[MKVII] 1.8TD jak przerobic układ odpowietrzajacy??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam pytanie czy ktoś już kiedyś przerabiał układ odpowietrzający w essim?? Mój problem jest taki ze gdy pompuje to pompka jest ciągle miękka a już wymieniałem kilka razy ja na oryginał i na nowe tez. Zawsze ja szlag trafia i to często jest kosztowne. Wiec proszę o propozycje jak to przerobić żeby trzymało paliwo i się tak często nie psuło.
  
 
jesli masz zawsze miekko to ta pompka jest do dupy.
sama membranka jest ok i nie zapowietrza sie tedy.
problem tkwi glebiej - doslownie. wewnatrz sa 2 zaworki w formie zastawek i to one sa juz stare i do wymiany.

sa dostepne w sklepach.
  
 
no oki ale w nowej pompie raczej tego nie powinno byc bo ona ile ma może 2 miechy i przejechane jakieś 200 km wczoraj jechałem i co auto zgasło patrze pod maskę i układ sie zapowietrza naciskam na pompkę a ona zyga powietrzem i trochę paliwa a przy naciśnięciu cofa się paliwo i zassysa z powrotem powietrze widać tez. Wiec jutro kupie pompkę ale jak padnie znów to jakaś przyczyna musi byc za duże ciśnienie czy jak ??
  
 
Wydaje mi sie, ze blednie zakladasz, ze za zapowietrzanie sie jest odpowiedzialna wylacznie pompka. Jesli miedzy wtryskami-pompa wtryskowa-a filtrem paliwa z pompka jest gdzies nieszczelnosc, to tak czy tak powietrze dojdzie Ci az do samej pompki. Najpierw wymien wezyki miedzy wtryskami, i ten powrotny idacy do pompy, pozniej szukaj dalej. Tym bardziej, ze jak piszesz cala pompke masz nowke. Bardzo dziwne
  
 

Czesć
tak jak kolega wcześniej poradzil, wymiana tych wężyków na nowe i jeszcze bym dodał, by zwrócic uwagę na czwartym wtrysku jest taka mała gumowa zaślepka-koreczek, lubi być popękany i sparcialy , w moim esku jeszcze poprostu ominąłem tem podgrzewacz paliwa, tamtędy też lubi się dostawać powietrze, mechaniki optują również za wymianą tych szybkozłączek fordowskich na zaciskane, myślę ze jak nie były one zbyt często ruszane - zdejmowane to nie powinny ulec rozszczelnieniu.

pzdr
  
 
masz pompke (podstawe filtra) nowke ze sklepu?
to powinna byc ok.
problem moze byc wszedzie
podgrzewacz, zlaczki, pompa wtryskowa popuszczac albo tarles "brzuchem" i masz nieszczelne przewody paliwowe - plastikowe sa.
jeszcze jest mozliwosc ze przelewy sa sparciale i/lub zezyk do boostera.
  
 
Oki dzieki chłopaki jutro bede walczył z tym. podgrzewacz ominąłem wcześniej może ten z przelewu jest lipa a pompa nie popuszcza bo jest normalnie igła palił po wymianie na dotyk wiec pompe wtryskowa bym wykluczył zostają przewody i pompka a i ten kapturek na ostatnim tez jest zmieniony na gumkę z metalowa zaślepką pewniejsze. Jeszcze mam pytanie trochę z innej beczki jak jest to do podciśnienia ta rurka to gdy włącza się turbina i zaczyna dmuchać wydobywa się olej silnikowy przez nią to normalne czy silnik zaczyna już się kończyć ??
  
 
rurka - dziurka
tam nie ma podcisnienia tam jest cisnienie
a zjawisko normalne.
olej jest w IC, turbinie. taka uroda.
  
 
no i kapa muszę czekać na pompkę jakieś 3 dni bo nigdzie nie maja a w fordzie drogo. Co sadzicie o zrobieniu gruszki przerobieniu całego układu na gruszkę?? lub wsadzić ja przed bądź za pompka ta ręczną ??
PS: w Citroenie ma to zastosowanie

[ wiadomość edytowana przez: pasztet1234 dnia 2009-11-30 15:06:42 ]
  
 
Cytat:
2009-11-30 14:59:47, pasztet1234 pisze:
no i kapa muszę czekać na pompkę jakieś 3 dni bo nigdzie nie maja a w fordzie drogo. Co sadzicie o zrobieniu gruszki przerobieniu całego układu na gruszkę?? lub wsadzić ja przed bądź za pompka ta ręczną ?? PS: w Citroenie ma to zastosowanie [ wiadomość edytowana przez: pasztet1234 dnia 2009-11-30 15:06:42 ]



Może i dobry pomysł ale załóż też zaworek powrotny na węża przed pompkom paliwową nie będzie paliwo się cofać koszt to około 25zł
  
 
napisze jak ja mam ale to już było na forum i już to pisałem.
wywaliłem podgrzewacz paliwa i założyłem zaworek zwrotny między filtrem a pompą wtryskową. teraz jeszcze muszę wywalić te przewody na szybko złączki i dać normalne przewody paliwowe.
  
 
NO OKI TYLKO MAM JESZCZE PYTANIE NA JAKIE PRZEWODY TO WSZYSTKO ZROBIC BO ROBIŁEM NA ZACISKI RAZ ALE POWIETRZE SIE DOSTAJE SPOD ZACISKU I NIE POTRAFIĘ TEGO OGARNĄĆ MOZE COS INNEGO NIZ ZACISKI JEST ;>
  
 
normalne zaciski i przewody paliwowe 8 na metry kupowane w sklepie. u mnie na zaworku zwrotnym i filtrze paliwa zdały egzamin.
dlaczego piszesz dużymi literami? gdzie modery? do opierdzielania w dziale giełda to są pierwsi a teraz
  
 
Cytat:
2009-12-01 17:35:27, kupiec pisze:
normalne zaciski i przewody paliwowe 8 na metry kupowane w sklepie. u mnie na zaworku zwrotnym i filtrze paliwa zdały egzamin. dlaczego piszesz dużymi literami? gdzie modery? do opierdzielania w dziale giełda to są pierwsi a teraz



Także chcę zastąpić ten oryginalny platikowy przewód na szybkozłączce na zwykły. Szukałem średnicy ale nie znalazłem. Mam więc pytania:
1. Czy te 8 mm jest pewne we wszystkich?
2. Kupowałeś zbrojone?
3. Czy masz przezroczyste? Ja szukam czarnych żeby nie było widać ewentualnego redbulla - widziałeś gdzieś może?
4. Zaworek zwrotny lepiej założyć przed filtrem paliwa (gdyby miał on mieć wadę) czy wystarczy miedzy filtrem a pompą wtryskową?

Dziękuję i pozdrawiam.

[ wiadomość edytowana przez: bastek00 dnia 2009-12-02 01:16:39 ]
  
 
1. tak się dowiedziałem od kolegi co wymieniał
2. jeszcze nie kupiłem
3. czarne kupie bo ładnie wyglądają
4. ja mam między filtrem a pompą
  
 
Kupiec, ode mnie dowiedziałeś

W zupełności wystarcza te 8 mm, gładko wsadza i na to solidne opaski (nie tandeta z marketu , wiem z doświadczenia).
Zaworek zwrotny tak jak pisał Kupiec...
Prawda że czarne ładnie wyglądają. Wolałem czarny niż przeźroczysty.
Szybko złączki oraz podgrzewacz na śmietnik.
Po wymianie mój pali na dotyk, nie ma tam "piłowania"
  
 
Cytat:
2009-12-02 17:42:06, kupiec pisze:
4. ja mam między filtrem a pompą



4. To zaworek wszedł na te oryginalne "plastiki" albo raczej w nie? Też na fi 8 kupowałeś go? Podeślij proszę linka jakiegoś bo na alledrogo są różne: tworzywo lub metal.

PS. Ale porządeczek zachowujemy. Nie ma to jak konkretne odpowiedzi do konkretnych pytań. Dziękuję.
  
 
proszę bardzo http://www.allegro.pl/item829738068_zaworek_zwrotny_paliwowy_8mm.html
ale idź do sklepu motoryzacyjnego to kupisz taniej.
  
 
Cytat:
2009-12-02 20:14:02, kupiec pisze:
proszę bardzo http://www.allegro.pl/item829738068_zaworek_zwrotny_paliwowy_8mm.html ale idź do sklepu motoryzacyjnego to kupisz taniej.



Dziękuję bardzo. Kupię i założę. Nie zaszkodzi a może pomóc, jednak zastanawiam się czy go nie dać przez pompkę jednak. Zobaczymy.
  
 
przed to nie bo w recznej juz sa 2 wewnatrz.
heh zawor zwrotny to jest w ustniku do alkomatu.