Pompa paliwa w 4 Runnerze z 1988

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś orientuje się, czy jest możliwość dostania się do pompy paliwa w 4 Runnerze z 1988 roku (2,4L EFI, 3 drzwiowy) inaczej, niż wyjmując bak (z tego co się zorientowałem to tam musi być pompa, gdyż nie ma jej w pobliżu silnika) ? Z góry dziękuję za odpowiedź !
  
 
Pod wykładziną z tyłu (tam gdzie jest bak) nie ma jakiejś klapki? obmacaj, a najlepiej ściągnij wykładzinę spod tylnych siedzeń i bagażnika.
  
 
wlasnie nie sprawdzalem pod wykladzina. bo bak z tego co widzialem jest pod tylna kanapa. No nic, wyjme kanape i sie zorientuje.

i jeszcze pytanko - czy ta pompa bedzie pasowac ?

link

bo znalazlem jeszcze pompe w USA ale jest 2 razy droższa i tez nie mam pewnosci czy bedzie pasowac.

[ wiadomość edytowana przez: Crivateos dnia 2010-07-08 22:22:25 ]
  
 
Z tego co zdążyłem się zorientować to w rocznikach 92 jest zupełnie inna pompa paliwa, w porównaniu z 88.
Wejdź na stronę http://www.toyodiy.com/ wpisz numer nadwozia swojego samochodu, odnajdź pompę paliwa i odpisz sobie numer części. Później znajdź 4Rnerra młodszego wiekiem i porównaj.
Tutaj masz link do rocznika 88 KLIK
a tutaj do 92 KLIK
A przede wszystkim upewnił bym się czy to faktycznie pompa do wymiany, może coś nie łączy gdzieś po drodze
  
 
dzisiaj w koncu dostalem sie do pompy (klapka pod tylnym siedzeniem nad bakiem - 3 srubki) i sprawa wyglada tak:
-jak sie naleje benzyny do silnika, to pali
-mimo ze benzyna jest w baku, wskaznik pokazuje jej brak
-jak sie kreci silnikiem, to pompa nie pracuje

Teraz kwestia czy to wina elektryki, bezpiecznika czy samej pompy. Przejrzalem skrzynke bezpiecznikow kolo akumulatora, ale wszystkie tam sa sprawne. Tylko kwestia czy to jedyna skrzynka bezpiecznikow, bo jest ich tam razem 6 (razem pokrycie jakichs 120 A) , wiec jakos malo jak na taki samochod. Po weekendzie, bo niestety wyjezdzam, sprawdze sama pompe spinajac ja na krotko z zasilaniem, jesli nie odpali, to ja wykrece i sprawdze co jest nie tak. Zdziwilo mnie tylko, ze z pompy wychodza az 3 przewody (silnik, regulacja cisnienia i ?).

Jakby ktos sie orientowal czy w tym modelu jest druga skrzynka bezpiecznikow, to bardzo dziekuje za podpowiedz, bo dzisiaj przejrzalem cala kabine i przedzial silnika i nic nie znalazlem.

A co do doboru pompy, to dziekuje za podpowiedz, chwilowo licze ze to jednak nie wina pompy, bo podobno w styczniu samochod palil bez problemu i dopiero z przyjsciem wiosny padl (i tu wydaje mi sie ze mogla nawalic elektryka - jakas stara izolacja puscila albo cos).

[ wiadomość edytowana przez: Crivateos dnia 2010-07-09 19:50:41 ]
  
 
Cytat:
2010-07-09 19:50:15, Crivateos pisze:
dzisiaj w koncu dostalem sie do pompy (klapka pod tylnym siedzeniem nad bakiem - 3 srubki) i sprawa wyglada tak: -jak sie naleje benzyny do silnika, to pali -mimo ze benzyna jest w baku, wskaznik pokazuje jej brak -jak sie kreci silnikiem, to pompa nie pracuje Teraz kwestia czy to wina elektryki, bezpiecznika czy samej pompy. Przejrzalem skrzynke bezpiecznikow kolo akumulatora, ale wszystkie tam sa sprawne. Tylko kwestia czy to jedyna skrzynka bezpiecznikow, bo jest ich tam razem 6 (razem pokrycie jakichs 120 A) , wiec jakos malo jak na taki samochod. Po weekendzie, bo niestety wyjezdzam, sprawdze sama pompe spinajac ja na krotko z zasilaniem, jesli nie odpali, to ja wykrece i sprawdze co jest nie tak. Zdziwilo mnie tylko, ze z pompy wychodza az 3 przewody (silnik, regulacja cisnienia i ?). Jakby ktos sie orientowal czy w tym modelu jest druga skrzynka bezpiecznikow, to bardzo dziekuje za podpowiedz, bo dzisiaj przejrzalem cala kabine i przedzial silnika i nic nie znalazlem. A co do doboru pompy, to dziekuje za podpowiedz, chwilowo licze ze to jednak nie wina pompy, bo podobno w styczniu samochod palil bez problemu i dopiero z przyjsciem wiosny padl (i tu wydaje mi sie ze mogla nawalic elektryka - jakas stara izolacja puscila albo cos). [ wiadomość edytowana przez: Crivateos dnia 2010-07-09 19:50:41 ]


Zanim zaczniesz z grubej rury to czy jest gazior????
Pompa dostaje zasilanie gdy krecisz silnikiem,ale pod warunkiem ze rura dolotowa od przeplywomierza do kolektora jest szczelna.
W przeplywomierzu klapowym pod czarnym deklem sa styki wlaczajace prad na pompe po wychyleniu klapy przeplywomierza.
Sprawdz to zanim zaczniesz sie doktoryzowac.
  
 
nie, benzyniak tylko - w zyciu gazu do samochodu !

a z ta rura dolotowa nie sprawdzalem, cenna uwaga i jak tylko bede miec okazje odrazu to sprawdze i dam znac, bo jak najchetniej bym uniknal wyciagania pompy
tylko mowie - samochod przestal palic po zimie, wiec boje sie ze gdzies poszla izolacja, dostala sie woda i elektryka siadla. Ale jesli to przeplywomierz, to byloby pieknie

[ wiadomość edytowana przez: Crivateos dnia 2010-07-10 00:19:43 ]
  
 
Cytat:
2010-07-10 00:15:49, Crivateos pisze:
nie, benzyniak tylko - w zyciu gazu do samochodu ! a z tym kolektorem nie sprawdzalem, cenna uwaga i jak tylko bede miec okazje odrazu to sprawdze i dam znac, bo jak najchetniej bym uniknal wyciagania pompy tylko mowie - samochod przestal palic po zimie, wiec boje sie ze gdzies poszla izolacja, dostala sie woda i elektryka siadla. Ale jesli to przeplywomierz, to byloby pieknie


Sprawdz czy napiecie dochodzi do przeplywomierza i czy po wychyleniu uslyszysz pompe.