BARDZO OSTRY PROBLEM Z ELEKTRYKA

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam miłe Panie i Panów

Otóż moj problem polega na tym ze podjezdzajac w sobote pod sklep po zgaszeniu zauwazylem ze nie dzialaja mi szyby elektr., na dodatek żarzyly mi się kierunki tylko na blotnikach, jak wciskalem zamykanie szyby to gasla mi lampka w srodku, pyka antena i gasnie kontrolka pasow, a po wyjeciu kluczyka ze stacyjki i nacisnieciu zamykania szyby wlaczyl mi sie zaplon do tego centralny zamek zamyka tylko jedna strone i nie dzialają wskazniki deski (paliwo i temperatura i nie wlacza sie wiatrak)

Pomoze ktos co to moze byc??
Dodam ze po odlaczeniu aku na 10 minut wszystko wrocilo do normy i jest ok
  
 
Na Twoim miejscu sprawdziłbym ładowanie i alternator. Miałem trochę podobne objawy i wtedy były to oznaki braku wydolności alternatora.
  
 
Po prostu klema Ci nie kontaktowała. Zdejmując ją i zakładając rozwiązałeś problem.
  
 
Proponuję zdjąć klemy ponownie i aby problem się nie powtórzył przetrzeć je lekko papierem, podłączyć i dobrze dokręcić.
  
 
Powiem wam ze wlasnie znowu mi sie to stalo i to nie jest problem klem napewno, sa nowe i czysciutkie wszystko. Jutro go wstawie do serwisu daewoo tam rozmawialem z elektrykiem i ponoc ogarniaja takie sytuacje. Oddam im go i niech zrobia tak zeby bylo dobrze nie wazne ile im to zajmie. W kazdym bądż razie dziekuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam
  
 
Czyściłeś klemy? Tam czasem tworzy się taki nalot. Objawy pasują. Sprawdź też napięcie akumulatora i ładowanie.
  
 
Zdjąć klemy i dobrze przeczyścić.
Tym bardziej że są nowe.
Zasmarować wazeliną techniczną.
Aura panująca na dworze sprzyja takim niespodziankom.

Ja bym się pokusił jeszcze o sprawdzenie połączeń masowych.
I czy przypadkiem kabel w klemie lub na końcówce oczkowej/masowej nie jest luźny.
Klema/końcówka może siedzieć ciasno a kabel w niej lata jak żyd wiadomo po czym
  
 
Cytat:
2010-05-18 11:11:29, krzychu_ch pisze:
Zdjąć klemy i dobrze przeczyścić. Tym bardziej że są nowe. Zasmarować wazeliną techniczną..


ja bym napisał to tak:

1. Zdjąć klemy i dobrze przeczyścić
2. Założyć klemy i dobrze skręcić
3. Zasmarować wazeliną techniczną

z resztą pomysłów się zgodzę w całej rozciągłości
  
 
Panowie juz dajcie spokoj tym klemom dzisiaj rano jak ostygl bylo wszystko ok. Na 95% ponoc to wina topiacej sie wiazki nad katalizatrem, tzn jak sie nagrzeje to sie klei a jak ostygnie to jest dobrze. Jutro rozbiore to powiem co bylo
  
 
Cytat:
2010-05-18 17:13:37, chmieluespero pisze:
Na 95% ponoc to wina topiacej sie wiazki nad katalizatrem, tzn jak sie nagrzeje to sie klei a jak ostygnie to jest dobrze.




Koniecznie zrób zdjęcie tej wiązki nad katalizatorem.
Chętnie ją zobaczę
  
 
Cytat:
2010-05-19 01:37:32, krzychu_ch pisze:
Koniecznie zrób zdjęcie tej wiązki nad katalizatorem. Chętnie ją zobaczę


Tym bardziej, że tam nie powinno być żadnej wiązki
  
 
Cytat:
2010-05-19 17:18:07, JaRabbit pisze:
Tym bardziej, że tam nie powinno być żadnej wiązki


pewnie o to krzychuchowi chodziło
  
 
Cytat:
2010-05-19 18:40:34, bogdan1 pisze:
pewnie o to krzychuchowi chodziło


przeca wiem
  
 
koledzy "nad katalizatorem" tzn ze w srodku idzie po budzie (nad katalizatorem) ale problem byl w urwanym kablu od masy pod fotelem kierowcy, zarobilem "oczko" i juz jest git
Dziekuje za wszystkie sugestie.
  
 
Nawet nie wiedziałem że tam takie cosik jest. Bądź co bądź objawy wskazywały na przerwę w zasilaniu.