdnica / Wrocław | 2010-02-15 19:35:59
|
Mat1616 Sympatyk FEFK BMW 320i E36 Mława | 2010-02-15 19:42:40 aku może być dobry... sprawdź ładowanie |
artiko tarnów | 2010-02-15 21:10:45 Jak ci "TYKA" to startuje prawdopodobnie automat(elektromagnes) w rozruszniku i na reszte brakuje pradu (gasniecie kontrolek). |
Qwet Sympatyk FEFK BMW e46 330Ci Białe Błota | 2010-02-15 21:49:39 Akumulator rozładowany. Lepiej szybko go naładuj bo się zasiarczy i będzie do wyrzucenia!
Zanim włożysz akumulator do samochodu, wymień koniecznie alternator. Jeśli tego nie zrobisz, samochód zgaśnie ci po przejechaniu 30 kilometrów i znowu go nie odpalisz. |
seba2020 Ford Escort mk7 1.6 ... Wrocław | 2010-02-15 21:57:20 a kabelek ten cieniutki przy aku co do masy idzie masz podłączony??
kiedyś o nim zapomniałem jak wymieniałem aku, i były podobne objawy. Bendiks jak by się zawiesił, to jest taki dzwięk jak by samochodzik na prąd pod maską jeździł gdy chcesz zakręcić. [ wiadomość edytowana przez: seba2020 dnia 2010-02-15 21:59:14 ] |
rene Sympatyk FEFK RS 2000 F1 Komorów | 2010-02-15 22:02:47 Przedewszystkim to sprawdz ladowanie bo mogl sie sypnac regulator napiecia |
Qwet Sympatyk FEFK BMW e46 330Ci Białe Błota | 2010-02-15 22:21:58 ...albo diody wzbudzenia, czy nawet szczotki mogły się skończyć. Po prostu trzeba naprawić alternator |
grzesiek127 Sympatyk FEFK focus mk I Świdnica / Wrocław | 2010-02-16 07:41:28
|
grzesiek127 Sympatyk FEFK focus mk I Świdnica / Wrocław | 2010-02-16 07:42:28 dzisiaj będę miał chwilę by posprawdzać napięcia, odezwę sie wieczorem z relacją [ wiadomość edytowana przez: grzesiek127 dnia 2010-02-16 07:43:52 ] |
morhot ESCORT MK7 Myślenice | 2010-02-16 07:47:22 Ja bym postawił na zajechany rozrusznik, który przez to pobiera dużo prądu, a ma mało siły (zużyte szczotki i/lub komutator), do tego sam ciężko się obraca (zużyte tuleje).
Wyjęcie + regeneracja + smarowanie + montaż = 150 - 200 PLN + 2 dni bez samochodu. |
grzesiek127 Sympatyk FEFK focus mk I Świdnica / Wrocław | 2010-02-16 07:59:48
|
morhot ESCORT MK7 Myślenice | 2010-02-16 08:34:49
Jak ktos ma żyłkę hazardzisty to lepiej Do 3 razy sztuka - jak się uda to masz działający rozrusznik za mniej niz naprawa... ale nadal nie wiesz kiedy on padnie IMO: są rzeczy, których nie warto naprawiać, ale i są takie, na których nie warto oszczędzać ! |
Qwet Sympatyk FEFK BMW e46 330Ci Białe Błota | 2010-02-16 13:07:34 Brak ładowania może pojawiać się i znikać.
Co do zatarcia rozrusznika to też może być. Mój kolega miał to w 1.8TD - ledwo kręcił i odpalał dopiero po kilku sekundach. Po regeneracji obracał 3x szybciej i odpalał od razu. |