[jay_trojca] mkV -> mkVII kombi dezel

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Skromnie przedstawie swoje autko,wczesniej posiadalem bialego essa xr3i mkV ale niestety silnik odmowil posluszenstwa :/
Przewaznie ganiam oplami ale essa dorwalem dosc tanio tylko ze wzgledu na spalony bezpiecznik grzania swiec a wlasciciel o tym nie wiedzial ofc powiedzialem mu po sfinalizowaniu zakupu
Wiec;
Jest to escort CL kombi mkV z 92 roku,auto w bialym kolorze z dynamicznym silnikiem dezela 1.8D bez turbo.
Silnik jak i zawieszenie jest po remoncie,auto ogolnie zadbane,buda pomijajac kilka wgniotek jest bezwypadkowa
W serii mial tylko centralny zamek z kluczyka i glosniki z przodu,zamontowalem kompletne okablowanie do CA,radio z dvd i cb radio i kierownice z xr3i bo ori byla strasznie zajechana,wymienilem rozrusznik,filtr paliwa na ten z pompka lucasa,czekam na centralke z pilotami ktora polecil mi kolega czyczu oraz montuje elektryczne lustra z poprzedniego xr3i
Po nowym roku biore sie za bude,tj blacharke bo nadkole lekko korniki wcinaja,tylnie podluznice bo nowe sprezyny wpadly :/ oraz troche dziurek w podlodze,oraz odswieze lakier,przyciemnie tylnie szyby i zamontuje soczewki z bixenonem w przednie lampy ktore posiadam tylko musze wypolerowac klosz,musze jeszcze zrobic tylnia rolete-polke (bo z plyty zeby glosniki zamontowac w tyle,na zawiasach skladana na dwie czesci na wzor rolety)
z czasem jakies alu 15" moze bo na 13" stoi
i zderzak z halogenami i kierunkami od rsa a z czasem moze lifting na mkVII

Pare fot zaraz po kupnie (progi nie sa rude,ktos na konserwacje popsikal lakierem w sprayu i odpada) ;




radio zamontowalem dobiero wczoraj

[ wiadomość edytowana przez: jay_trojca dnia 2010-12-22 17:51:09 ]

[ wiadomość edytowana przez: jay_trojca dnia 2011-01-05 22:13:59 ]
  
 
witaj w klubie. Niby to CL a widzę na boczkach oznakowania GHIA Autko wymaga trochę serca,także popracuj nad blachami, alu założysz i autko od razu odmłodzisz troszkę
  
 
Dziekuje
GHIA jest tylko na lewych tylnich drzwiach ktore to byly prawdopodobnie wymieniane bo jako jedyne nie maja zamka z silownikiem ani nawet wiazki pod niego ale stosowny juz zamowilem wiec bedzie kompletem otwierane
mam tez silownik elektromagnetyczny wiec jak zaloze to klapa bedzie otwierana osobno z pilota bo nowy zestawik obsluguje taka funkcje
z alu to nie wiem,moze go zglebie i poszerze stal ktora mam...
mam tez tlimik koncowy supersprint magnum 100mm z poprzedniego auta (scirocco) ale nie wiem czy to do dezela dobry pomysl...
mam gdzies jeszcze zderzak przedni od xr3i w kolorze ale wtedy tyl mi nie bedzie pasowac :/

trance wie ze mam 100 pomyslow na minute ale tez i zaplecze techniczne wiec napewno go doprowadze do ladu a moze i zmodze
dodam ze auto pali mi ok 5/100 po miescie
  
 
Diesel -> dizel -> dezel

Nie lubie diesli poprostu
to jest moj pierwszy i ostatni
  
 
Cytat:
mam tez tlimik koncowy supersprint magnum 100mm z poprzedniego auta (scirocco)


zamienić Scirocco na Escorta MKV w dezelu...
  
 
Cytat:
2010-12-22 22:21:55, pdasiek pisze:
zamienić Scirocco na Escorta MKV w dezelu...


Się dziwisz Escorty mają to "coś"
  
 
Cytat:
2010-12-22 22:21:55, pdasiek pisze:
zamienić Scirocco na Escorta MKV w dezelu...



sciro bylo rozbite,brat przemodelowal mi tyl auta o brame sasiada,nie oplacalo sie naprawiac wiec sprzedalem,kupilem forda i mi jeszcze zostalo...

mialem scirocco gtII ostatni rocznik 1.8 95hp mocno zmodzone na ponad 115hp i zawiecha,komplet rozporek,caly wydech supersprinta



[ wiadomość edytowana przez: jay_trojca dnia 2010-12-22 22:35:33 ]
  
 
Wczoraj ess dostal centralke zamka na pilota,jednoczesnie alarm oraz zamontowalem otwieranie zamka tylniej klapy z pilota na silowniku elektromagnetycznym zamiast linki przy fotelu kierowcy,zamowilem rowniez nowe kompletne sprzeglo oraz przeguby przednie ktore zapewne przyjda w przyszlym tyg jak i brakujacy zamek z silownikiem na tylne drzwi...
centralke podlaczylem pod dlugie i cofania wiec mruga na bialo hehe
ess dostanie rowniez alu po nowym roku,14" coprawda ale lepsze to niz ori 13"stal
na wiosne dostanie nowy odswiezony lakier i kompletna blacharke jeszcze przed sylwestrem (na szczescie duzo tego nie ma)
Terminy sa juz poumawiane wiec po swietach zakasam rekawy do roboty i wkoncu auto bedzie porzadnie zrobione
  
 
Jak wiadomo mam problem ze slizgajacym sie sprzeglem i slabym ladowaniem altka wiec dzis zmienilem mk V na mk VII z dwoma jaskami,elekryka z przodu i abs z zatartym silnikiem 1.8 endura-de,tez biale kombii z 97 roku
Silnik zmieniam na swoj 1.8D i laduje osprzet turbo z endura-de i ciesze sie nowszym autem
Dodam ze koszt mkVII wyniosl mnie 600zl
zlomowanie i sprzedaz gratow z mkV praktycznie zwroci mi ta kwote

Jak ktos potrzebuje jakies graty to pisac w temacie w gieldzie


Pare fot mkVII;



[ wiadomość edytowana przez: jay_trojca dnia 2011-01-06 17:48:43 ]
  
 
Co powiecie na temat kolek Zender sport 15" do kmVII kombi?
kolega chce mi je oddac za pare cennych gratow i nie wiem jak to sie bedzie na furdzie prezentowac...
  
 
Jak dasz ładną oponę, konkretną glębę to mogą wyglądać.
  
 
no cos z opona trza wymyslic,mysle o malym naciagu,zawieche mam koni pomaranczowe,nie wiem czy obnizaja czy nie
  
 
zaraz zaraz, ty chcesz wstawić turbo do zwykłego klekota?

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
felgi fajne, ale nie do mk7
 
 
no wlasnie tez mam zagwozdke czy podpasuja do kraglasci mkVII,pasuja bardziej do klinowatych bryl jak np scirocco do ktorego to zender montowal oryginalnie te felgi..ale felgi bede miec praktycznie za free wiec chyba zaryzykuje

Kleszczak,tak,bede montowac turbo z osprzetem z endury de na zwyklego dezela,sa te same silniki,roznia sie tylko osprzetem i w przypadku endury wiecej elektryki jest
odrazu ma byc podkrecony do 100ps i ok 220Nm na seryjnych gratach,tym zajmie sie moj kolega ktory na fordach a szczegolnie turboklekotach zjada zeby
  
 
Same felgi są fajne, ale nie w kombi mk7. 15" moim zdaniem za małe do dużej budy, a i kształt bardziej do mk5 Weź koła i opchnij, a zarobisz jeszcze
  
 
No to ogolnie dzis z rybafordon,a w sumie w duzej mierze dzieki niemu wywalilismy silnik i skrzynie z nowego oraz to samo ze starego,dodatkowo rozebralem zatarty silnik na czesci (pompa wtryskowa,wtryski,swiece,kolektory,wsporniki,pompa oleju z chlodniczka oleju,zamach,sprzeglo z dociskiem,altek itd)

przelozylismy zamach ze sprzeglem i dociskiem do mojego sprawnego silnika,przygotowalismy go pod montaz kolektorow z turbo oraz musze oddac miske olejowa z zatartego do pospawania alu bo w niej sa otwory do montazu pompy wspomagania...

gdyby nie ta miska dzis juz bym wracal nowym furdem ale z wiszaca pompa wspomy to lipa a zeby zmienic miske trza zdjac skrzynie biegow bo sa 4 sruby pod kolem zamachowym (idiotyczne rozwiazanie forda )
do konca tego tygodnia zamierzam juz smigac nowym hehe,na poczatku powinny dojsc juz kolektory pod turbo z zaworem westgate,IC,pompa lucasa z zatartego (ma regulacje wtrysku pod turbo) jest po regeneracji oraz skompletowac orurowanie do IC (idzie pod zderzak) iprzeglad turbiny...pozniej montaz tego na silnik hehe

Ogolnie do zrobienia zostalo;
- pospawac miske i ja wymienic
- zamontowac zamach ze sprzeglem i dociskiem z zatartego
- zamontowac skrzynie biegow
- zamontowac pompe oleju z chlodniczka oleju do turbo z zatartego
- zamontowac spowrotem kolektory z mojego zwyklego 1.8D
- wymienic nagrzewnice ze starego do nowego (pasuja) bo ulamalem jedna rurke :/
- wsadzic silnik ze skrzynia i zamontowac poloski i wsio popodlaczac
- wymienic bak ze starego bo w nowym spuszczali lby paliwo robiac w baku dziure :wsciekly:
- przy okazji rozebranego wnetrza i deski (do wymiany nagrzewnicy) wymiana wskazowek przezroczystych i podswietlenie licznika na bialo lub czerwono oraz reszty wskaznikow i przelacznikow
- posprzatenie wnetrza i umycie tapicerki i tu sie chyba zwroce do kolegi boria

pare fot;

nowy ess;


stary ess z moim sprawnym 1.8D;

i tak idzie na zlom


a tu moj superancki silniczek


no i sami destruktorzy





[ wiadomość edytowana przez: jay_trojca dnia 2011-01-23 21:55:26 ]
  
 
Cytat:
2011-01-21 12:37:02, jay_trojca pisze:
odrazu ma byc podkrecony do 100ps i ok 220Nm na seryjnych gratach,tym zajmie sie moj kolega ktory na fordach a szczegolnie turboklekotach zjada zeby



mam również 1.8 td ale standardowo mam 180 Nm, jeśli możecie napiszcie co trzeba dodać/przerobić aby podnieść moment
  
 
widze, że warunki mocno polowe a mi sie w garażu robić nie chce, a co dopiero na dworze... normalnie podziwiam :]
  
 
pytlar,bylo tylko -2
na przedostatnim zdjeciu gdzie moj brachol siedzi na pasie forda widac po lewej gruz...to gruzowisko po naszym garazu ktory zburzyl ADM :/ zreszta dom tez niedlugo tak bedzie wygladac

Polocutor,wiem narazie ze zwiekszenie dawki paliwa i skrocenie ciegna zaworu wg,reszte sie wypytam,chyba ze masz tego 1.8TDintercooled 90ps to podesle Ci linka z manualem

ogolnie to w weekend jade do kumpla po felgi zendera ktorych foto jest nizej,narazie takie alu musi styknac,tym bardziej ze za free
lepsze to niz stal 13"

do konca tego tyg ess bedzie juz smigac ale jako N/A ale juz z wspoma pozniej ogarniecie auta,zrobienie wydechu i turbo oraz pozniej blacharka,tj. progi ktorych prawie nie ma oraz wgniecenie z tylu przy prawej lampie oraz nadkola tylnie...
wszystko bede robic sam z bracholem