Jakie obroty na zimnym silniku Camry V6 3.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Prosze o pomoc . Jakie obroty powinny być na zimnym silniku w Toyotce Camry V6 3.0 automat, a jakie na ciepłym
  
 
To napisz jeszcze jaki silnik ktory rok prod???
Jaki masz z nim problem.
  
 
Hejj
No więc tak.
Toyota Camry 95 3.0V6 automat wersja amerykańska.
Obroty na zimnym silniku koło 1800 później spadają płynnie po 3-4 min już jest OK.

Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Silniczek krokowy wyczyściłem. jest w nim z tyłu taka sprężynka moze ona nawaliła.
Na razie stawiam na czujnik temperatury tak jakby na samym początku oddczytywał z -30 stopni .
sprawdzałem na kompie jak jest ciepły czujnik pokzauje dobra temp około 80 stopni.

wydaje mi sie ze przy 10 C obroty poninny być góra około 1100-1200 i zaraz spaść.
Proszę o jakąś radę jak sprawdzić czujnik , czy brać sie za wymianę silniczka krokowego ??
Będe wdziecznby za pomoc moje gg 471578
pozdrawiam
Bogdan
  
 
Cytat:
2010-04-06 18:13:15, mbolo pisze:
Hejj No więc tak. Toyota Camry 95 3.0V6 automat wersja amerykańska. Obroty na zimnym silniku koło 1800 później spadają płynnie po 3-4 min już jest OK. Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Silniczek krokowy wyczyściłem. jest w nim z tyłu taka sprężynka moze ona nawaliła. Na razie stawiam na czujnik temperatury tak jakby na samym początku oddczytywał z -30 stopni . sprawdzałem na kompie jak jest ciepły czujnik pokzauje dobra temp około 80 stopni. wydaje mi sie ze przy 10 C obroty poninny być góra około 1100-1200 i zaraz spaść. Proszę o jakąś radę jak sprawdzić czujnik , czy brać sie za wymianę silniczka krokowego ?? Będe wdziecznby za pomoc moje gg 471578 pozdrawiam Bogdan


No wlasnie problem w tym ze ci sie wydaje...
Tak jak opisales jest prawidlowo.
  
 
nie do wiary 1800 na zimnym przy 10 C .

Jest moze gdzieś specyfikacja która podaje takie wartości ?
nie żebym CI nie wirzył hehe.
Czy ktoś ma toyotkę taką jak moja i ma taaaaaaakie obroty na zimnym ? JAJA .
Nie dawno ją kupiłem i aż strach wrzucać bieg hehe

[ wiadomość edytowana przez: mbolo dnia 2010-04-06 23:09:39 ]
  
 
Cytat:
2010-04-06 23:08:57, mbolo pisze:
nie do wiary 1800 na zimnym przy 10 C . Jest moze gdzieś specyfikacja która podaje takie wartości ? nie żebym CI nie wirzył hehe. Czy ktoś ma toyotkę taką jak moja i ma taaaaaaakie obroty na zimnym ? JAJA . Nie dawno ją kupiłem i aż strach wrzucać bieg hehe [ wiadomość edytowana przez: mbolo dnia 2010-04-06 23:09:39 ]


Jak wrzucasz D to chyba jednak troche spadaja te obroty,ale nie mam teraz na czym sprawdzic czy tak jest.
Niema danych dotyczacych podbijania obr w zal od temp.Zimny silnik to zimny silnik,co za roznica czy ma 5 czy 15 stopni.Dostaje dawke rozruchowa i podbija obroty tak aby jak najszybciej osiagnac normalna temp. bo im szybciej ja osiagnie tym mniej spali.Jedyne co bym sprawdzil to czy termostat sie domyka.
Dla przykladu tureckie Corolle combi 2003 w gore podbijaly do 2500-2700 az do momentu kiedy wskazowka temp, weszla na norm.To dopiero byla jazda ,sprobowalbys ja okielznac podczas porannych manewrow przed garazem
  
 
Cytat:
2010-04-06 23:55:33, Bigelektron pisze:
Jak wrzucasz D to chyba jednak troche spadaja te obroty,ale nie mam teraz na czym sprawdzic czy tak jest. Niema danych dotyczacych podbijania obr w zal od temp.Zimny silnik to zimny silnik,co za roznica czy ma 5 czy 15 stopni.Dostaje dawke rozruchowa i podbija obroty tak aby jak najszybciej osiagnac normalna temp. bo im szybciej ja osiagnie tym mniej spali.Jedyne co bym sprawdzil to czy termostat sie domyka. Dla przykladu tureckie Corolle combi 2003 w gore podbijaly do 2500-2700 az do momentu kiedy wskazowka temp, weszla na norm.To dopiero byla jazda ,sprobowalbys ja okielznac podczas porannych manewrow przed garazem



Tu bym troszke z tobą polemizował. Wydaje mi się że przy ujemnych temperaturach wysokość obrotów na ssaniu jest większa niż przy dodatnich (wiec coś musi tym sterować). Cała sprawa jest taka ze przed czyszczeniem przepustnicy obroty prawdopodobnie na ssaniu były w granicach 1200 a teraz są 1800 i nie wiem co się stało hmmm. Dlatego szukam ile faktycznie powinny mieć. Co do nagrznia silnika to powinien grzac się w czasie jazdy a nie jak stoii chyba . A wysokosć obrotów (mieszanka + powietrze ) ma mu dać moc początkową taka jakby był ciepły ( do ruszania itp). Taki silnik chyba nie potrzebuje 1800 hmmm. Oczywiscie po wrzuceniu biegu spadają około 200 - 300 . Reasumujac szukam kogoś kto moze podać parametry swojej Camry zeby porównać , albo linka do takich danych hmm.
  
 
Cytat:
2010-04-07 00:12:36, mbolo pisze:
Tu bym troszke z tobą polemizował. Wydaje mi się że przy ujemnych temperaturach wysokość obrotów na ssaniu jest większa niż przy dodatnich (wiec coś musi tym sterować). Cała sprawa jest taka ze przed czyszczeniem przepustnicy obroty prawdopodobnie na ssaniu były w granicach 1200 a teraz są 1800 i nie wiem co się stało hmmm. Dlatego szukam ile faktycznie powinny mieć. Co do nagrznia silnika to powinien grzac się w czasie jazdy a nie jak stoii chyba . A wysokosć obrotów (mieszanka + powietrze ) ma mu dać moc początkową taka jakby był ciepły ( do ruszania itp). Taki silnik chyba nie potrzebuje 1800 hmmm. Oczywiscie po wrzuceniu biegu spadają około 200 - 300 . Reasumujac szukam kogoś kto moze podać parametry swojej Camry zeby porównać , albo linka do takich danych hmm.


Wazne ile masz na biegu jalowym po nagrzaniu,jezeli cos jest nie tak to po nagrzaniu nie spadaja.