Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
archive15 Lacetti 1.6 LPG Zabrze | 2009-09-07 00:10:48 gdzie spuszcza się (tylko bez głupich skojarzeń proszę ) mazut z tego reduktora?
klik machen w poprzednim stefanelli był korek a tu chyba brak |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2009-09-07 00:23:57 Prawie na pewno nie ma takowego
...niestety ..to "budżetowe" wykonanie ...a może celowe działanie producenta ...szybciej będziesz zmuszony wymienić reduktora |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2009-09-07 22:31:47
można ...ale nie to miałem na myśli ...nowy , booo..stary już padnie! Może Tobie się chce...rozkręcać i czyścić wszystko co rok, dwa , trzy (prawie jak Paweł ) ...ale obawiam się , że tylko Tobie Jak był korek, przy każdym przeglądzie..regulacyjnym, serwisowym .. albo ot tak..przy jakiejś robótce samochodowej w pogodny łikend...odkręcało się go i tym sposobem parownik zawsze był wewnątrz suchy, czysty,membrany pracowały w optymalnych warunkach dzięki czemu jego trwałość rosła o jakieś ..hmm...50% ? |
rudi Espero Wloclawek | 2009-09-07 22:43:49
nie chcem ale muszem... i nie wiedziałem że teraz są bez tego koreczka |
archive15 Lacetti 1.6 LPG Zabrze | 2009-09-08 08:49:52 a może dałoby się takowy korek dorobić? |
adamesce bylo Espero jest Ope ... Sosnowiec | 2009-09-08 17:17:29 a teraz pytanie krotnie: a o co chodzi z tymi mazidlami ? co sie zbiera w reduktorze? od czego to zalezy? |
rudi Espero Wloclawek | 2009-09-08 20:53:59
podobno jakiś tam szlam czy osad może się gromadzić i faktycznii LPG za czyste to nie jest chociaż jest filterek i to jego trzeba co 2-3 lata wymieniać. Ja tam jakoś specjalnie tego nie zauważyłem - troche jakieś ta mazi było ale po ponad 5 latach to raczej śladowe ilości a o istnieniu korka spustowego to mnie uświadomił pan na przeglądzie i wtedy ciutek tam coś skapnęło po jego wykręceniu a od tego czasu może ze 2 razy odkręcałem ale nic nie zlatywało. |
robert_or3 Member Klubu Espero Citroen C5 FL Łękawica | 2010-04-25 20:47:13 Zdechło mi dzisiaj to to i nie wiem jaki zestaw naprawczy zamówić bo mam pewności co do modelu. Wygląda na BRC TECNO 100kW 136KM. Może to ktoś potwierdzić? Fajnie by było wiedzieć też czy w zestawach naprawczych są kolanka do wody bo jedno właśnie mi się rozszczelniło, lub ewentualnie czy można gdzieś dokupić zamienniki. Najlepiej metalowe. |
Michal7e91 Member Klubu Espero Daewoo Espero Orzysz/Łódź | 2010-04-25 21:08:28
Wrzuć na nowo fotkę, bo tak raczej nikt Tobie nie pomoże |
robert_or3 Member Klubu Espero Citroen C5 FL Łękawica | 2010-04-25 21:09:38
|
Michal7e91 Member Klubu Espero Daewoo Espero Orzysz/Łódź | 2010-04-25 21:12:35
Ja akurat nie widzę fotki. |
robert_or3 Member Klubu Espero Citroen C5 FL Łękawica | 2010-04-25 21:16:09 A teraz? |
Michal7e91 Member Klubu Espero Daewoo Espero Orzysz/Łódź | 2010-04-25 21:22:01 Fotka już bangla
Co do reduktora, to ciężko jest powiedzieć co to za typ i i model Wg. mnie najlepszym i najrozsądniejszym rozwiązaniem będzie podjechanie do gaziarza w celu identyfikacji parownika jak też zakupu zestawu naprawczego. Co do króćców od płynu chłodzącego wydaję mi się, że zestawy naprawcze nie mają ich w komplecie. |
robert_or3 Member Klubu Espero Citroen C5 FL Łękawica | 2010-04-25 21:26:42 Z podjechaniem będzie problem bo nie mam płynu. Dla porównania tutaj jest wspomniany przeze mnie wcześniej reduktor. Wygląda chyba identycznie, ale nie wiem czy nie różnią się jakimś drobiazgiem. |
robert_or3 Member Klubu Espero Citroen C5 FL Łękawica | 2010-04-26 17:25:05 Wiem już że to jest BRC TECNO. Nie wiem jaką ma moc, ale zestawy pasują chyba do wszystkich. |
leszek_espero Klubowy Weteran LEGANZA 2000 AUTOMATIC polska kraków | 2010-04-28 01:59:28
Może i tak , ale w zestawach naprawczych kolan do wody niet! ... Ewentualnie jakis oring pod to kolano w zestawie się znajdzie.... Lepiej kup cały nowy parownik brc albo taki : LOVATO |
robert_or3 Member Klubu Espero Citroen C5 FL Łękawica | 2010-04-28 06:41:37 Wolę kupić zestaw i zregenerować ten reduktor co mam. Znalazłem kolanka na allegro. Przy wymianie reduktora musiałbym od razu wymieniać węże, a potem latać po urzędach. Poza tym regeneracja będzie o połowę tańsza |
syndoktora Klubowy Weteran Espero(było), Astra ... Sosnowiec | 2010-04-28 06:48:46
|
leszek_espero Klubowy Weteran LEGANZA 2000 AUTOMATIC polska kraków | 2010-04-28 10:16:02
W moim wypadku była 4 razy tańsza - zestaw naprawczy 70 pln , reduktor nowy 320 pln , satysfakcja z dobrze działajacego reduktora naprawionego samodzielnie w garazu - bezcenna ... |