[rs2000] Swap z mk5 do mk7 - jak rozwiązać?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Moi drodzy mam pytanko, otóż większość wiem ale chciałbym potwierdzić swoje przypuszczenia. Otóż chodzi o swap silnika N7A z mk5tki do escorta mk7 1.6 16v zetec na skrzyni IB5 z rozrusznikiem z przodu. Co tam trzeba będzie zrobić?
Z tego co wiem, skrzynia zostaje, zamach i sprzęgło z IB5 zakręcamy do rsa. Ale co z edisem? On ma wbudowany w kompa a rs nie, czy edis jest na wiązce idącej do komputera? Bo nie pamiętam dokładnie.. No i co związką od skrzynki bezpieczników? I zdajesie obrotek też będzie wariował conie? Podpowiedzcie moi drodzy bo czeka mnie taki swapik chyba I chciałbym Allkę przywołać ona zdajesie ma rsa na ib5 conie?
  
 
z tego co kojarze to prad idzie EECIV - EDIS - cewki, chyba tak..
jak jest MAP to i jest edis, a w 1.6 16v jest przepływka to chyba aparat zamiast edisa.
Najlepiej założyć mtxa PLUG&PLAY i gra zreszta wiesz z wiązką przy RS kombinować to bym nie chciał.. tam jak elektryka nie bedzie dzialala jak nalezy to czarna magia
  
 
Yez Wiesiu z FETP zrobił na odwrót - znaczy sie wrzucił z rs mk 7 silnik do mk 5. Za to do tej budy mk 7 wrzucił silnik cvh 1.6 z tego mk 5. W swoim wątku (na FETP) pisał różne spostrzeżenia jakie są różnice, może coś Ci się przyda.
  
 
everlast kombinacji z wiązką nie będzie jeśli jest na jednej edis i komputer, bo map wiem że napewno. tylko połączenie jej z drugą (do skrzynki) trzeba zrobić. skrzyni nie będę kombinował, bo po co jak się da złożyć na ib5, redukcja kosztów ma być a po co kupować skrzynię półosie i piasty jak tak też jeździ.
  
 
YEZ nie wiem jak jest w mk7 ale w moim byłym 1,6 16V z 94 roku nie było już zewnętrznego tylko wbudowany w kompa, plus tego przepływka zamiast map sensora, także wiązka jest z leksza inna. Zresztą mam te wiązki trochę rozgryzione to jak co znasz mój tel . Co do skrzyni to ciekawy jestem czy da rade założyć tą z rozrusznikiem z tyłu.
  
 
zeppelin, ale ja chcę mu dać moją wiązkę do kompa z rs2000! a skrzynia ma rozrusznik z przodu u gościa więc myślę że nie będzie problemu. sam robiłem swapa do mojego zeteca tylko nie pamiętam czy edis jest na wiązce z kompa czy na wiązce ze skrzynki bezp.
  
 
Skrzynia podjedzie ale musisz założyć sprzęgło i docisk z 1.8 ale nie wiem czy 130 czy 115KM
Wiązkę tą do skrzynki razem z skrzynką czasami trzeba przekładać. Jedni mówili że nie trzeba inni że trzeba.
U mnie trzeba było bo skrzynka bezp była inna całkiem tzn. wygląd taki sam ale rsowa miała więcej gniazd i miejsc na przekaźniki.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2010-05-31 15:54:00, yezXR3i pisze:
zeppelin, ale ja chcę mu dać moją wiązkę do kompa z rs2000! a skrzynia ma rozrusznik z przodu u gościa więc myślę że nie będzie problemu. sam robiłem swapa do mojego zeteca tylko nie pamiętam czy edis jest na wiązce z kompa czy na wiązce ze skrzynki bezp.


Hehe teraz zaczaiłem o co ci chodzi, myślałem że wiązke silnikową też chcesz zostawić z 1,6 16V w taki wypadku nie ma problemu, natomiast jest problem bo musisz przełożyć wtyczkę łącząca wiązkę silnikową ze skrzynką bezpieczników, tak to wygląda.





[ wiadomość edytowana przez: zeppelin dnia 2010-05-31 16:19:01 ]
  
 
a koło zamachowe z 1.6 16v nie podejdzie?
  
 
Cytat:
2010-05-31 16:16:22, zeppelin pisze:
Hehe teraz zaczaiłem o co ci chodzi, myślałem że wiązke silnikową też chcesz zostawić z 1,6 16V w taki wypadku nie ma problemu, natomiast jest problem bo musisz przełożyć wtyczkę łącząca wiązkę silnikową ze skrzynką bezpieczników, tak to wygląda. [ wiadomość edytowana przez: zeppelin dnia 2010-05-31 16:19:01 ]

wtyczka w 1.6 może być 8 lub 12 pinowa ale u mnie była właśnie 12 pinowa a w rs 12 pinowa. Problemu nie było bo nawet kolory się zgadzały ale...okazało się że i tak muszę tą wiązke zmienić bo skrzynka bezp. była inna.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2010-06-04 17:28:01, Kleszczak pisze:
wtyczka w 1.6 może być 8 lub 12 pinowa ale u mnie była właśnie 12 pinowa a w rs 12 pinowa. Problemu nie było bo nawet kolory się zgadzały ale...okazało się że i tak muszę tą wiązke zmienić bo skrzynka bezp. była inna.



Eeee tam, coś wtedy namieszałeś i dlatego nie mogłeś tego zgrać. W tej wiązce na podszybiu idzie tylko zasilanie, masa, zasilanie sond i minus do pompy paliwa. A że inna skrzynka - to już problem dla reszty osprzętu, a nie tego przy silniku.

Koło zamachowe z 1.6 16V powinno podejść, aczkolwiek ma trochę inne otwory pod śruby.
  
 
Sprzeglo musisz zalozyc z ib5 jak chcesz ta skrzynie miec w n7a.kolo zamachowe jest lzejsze z 2,5kg od n7a wiec z wolnymi bedzie malutki ale to malutki problem pisz na priw jak sie zdecydujesz..
  
 
z wolnymi to pikus słyszalem, ze jak lzejsze kolo to szybciej sie wkreca ale tylko od pewnego momentu i wiecej trzeba biegami mieszac, bo w dole bedzie dziura.. N7A na mtx nie ma dziury w dole nawet na 5biegu.. (no od 2000rpm juz trzymie moment) Tez o tym myslalem ale czy jest sens? najlepiej jakby ktos podrzucil wykres z hamowni jak np 30% lzejsze kolo potrafi zmienic wykres niutkow i PSów do tego pewnie obowiazkowo sportowe walki i cos jeszcze. ciekawe jak takie cos jezdzi, jakie spalanie, i jak to silnik znosi przy butowaniu
ktos tu chyba jezdzil na lzejszym zamachu w RS... Intel?? pochwal sie
zakładajcie i jedziemy na hamownie
  
 
jest wiele lepiej przy sprincie,silnik szybko na obroty wchodzi ale predkosc max spada.ma sens bo ile na maxie sie jezdzi..