Pytanie o reduktor

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
gdzie spuszcza się (tylko bez głupich skojarzeń proszę ) mazut z tego reduktora?
klik machen

w poprzednim stefanelli był korek a tu chyba brak
  
 
Prawie na pewno nie ma takowego

...niestety ..to "budżetowe" wykonanie ...a może celowe działanie producenta ...szybciej będziesz zmuszony wymienić reduktora
  
 
Cytat:
2009-09-07 00:23:57, bogdan1 pisze:
Prawie na pewno nie ma takowego ...niestety ..to "budżetowe" wykonanie ...a może celowe działanie producenta ...szybciej będziesz zmuszony wymienić reduktora



e po co nowy można przecież porozkręcać i przeczyścić te wszystkie fiździłki raz na 2-3 lata no nie
  
 
Cytat:
2009-09-07 21:47:09, rudi pisze:
e po co nowy można przecież porozkręcać i przeczyścić te wszystkie fiździłki raz na 2-3 lata no nie


można ...ale nie to miałem na myśli ...nowy , booo..stary już padnie!

Może Tobie się chce...rozkręcać i czyścić wszystko co rok, dwa , trzy (prawie jak Paweł ) ...ale obawiam się , że tylko Tobie

Jak był korek, przy każdym przeglądzie..regulacyjnym, serwisowym .. albo ot tak..przy jakiejś robótce samochodowej w pogodny łikend...odkręcało się go i tym sposobem parownik zawsze był wewnątrz suchy, czysty,membrany pracowały w optymalnych warunkach dzięki czemu jego trwałość rosła o jakieś ..hmm...50% ?
  
 
Cytat:
2009-09-07 22:31:47, bogdan1 pisze:
można ...ale nie to miałem na myśli ...nowy , booo..stary już padnie! Może Tobie się chce...rozkręcać i czyścić wszystko co rok, dwa , trzy (prawie jak Paweł ) ...ale obawiam się , że tylko Tobie Jak był korek, przy każdym przeglądzie..regulacyjnym, serwisowym .. albo ot tak..przy jakiejś robótce samochodowej w pogodny łikend...odkręcało się go i tym sposobem parownik zawsze był wewnątrz suchy, czysty,membrany pracowały w optymalnych warunkach dzięki czemu jego trwałość rosła o jakieś ..hmm...50% ?



nie chcem ale muszem...
i nie wiedziałem że teraz są bez tego koreczka
  
 
a może dałoby się takowy korek dorobić?
  
 
a teraz pytanie krotnie: a o co chodzi z tymi mazidlami ? co sie zbiera w reduktorze? od czego to zalezy?
  
 
Cytat:
2009-09-08 17:17:29, adamesce pisze:
a teraz pytanie krotnie: a o co chodzi z tymi mazidlami ? co sie zbiera w reduktorze? od czego to zalezy?



podobno jakiś tam szlam czy osad może się gromadzić i faktycznii LPG za czyste to nie jest chociaż jest filterek i to jego trzeba co 2-3 lata wymieniać. Ja tam jakoś specjalnie tego nie zauważyłem - troche jakieś ta mazi było ale po ponad 5 latach to raczej śladowe ilości a o istnieniu korka spustowego to mnie uświadomił pan na przeglądzie i wtedy ciutek tam coś skapnęło po jego wykręceniu a od tego czasu może ze 2 razy odkręcałem ale nic nie zlatywało.
  
 

Zdechło mi dzisiaj to to i nie wiem jaki zestaw naprawczy zamówić bo mam pewności co do modelu. Wygląda na BRC TECNO 100kW 136KM. Może to ktoś potwierdzić? Fajnie by było wiedzieć też czy w zestawach naprawczych są kolanka do wody bo jedno właśnie mi się rozszczelniło, lub ewentualnie czy można gdzieś dokupić zamienniki. Najlepiej metalowe.
  
 
Cytat:
2010-04-25 20:47:13, robert_or3 pisze:
... Zdechło mi dzisiaj to to i nie wiem jaki zestaw naprawczy zamówić bo mam pewności co do modelu...



Wrzuć na nowo fotkę, bo tak raczej nikt Tobie nie pomoże
  
 
Cytat:
2010-04-25 21:08:28, Michal7e91 pisze:
Wrzuć na nowo fotkę, bo tak raczej nikt Tobie nie pomoże

A co z tą nie tak?
  
 
Cytat:
2010-04-25 21:09:38, robert_or3 pisze:
A co z tą nie tak?



Ja akurat nie widzę fotki.
  
 

A teraz?
  
 
Fotka już bangla

Co do reduktora, to ciężko jest powiedzieć co to za typ i i model Wg. mnie najlepszym i najrozsądniejszym rozwiązaniem będzie podjechanie do gaziarza w celu identyfikacji parownika jak też zakupu zestawu naprawczego. Co do króćców od płynu chłodzącego wydaję mi się, że zestawy naprawcze nie mają ich w komplecie.
  
 
Z podjechaniem będzie problem bo nie mam płynu. Dla porównania tutaj jest wspomniany przeze mnie wcześniej reduktor. Wygląda chyba identycznie, ale nie wiem czy nie różnią się jakimś drobiazgiem.
  
 
Wiem już że to jest BRC TECNO. Nie wiem jaką ma moc, ale zestawy pasują chyba do wszystkich.
  
 
Cytat:
2010-04-26 17:25:05, robert_or3 pisze:
Wiem już że to jest BRC TECNO. Nie wiem jaką ma moc, ale zestawy pasują chyba do wszystkich.


Może i tak , ale w zestawach naprawczych kolan do wody niet! ... Ewentualnie jakis oring pod to kolano w zestawie się znajdzie.... Lepiej kup cały nowy parownik brc albo taki :


LOVATO
  
 
Wolę kupić zestaw i zregenerować ten reduktor co mam. Znalazłem kolanka na allegro. Przy wymianie reduktora musiałbym od razu wymieniać węże, a potem latać po urzędach. Poza tym regeneracja będzie o połowę tańsza
  
 
Cytat:
2010-04-28 06:41:37, robert_or3 pisze:
Wolę kupić zestaw i zregenerować ten reduktor co mam. Znalazłem kolanka na allegro. Przy wymianie reduktora musiałbym od razu wymieniać węże, a potem latać po urzędach. Poza tym regeneracja będzie o połowę tańsza

wymiana reduktora ie podlega legalizacji, więc nie trzeba nigdzie tego zgłaszać
  
 
Cytat:
2010-04-28 06:41:37, robert_or3 pisze:
... Poza tym regeneracja będzie o połowę tańsza


W moim wypadku była 4 razy tańsza - zestaw naprawczy 70 pln , reduktor nowy 320 pln , satysfakcja z dobrze działajacego reduktora naprawionego samodzielnie w garazu - bezcenna ...