Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
przemek_81 Escort 1.6 16V Ghia Toruń | 2009-12-08 17:15:34 Najprościej to wziąć miernik i zmierzyć napięcie na diodzie, jak 12V to wstawiaj oporniki, jak mniejsze ok 3V to nie wstawiaj !!! |
entmag Honda NTV 650 W Deau ... Leszno | 2009-12-08 17:36:10 Jeśli mnie pamięć nie myli to robiłem w tych przyciskach to samo co w przełącznikach na desce. |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2009-12-09 08:52:23 to do sklepu i kupić za 15zł miernik przyda sie napewno nie raz :] a diody z opornikami montować, bo seryjnie są takie maleństwa na 12v |
vek1986 Sympatyk FEFK Escort mk7 cabrio szczecin | 2009-12-09 11:19:31
chyba nie sa bo jak podlaczylem baterie 9v to sie spalila dalem na razie diody bez opornikow ale nie swieca mi sie przelaczniki.. nie wiem czemu, chyba gdzies bieguny pomylilem :/ ma ktos schemat elektryczny tego przelacznika? |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2009-12-09 12:15:49 Kup sobie miernik i bedziesz wszystko wiedział. No bez jaj, ale schemat przełącznika do wymiany diody ci potrzebny? ----------------- Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy.. |
vek1986 Sympatyk FEFK Escort mk7 cabrio szczecin | 2009-12-09 18:46:50 nie chodzi o ten maly pojedynczy przelacznik ale ten co jest kolo lewarka recznego..
w sumie temat juz nieaktualny poradzilem sobie bateria 9V z opornikiem.. wszystko juz dziala |
profil-usunięty | 2009-12-09 18:51:30 hehe, spokoinie mozesz kupic diody 3v + opornik 1 ohm, a diody nie kup za duzej ja wstrawialem diody 3mm |
vek1986 Sympatyk FEFK Escort mk7 cabrio szczecin | 2009-12-09 19:38:05 wstawilem najmniejsze diody jakie mieli w sklepie a opornikow nie dawalem bo w przelacnziku juz byly, wszystko smiga i nic sie nie pali |
tiltus Escort RS2000 F1 Piaseczno | 2010-06-03 17:42:27 tez chcialem zmienic diode bo mi sie jedna przepalila, znalazlem fotorelacje i utknalem na punkcie "wyciagamy mechanizmy przycisków".
wiem ze gdzies jesc zaczep, ale gdzie? pomozcie bo nie chce ich rozwalic, plastik jest miekki, a wtykanie srubokrecika i podwazanie na niewiele sie zdaje. edit. nie no, zawsze tak mam. Napisze i pozniej magicznie wszystko zaczyna dzialac... wyciagnalem. [ wiadomość edytowana przez: tiltus dnia 2010-06-03 17:45:33 ] |
profil-usunięty | 2010-06-03 17:53:35 Zaczep.który ma się wypiąć to ten biały.Możesz go nie widzieć u siebie,bo pewnie syf go zakrył.Jak ta czerwona linia,to tam właśnie musisz wsunąć (ale tylko ciut)coś jak nożyk.Chodzi o to żeby lekko powiększyć tą szczelinkę pomiędzy obudową,a przyciskiem i lekko pociągnąć ku górze.Powinno wyjść bez problemu.Identycznie z drugiej strony.Rób to z czuciem,bo można połamać elementy i lipa.Jak zdejmiesz oba przyciski (4 zaczepy),to uważaj na 4 blaszki po brzegach.Lubią wypadać.Powodzenia. [ wiadomość edytowana przez: przemo2 dnia 2010-06-03 18:05:38 ] |
tiltus Escort RS2000 F1 Piaseczno | 2010-06-03 19:17:35 ze zdjeciem przyciskow to sobie dalem rade, problem byl z wyciagnieciem mechanizmu od spodu, ale dalem rade. |