Sterowanie lusterka-joystick

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Rozbierał ktoś przełącznik od sterowania lusterkami, nawala mi sterowanie w jednej płaszczyźnie, a coś nie udało mi się tego rozebrać bo nie chciałem rozwalić na amen nie wiedząc jak to wygląda w srodku.
Podobno pasują jakieś od opla(to opcja jak już nic się nie da zrobić), ale czy są identyczne z naszymi że tylko się zamienia i hula??

PS:Chwilowo zrobiłem małą dziurkę w obudowie i wlałem troche WD, coś pomogło ale nie wiem na jak długo
  
 
po kiego zakladasz 2 takie same tematy
jak ktos bedzie znal odpowiedz napewno odpowie
tamten skasowalem
  
 
1.Nigdy tego nierozbieralem
2.Widziałem identyczny w Oplu Calibra-tylko ze tam byla jeszcze mala dioda.
  
 
Identyczny (z wyglądu, choć pewnie w środku też) jest we wszystkich nieco starszych oplach - vecta, astra, omega, corsa, tigra,calibra,itd...
  
 
Cytat:
2005-03-01 13:59:30, cezariusz pisze:
po kiego zakladasz 2 takie same tematy jak ktos bedzie znal odpowiedz napewno odpowie tamten skasowalem


Przepraszam najmocniej , jeżeli tak się stało, to przez przypadek-mam problemy z siecią, ale to nie powód aby się od razu tak gorączkować(nie robię tego nagminnie).

Cytat:
Identyczny (z wyglądu, choć pewnie w środku też) jest we wszystkich nieco starszych oplach - vecta, astra, omega, corsa, tigra,calibra,itd...


Dzięki, chociaż najlepiej gdyby nawet wtyczka z rozmieszczeniem przewodów była identyczna ,
ciekawe tylko czy cena jest DU czy EU

Pozdrawiam
  
 
bebechy są takie same jak w nubirze.2 płytki ze stykami,w każdej płytce 2 styki
  
 
Cześć.
W oplach (bynajmniej tych starszych typu Astra F) joysticki są takie same. Jednak niektóre z nich wyposażone są w drobny przycisk z diodą. Służy on do włączania ogrzewania lusterek.
A teraz ciekawostka o której wcześniej nie wiedziałęm i mnie zaskoczyła ... ten plastikowy grzybek, którym manipulujemy regulując lusterka to osobna część, którą można kupić. To tak na przyszłość, jakby komuś się połamał.

Pozdrawiam.
Paweł
  
 
Zanim kupisz inny, najpierw rozbierz stary. Tam nie ma co się zepsuć.
Ja kiedyś z czystej ciekawości rozebrałem ten włącznik i w środku oprócz płytek są też małe sprężynki ze śrutami. Przy składaniu 1 sprężynka nie "siadła" dobrze w gnieździe i regulacja nie działała w 1 płaszczyźnie. Ponowny demontaż i staranniejszy montaż usunął problem. W sumie zajeło mi to może z 10 min.

ARównież niektóre nowe Ople mają ten sam regulator, np. Meriwa i Corsa
  
 
Cytat:
2005-03-04 14:31:39, tommi-j pisze:
Zanim kupisz inny, najpierw rozbierz stary. Tam nie ma co się zepsuć. Ja kiedyś z czystej ciekawości rozebrałem ten włącznik i w środku oprócz płytek są też małe sprężynki ze śrutami. Przy składaniu 1 sprężynka nie "siadła" dobrze w gnieździe i regulacja nie działała w 1 płaszczyźnie. Ponowny demontaż i staranniejszy montaż usunął problem. W sumie zajeło mi to może z 10 min. ARównież niektóre nowe Ople mają ten sam regulator, np. Meriwa i Corsa


Kupowanie u mnie zawsze jest na końcu, zwłaszcza jeśli chodzi o takie elektryczne pierdoły lubie dłubać w tym . Ale ten przełącznik się tak trzyma w tych zatrzaskach(w 2 narożnikach) że boje się go potrzaskać przy próbie rozłożenia. Chwilowo działa po WD, jak przestanie całkiem to zrobię mu sekcje.
  
 
To ja "otworze" tema

Może ktoś mi wytłumaczyć który kabelek w kostce jest do czego zakładam lusterka elektryczne do samochodu bez takowych i będę ciągnął nową instalację ( opierając się na naszym sterowniku) i potrzebuje informację co gdzie podłączyć.

Bede wdzięczny za info
  
 
chyba najprostszą metodą będzie sprawdzanie po kolei miernikiem pomiędzy którymi kablami w kostce jest styk, gdy sie naciśnie na sterowanie.

Pozdr.
  
 
i tak właśnie zrobiłem

zasilacz i miernik weszły do zabawy i kombinowanie które jest które