Pompa paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no i mnie chyba dopadło
dzisiaj stan paliwa na 1 kresce czyli 1/4 i zaczeło wyc-jak dodaje gazu to dzwiek staje sie coraz wyzszy
dolałem do pół baku-zcichło dosc mocno ale nadal jest słyszalna

moge juz zasilac swinke skarbonke na nowa pompe czy jeszcze troche pojezdze?
terkotania czy przerywania nie ma
po przekreceniu kluczyka standardowo tak jak zawsze chodzi ze 2 sek
jazda tez w normie dochodzi jak zawsze do 5000 tys
  
 
nie jestem specem ale nie wiem czy dzwiek jaki opisujesz moze swiadczyc o konczacej sie pompie. Ja swoja wymienialem w styczniu nie jest bardzo kosztowna sprawa ale jednak ze 200-250 zl trzeba wsadzic w impreze. Jesli nie szarpie i nie szarpala to nie powinno byc nic strasznego. Jesli atu jezdzi jak jezdzilo to cisnienie jest. a masz lpg ?
  
 
nie mam lpg

po podniesieniu siedziska z tyłu dzwiek pompy uniemozliwia normalna egzystencje
  
 

Pompa paliwa Daewoo Espero - wszystkie modele
Pompa kompletna z kołnierzem
Uwaga : Uszczelkę do pompy należy dokupić osobno
Produkt oryginalny Daewoo
Nr Kat 96350078

Ilość: 1

Cena: 167.54 PLN

czy raczej

Wkład pompy paliwa Daewoo :
Espero 1.5 i 1.8
Matiz - zbiornik plastikowy
Nexia
Silnik pompy paliwa razem z siteczkiem
Produkt firmy WALBRO

Ilość: 1

Cena: 167.51 PLN

co lepiej i z czym sa mniejsze problemy bo sam bende raczej robił?

ps sorki za post nad postem
  
 
Patrząc na cenę kompletnej pompy i na cenę wkładu pompy to wg. mnie dla 3 gr. oszczędności nie warto bawić się z w wymianę wkładu. Mając w ręku kompletną pompę wymiana trwa kilka minut
  
 
ja rowniez proponowalbym nowa pompe. Po co niepotrebne sobie dodatkowe problemy robic jak mozna plug and play i po zabawia
  
 
chodziło mi ze to walbro..
nie o te grosze
ale jednak biore kompletna
  
 
miałem tak kiedyś że pompa pomimo tego że ciągnęła, to strasznie przy tym hałasowała i na tylnej kanapie nie dało się wytrzymać

z czasem przestała działać całkowicie...

przyczyną hałasowania był zacierający się w niej silnik - wada fabryczna - hałasować, czyli zacierać się, zaczęła już po kilku tygodniach od momentu jej kupna... to była jakaś tania chińszczyzna...
w efekcie kupiłem nową jakąś markową...

[ wiadomość edytowana przez: ŁUKASZ_GAJER dnia 2009-03-30 14:00:57 ]
  
 
W esperynie seryjnie była montowana walbro.
Jak spaliła mi się pompa (walbro) kupiłem bosha bo był tańszy i też daje radę

-----------------
Błędy w aucie są zawarte między oparciem fotela a pedałem gazu
  
 
czyli jak mniemam jesli kupie seryjna orginalna to pomime napisu daewoo czy gm genuine parts bedzie to walbro i tak?
sam wkład firmowany walbro koztuje tyle samo
  
 
POMOCY!!!!
Od dizsiaj zaczęło mi się dziac coś dziwnego z pompą. Mianowicie- jak auto troche postoi, to jak zapalam na benzynie, auto chodzi ok.10 minut, po czym pompa zaczyna glosno buczec i dalsza jazda na benzynie jest niemozliwa. Po czasie znowu elegancko chodzi i znowu po jakims czasie jest tylko buczenie i obowiązkowa jazda na LPG. POmpa ma pol roku i jest z BOSCHA.
Co to może byc?
  
 
miałem identyczne objawy
z poczatku chodziła w miare cicho
potem zaczynała tak buczec ze nie szło wytrzymac

ten niby bosh to chyba najtanszy dostepny zamiennik
widziałem po 105 zł kompletna

ja wymieniłem na orginalna i na razie spokuj i cisza
  
 
Cytat:
2009-07-01 18:45:44, Markus_SK pisze:
POmpa ma pol roku i jest z BOSCHA



Oddaj na gwarancję
  
 
A jak mi wmówią Krzychu, że auto śmigało na LPG przy 10 litrach w baku? Poza tym coś mi w tym nie gra- dzisiaj w drodze z Katowic do Myslowic, pompa chodzila jak nalezy. Podczas powrotu zaczęła w polowie drogi buczec, ale kiedy wybilo mi gaz, przestala buczec i moglem pociagnac na benzynie...
Juz nie wiem co jest grane
  
 
a moze syfiate paliwo ? zapchany filtr ? wezyk paliwowy gdzies zagiety i po pewnym czasie pompa robi za duze cisnienie w niepelny przekroj weza i chodzi glosniej (podobna sytuacja z filtrem jak zabity) czy masz siatkowy filtr przy pompie? moze on sie "odkleil" i zatyka ssanie na pompie. Pompa albo dziala albo nie wiec sadze ze nie jest to wina pompy a jedynie jej okolic lub osprzetu.
  
 
No właśnie Adam, tez o tym myślałem. Filtr niby tez jest nowy, roku nie ma. Stalo sie to wczoraj z nienacka i tak jak pisz raz dziala, a raz nie. Ale chyba powodu tego trza w baku szukac, jak ten filterek jest przy pompie-on tam moze zamieszanie robic.
  
 
Nie wiem jak wy macie ja założyłem sobie przekaźnik u gazownika i jak przechodzę na gaz to wyłącza mi pompę paliwa, w ten sposób nawet jak paliwa w zbiorniku bym nie miał pompy nie zajadę.
  
 
Cytat:
2009-07-03 11:06:26, Blister pisze:
Nie wiem jak wy macie ja założyłem sobie przekaźnik u gazownika i jak przechodzę na gaz to wyłącza mi pompę paliwa, w ten sposób nawet jak paliwa w zbiorniku bym nie miał pompy nie zajadę.


za to wtryski zajedziesz
  
 
Cytat:
2009-07-04 09:56:33, adamesce pisze:
za to wtryski zajedziesz



A niby dla czego?? odpala na PB od czasu do czasu na PB jeżdżę a jak na gazie jeździsz to paliwo i tak nie idzie na wtryski tylko wraca do zbiornika obiegiem zamkniętym a pompa niepotrzebnie cały czas pracuje. więc u mnie się wyłącza jak na gaz tylko przejdzie jak przejdzie na PB załącza się ponownie
  
 
A ja mam takie pytanie czy pompa paliwa może mieć jakieś wew. zwarcie a mimo to pracuje poprawnie tj. silnik elegancko odpala na benzynce czy też może zwarcie jest na przekaźniku pompy bo pompa zauważyłem pracuje cały czas a chyba nie powinna, dobrze kumam? I co może być walnięte, że teraz cały czas podczas jazdy pracuje? Mam na myśli, że pracuje również po przejściu na LPG bo na benzynce to rzecz jasna musi cąły czas dawać ciśnienie


[ wiadomość edytowana przez: rudi dnia 2009-11-12 17:22:04 ]