[MKVII]Światła mijania ledwo świecą

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Od dłuższego czasu w moim escorcie jest problem ze światłami mijania-świecą bardzo słabo i blisko, w nocy jazda jest bardzo utrudniona i żeby coś widzieć często muszę używac długich-co nie jest ani wygodne ani bezpieczne. Chciałem się dowiedzieć co mogę zrobić poza wymianą świateł(a jesli tylko wymiana to na jakie najlepiej), bo doprowadza mnie to do szału. Jakieś czyszczenie reflektorów? Regeneracja?
Takich podstawowych rzeczy jak wymiana żarówek czy ustawianie reflektorów już próbowałem, ale nic do nie dało-dalej jeżdżę na półślepo: (
  
 
Prawdopodobnie masz już wypalone/zmatowiałe odblaski. Najprawdopodobniej także szkło reflektora tez już nie jest na tyle przejrzyste. Możesz spróbować wypolerować reflektor. Ale jeśli odblaski są już w kiepskim stanie, to czeka cię wymiana.
Sam niedawno miałem mała stłuczkę i wymieniłem reflektory na nowe. Na początku tylko jeden, ale różnica jaką zobaczyłem (nowy reflektor, zamiennik) spowodowała ze wymieniłem oba i jestem bardzo zadowolony
  
 
Liczyłem się z tym, w końcu ma toto prawie dwanaście lat i swoje przeżyło. Chociaż czytałem o potraktowaniu odbłyśnika chromem w sprayu, próbował ktoś tego?

Teraz pytanie jaki reflektor brać? Aktualnie siedzą seryjne od mk7 regulowane elektrycznie, ale z tego co patrzyłem to można kupić taki za 96 zł a można kupić valeo za 470(!). Czym one się mogą różnić? Zależy mi na ~fabrycznym wyglądzie.
  
 
Po prostu daj ogłoszenie na forum,że kupisz Valeo do Mk7 i po kłopocie,a nie kupuj w sklepach,bo ich ceny nas zabijają.
 
 
Mój zestaw DEPO + Philips NightGuide sprawdza się znakomicie. Różnica w stosunku do zwykłych żarówek jest jak stąd do Ostrołęki. Moim zdaniem kupowanie używek jak i nowych Valeo to wyrzucanie forsy.
To znaczy, gdybym miał tysiaka na zbyciu, wstawiłbym oryginalne reflektory, ale są ważniejsze wydatki
  
 
w sumie mam to samo.
ale mam to... no i mam halogeny
a tak powazniej zacznij od pomiaru napiecia ladowania.
zadna zarowka nawet (...hm szuruburu) nie zajara sie po ludzku przy powiedzmy 12,5V.
amen
  
 
przemo2, to też jest jakiś sposób, ale w moim przypadku trochę bez sensu-źródłem problemu jest to że reflektory są zajechane ze starości(napięcie ładowania sprawdzane, wszystko git) i wymiana używanych lamp na używane lampy nie brzmi dobrze

wydawać 900 zł na reflektory tez nie mam zamiaru, przejechałbym na tym grubo ponad dwa tysiące kilometrów, to ja już wolę na ślepo

jestem ciekaw czy takie coś lub takie coś da radę?
  
 
Cytat:
(napięcie ładowania sprawdzane, wszystko git



Sprawdź ile masz na wtyczce .Ja u siebie wstawiłem przekaźniki ,podałem prąd z akumulatora .
  
 
Cytat:
2010-06-10 21:37:13, kamil76 pisze:
Sprawdź ile masz na wtyczce .Ja u siebie wstawiłem przekaźniki ,podałem prąd z akumulatora .


bardzo gut
ja planuje jeszcze 3 do wentylatora.
polepszy i odciazy skrzynke.
  
 
Cytat:
polepszy i odciazy skrzynke.



I ulżył zespolonemu .Co najważniejsze ,miałem 14 Volt na wtyczce .
  
 
zespolonemu to nie.
r8 mijania
r9 drogowe