Pasek rozrządu po raz n-ty !

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ależ mnie dzisiaj sciśnieniował furgon
poprzedni pasek rozrządu wytrzymał 7 kkm i po wymianie do dzisiaj przejechałem na następnym 20 kkm i piardł w ten sam sposób-stracił 50% zębów....
koła rozrządu były nowe,profilaktycznie znowu założyłem nowe,ciekawe ile wytrzyma i ciekawe co go naprawdę boli
  
 
Jakaś straszna lipa. Tak wziaść i sie zerwać?


-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2004-11-24 18:43:01, daniel pisze:
ależ mnie dzisiaj sciśnieniował furgon poprzedni pasek rozrządu wytrzymał 7 kkm i po wymianie do dzisiaj przejechałem na następnym 20 kkm i piardł w ten sam sposób-stracił 50% zębów.... koła rozrządu były nowe,profilaktycznie znowu założyłem nowe,ciekawe ile wytrzyma i ciekawe co go naprawdę boli

mój pasek wytrzymał 5 tysiaków, stawiam na koła, miałeś orginał czy rzemiosło
  
 
Ja "się pochwalę" innym paskiem. Ponieważ piszczał niezależnie od naciagnięcia wymieniłem pasek klinowy na nowy "made in denmark" . zaczał piszczeć na drugi dzi3eń a potem było coraz gorzej. W ciagu 2 tygodni rozciągnął się tak, że był całkiem luźny. Wymieniłem go na oryginalnego (mam nadzieję) Boscha, który byl 3 razy droższy i problemy odeszły w niebyt. Przy okazji je porównałem i Bosch jest w górnej części klina ponad 2mm szerszy. Wrrr ktoś "zaoszczędził" na gumie w trakcie produkcji.
  
 
Widzę, że problem pasków rozrządu to nie tylko domena Opla i VW
  
 
Ja na pasku zrobiłem nowym narazie 4 tysiaki, kupowałem jakiś w białym pudełku, nie pamiętam firmy, i miejmy nadzieje ze nic mu się nie stanie.
  
 
Cytat:
2004-11-24 19:05:00, Jojo pisze:
mój pasek wytrzymał 5 tysiaków, stawiam na koła, miałeś orginał czy rzemiosło



podobno oryginał ale kto tam wie
teraz kupiłem też oryginalne kółka i pasek gatesa
podejrzewam małe kółko jako sprawcę
  
 
Ja pierwszy raz pasek rozrzadu wymienilem po 70 tys.Teraz mam Gates'a przestukalem na nim 30 tys. i na razie jest spoko(na razie...).Przy wymianie paska nie wymienialem jego ospzetu.Pozdrawiam.
  
 
No to u mnie grzecznie sie paski zachowują w pierwszym polonusie GLE wytrzymal az do zmiany tak wiec 60 kkm a w obenej sztuce tak samo - czyli po 60 kkm wymiana na Gatesa i juz przejechalem 30 kkm na nim wiec sam jestem ciekaw co tak psuje u Ciebie paski.
  
 
No i Danielowi strzelil pasek po raz trzeci - w tych samych okolicznosciach - podczas pracy na "luzie" naszczescie pogielo tylko popychacze.
  
 
Cytat:
2005-03-18 14:15:53, road_runner pisze:
No i Danielowi strzelil pasek po raz trzeci


Nie no to są kpiny

ja bym się zastanowił jednak nad tym, bo nie wierze że przyczyna leży jedynie po stronie paska, może coś z kołami
  
 
Cytat:
2004-11-24 18:45:40, OLO pisze:
... Tak wziaść i sie zerwać?



ech. te paski to są...



wymieńce koła i pasek na takie jak w plusach. inny kształt zębów (półokrągłe) i może nie bedzie tego paska tak szarpać jak na kwadratowych zębach.



  
 
Cytat:
2005-03-18 14:35:03, GDA pisze:
ja bym się zastanowił jednak nad tym, bo nie wierze że przyczyna leży jedynie po stronie paska, może coś z kołami


Kola byly nowe oryginalne. Trzeba bedzie przejechac sie na Hallera do ASO i pogadac z silnikowcami - moze przyczyna tkwi gdzies glebiej
  
 
nie kupujcie nigdy paskow SAWA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
mialem taki po remoncie silnika 2 tyś km i sie wszystkie zeby wytarly i grzybki z tlokami sie spotkaly ,
myslale ze mnie rozniesie i komus cos zrobie ale skonczylo sie na prostowaniu lasek,
jeszcze sie spotkalem jak w innym pojezdzie pasek SAWA sie urwal [tez przy bardzo malym przebiegu]

a GATES to sa dobre paski [Audi montuje je w standardzie od nowosci] ale drogie [ale taniej wychodzi niz remont glowicy ]
  
 
no chuj go strzelił po raz trzeci-porażka
mam taką koncepcję jak zapodał admirał,żeby z plusa dać koła i pasek ale to jak się zerwie czwarty raz
nie wiem o co chodzi-wszystko nowe i zrywa

niniejszym przyjmuję oferty handlowe chętnych na zakup
  
 
Cytat:
2005-03-18 18:56:59, daniel pisze:
niniejszym przyjmuję oferty handlowe chętnych na zakup


Daje 150 za lewy przedni blotnik i drzwi lewy przod
  
 
Cytat:
2005-03-18 19:03:49, road_runner pisze:
Daje 150 za lewy przedni blotnik i drzwi lewy przod


  
 
Cytat:
2005-03-18 18:56:59, daniel pisze:
no chuj go strzelił po raz trzeci-porażka


Nieźle - juzwiesz co czułem jak jeździłem dohcem - jeszcze raz i mnie przebijesz!

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2005-03-18 18:56:59, daniel pisze:
no chuj go strzelił po raz trzeci-porażka mam taką koncepcję jak zapodał admirał,żeby z plusa dać koła i pasek ale to jak się zerwie czwarty raz nie wiem o co chodzi-wszystko nowe i zrywa niniejszym przyjmuję oferty handlowe chętnych na zakup


Ja mam koła i pasek od Plusa. Ostatnio bezawaryjnie dotarłem do 59 tysięcy (niechcący - myślałem ze jest 49).
  
 
A ja (odpukac) niemam problemów z paskami!
Na fabrycznym(Continental) DFz84r zrobiłem 140 tys do wymiany bo sie 13 zembów wysypało(w sumie jezdzil 17 laqt!!!)

A w obecnym DF wymieniłem sam pasek po 60 tys(Good Year - 14.70zł)
Zrobione 3 tys i wszystko ok!!